تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):بهترین چیزی را که دوست دارید درباره شما بگویند ، درباره مردم بگویید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817125155




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ذوالنور:نماينده بايد جيبش را ببندد تا زبانش باز باشد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: ذوالنور:نماينده بايد جيبش را ببندد تا زبانش باز باشد
نماينده بايد جيبش را ببندد تا زبانش باز باشد
قم - خبرگزاري مهر: جانشين سابق نمايندگي ولي فقيه در سپاه با اشاره به ويژگي هاي نماينده اي كه مي تواند وجودش در مجلس موثر باشد، يادآور شد: نماينده بايد جيبش را ببندد تا زبانش را باز كند.

حجت الاسلام مجتبي ذوالنور در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به ويژگي هاي يك كانديداي اصلح و با تاكيد بر اين كه اين ويژگي ها در كلام امام خميني(ره) و فرمايشات رهبري كاملا تبيين شده است، بيان داشت: يكي از اين ويژگي ها تدين است، چرا كه اگر كسي تدين داشته باشد حتي اگر مردم هم بر او نظارت نكنند، وظيفه و رسالت خود را انجام مي دهد.

وي تصريح كرد: به نظر چنين شخصي ناظر واقعي وجود خداي متعال است و خود را در برابر او مسئول مي داند، اما اگر اعتقاد به قيامت و قبر و تقوا نباشد، حتي با وجود نظارت مردم، شخص باز هم دچار انحراف مي شود.

ذوالنور، بصيرت را از ديگر ويژگي هاي يك نماينده اصلح برشمرد و يادآور شد: برخي خواص در عرصه هاي مختلف، قدرت تشخيص ندارند و يا دير و بد موضع مي گيرند و يا موضعي متفاوت با مقام معظم رهبري و يا در مقابل ملت اتخاذ مي كنند.

نماينده بايد متناسب با هر عرصه اي بصيرت داشته باشد

وي با تاكيد بر اين كه نبايد در برابر مسائل مختلف بي تفاوت بود، افزود: البته بصيرت در برابر مسائل مختلف، متفاوت است و بايد متناسب با هر عرصه اي، بصيرت داشت.

جانشين سابق نمايندگي ولي فقيه در سپاه، آگاهي از شرايط داخلي و خارجي، وضعيت جهاني، آشنايي با تهديدها، برنامه ها، اهداف و عداوت دشمنان را از ديگر ويژگي هاي يك نماينده اصلح عنوان كرد و گفت: نماينده نبايد با كوچكترين لبخند و چراغ سبز دشمن، آن را دوست خطاب و يا در برابر خشم و تهديد آن، سريعا عقب نشيني كند.

نماينده اصلح بايد داراي برنامه باشد تا در مجلس فسيل نشود

وي داشتن شجاعت ايستادگي در برابر دشمن، مردمي بودن، ولايت مداري و پايبندي به اصول نظام را نيز مورد تاكيد قرار داد و تصريح كرد: يك نماينده اصلح بايد دغدغه مردم را داشته و دغدغه رهبري، دغدغه او نيز باشد، وام دار ديگران و وابسته با منابع قدرت و ثروت نباشد، توان انجام مسئوليت نمايندگي را داشته و به مسائل كشور اشراف داشته باشد، داراي برنامه بوده تا در مجلس فسيل نشود.

ذوالنور در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به شعارش براي حضور در انتخابات مبني بر "همت، خدمت، عدالت در پرتو ولايت" اظهار داشت: سخنان ولي فقيه همه جهت گيري هاي ما را تبيين مي كند، چراغ راه ماست و به ما خوارك مي دهد.

وجود گرايش هاي مختلف، مجلس نهم را بسيار حساس كرده است

وي در ادامه در خصوص انگيزه حضورش در عرصه انتخابات مجلس نهم بيان داشت: در مجلس گرايش هاي متعددي داريم كه احتمالا اين گرايش ها در مجلس نهم افزايش خواهد يافت، بنابراين مجلس آينده، مجلس بسيار حساسي است.

كانديداي نهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي از حوزه انتخابي قم تصريح كرد: اگر شخصي داراي سه ويژگي باشد مي تواند در مجلس نهم موثر واقع شود.

نماينده نبايد وابسته به جريان يا گروه خاصي باشد

وي با اشاره به اين ويژگي ها اظهار داشت: شخصي كه برچسب، عنوان و آرم گروه خاصي بر پيشاني او نباشد؛ مستقل ورود كند و وابسته به جريان خاصي نباشد، جيب خود را ببندد و زبانش را باز كند، چون اگر جيبش باز باشد، مجبور مي شود در بسياري از موارد از جمله بي عدالتي، تند روي، كمبودها، مشكلات، فتنه و جريان انحرافي زبانش را ببندد و از مسائل چشم پوشي كند.

ذالنور ادامه داد: چنين فردي ممكن است بر سر تهديد ها عليه مصالح و منافع مردم و انقلاب و ارزش ها و اصول نظام سكوت كند و منافع خود و حزبش را ترجيح دهد.

مبارزه به رانت خواري و ريزه خواري از جمله اولويت هاست

ذوالنور يادآور شد: وضع قوانين درست، اصلاح قوانين ناكارآمد، جهت گيري در تصويب برنامه هاي دولت و تفريق و تصويب بودجه بر اساس اولويت‌هاي مردم و توجه به نيازهاي جامعه، مرتفع كردن مشكل بيكاري و تورم، مبارزه به رانت خواري و ريزه خواري و انجام اصلاحات اقتصادي از جمله اولويت هاي نخست است.

وي در ادامه با بيان اين كه امروز كشور و مردم به شدت مورد هجوم فرهنگ بيگانه و تهاجم فرهنگي غرب قرار دارند، اظهار داشت: واكسيناسيون فرهنگي جامعه، تقويت پايه‌هاي ديني و مذهبي مردم و مصونيت دهي فرهنگي از ديگر اولويت هاست.

كانديداي نهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي از حوزه انتخابي قم افزود: همچنين توسعه، عمران و آباداني قم نيز از ديگر اولويت هاي اين برنامه هاست.

© 2003 Mehr News Agency .

دوشنبه|ا|8|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن