تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):روزه و حج آرام‏بخش دل‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816345044




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مديركل ستاد بحران و حوادث غيرمترقبه اصفهان:سامانه هشدار آلودگي هوا در اصفهان تشكيل شدخبرگزاري فارس: مديركل ستاد بحران و حوادث غير‌مترقبه استان اصفهان گفت: سامانه هشدار آلودگي هوا كه توسط مديريت بحران اين استان ‌تشكيل شده به محض آلودگي هوا فعال و با اعلام وضعيت هشدار ميزان آلودگي را مشخص مي‌كند.


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مديركل ستاد بحران و حوادث غيرمترقبه اصفهان:سامانه هشدار آلودگي هوا در اصفهان تشكيل شدخبرگزاري فارس: مديركل ستاد بحران و حوادث غير‌مترقبه استان اصفهان گفت: سامانه هشدار آلودگي هوا كه توسط مديريت بحران اين استان ‌تشكيل شده به محض آلودگي هوا فعال و با اعلام وضعيت هشدار ميزان آلودگي را مشخص مي‌كند.
خبرگزاري فارس: مديركل ستاد بحران و حوادث غير‌مترقبه استان اصفهان گفت: سامانه هشدار آلودگي هوا كه توسط مديريت بحران اين استان ‌تشكيل شده به محض آلودگي هوا فعال و با اعلام وضعيت هشدار ميزان آلودگي را مشخص مي‌كند.


به گزارش خبرگزاري فارس از اصفهان، منصور شيشه‌فروش بعدازظهر امروز در دومين همايش كشوري نظام سلامت، مديريت ريسك و حوادث غيرمترقبه اظهار داشت: بحران ناشي از به هم خوردن تعادل در يك سيستم به وجود مي‌آيد و عدم توجه مردم به هشدارها، غيرقابل پيش‌بيني بودن رفتار انسان و تصور آسيب ناپذيري از سوي برخي زمينه‌ساز حوادث غيرمترقبه است.

وي بيان داشت: دانشگاه علوم پزشكي براي مقابله با آلودگي هوا نقش موثري داشته به گونه‌اي كه براي آموزش جامعه هدف، آموزش صحيح و هشدار به همشهريان اقدامات شايسته‌اي انجام داده است.

مديركل ستاد بحران و حوادث غيرمترقبه استان اصفهان تصريح كرد: انسان نقش بسيار مهمي در تغييرات اقليمي داشته به گونه‌اي كه با شناخت انسان و تأمين سلامت او به توسعه پايدار دست مي‌يابيم.

وي ادامه داد: بر اساس اعلام سازمان ملل ۱۹۲ كشور معرفي شدند تا در راستاي نجات جان انسان‌ها تلاش كنند.

شيشه ‌فروش با اشاره به اينكه اين كشورها متعهد شدند تا سال ۲۰۱۵، هشت برنامه ويژه را در كشور خود مورد بررسي قرار دهند، افزود: فقر، گرسنگي، مرگ و مير كودكان، سلامت مادران و ايجاد مشاركت پايدار براي توسعه جهان از مواردي است كه بايد توسط اين كشورها انجام بگيرد.

وي با بيان اينكه در حال حاضر دو چالش عمده مانند توسعه و صنعتي شدن شهرها و افزايش بي‌رويه جمعيت فرا روي اين هشت هدف قرار گرفته است، ادامه داد: در اين بين تغييرات آب و هوايي در اين برنامه دخيل است، به گونه‌اي كه اين تغييرات سبب افزايش بيماري‌هاي عفوني، تخريب جنگل‌ها، تهديد منابع آب و اكوسيستم و در نهايت تهديد سلامت انسان شده است.

مديركل ستاد بحران و حوادث غيرمترقبه استان اصفهان با اشاره به برنامه سازمان ملل در زمينه كاهش گازهاي گلخانه‌اي در جهان اظهار داشت: افزايش بي‌رويه گازهاي گلخانه‌اي سبب تخريب لايه ازن و در نهايت تغييرات اقليمي جهان شده در حالي كه با شناخت اين عوامل مي‌توان از افزايش بي‌رويه آن جلوگيري كرد.

وي ادامه داد: تغييرات اقليمي در كشور، كاهش شب‌هاي سرد و تغيير فصول را به دنبال داشته به گونه‌اي كه امروزه شاهد ورود طوفان‌هايي از گرد و غبار به ۱۶ استان كشور هستيم.

شيشه ‌فروش با بيان اينكه نقش انسان در افزايش آلودگي هوا بسيار روشن است، تصريح كرد: براي مديريت بهتر بحران‌ها بايد موقعيت خود را شناخته و براي رسيدن به هدف مطلوب برنامه‌ريزي و استرات‍ژي مناسب داشته باشيم.

وي با اشاره به تاسيس سازمان مديريت بحران در كشور، بيان داشت: اين سازمان پس از واقعه زلزله بم و به منظور مديريت حوادث طبيعي مانند سيل، زلزله، خشكسالي تاسيس شد.

اين مسئول از پيش‌بيني۲۶ مورد حادثه در استان اصفهان خبر داد و افزود: وظيفه مديريت بحران استانداري اصفهان شناخت اين حوادث و تدوين برنامه‌هايي براي مديريت بهتر بحران است.

وي با بيان اينكه جامعه ايمن، جامعه‌اي است كه انسان سالم را سرلوحه فعاليت خود قرار دهد، خاطرنشان كرد: در اين بين جامعه‌اي موفق و پيروز است كه از تهديدها و فرصت‌ها طرحي را براي ايمن‌سازي شهرها و روستاها استخراج كرده و آن را مورد استفاده قرار دهد.

انتهاي پيام/‌ش10

دوشنبه|ا|8|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 247]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن