تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دلى كه در آن حكمتى نيست، مانند خانه ويران است، پس بياموزيد و آموزش دهيد، بفهميد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815277140




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مناطق پايتخت


واضح آرشیو وب فارسی:مردم سالاری: مناطق پايتخت
ايجاد تحولات عظيم
در شمال شرق پايتخت

منطقه 4: شهردار منطقه 4 از تبديل 60 هكتار از مساحت بزرگترين پارك جنگلي تهران به مجموعه تفريحي و گردشگري خبر داد و گفت: با اجراي پروژه هاي بزرگ بدنبال تحولات عظيم در سطح منطقه هستيم. كريميان درخصوص پروژه هاي در حال اجراي شهرداري منطقه4 گفت: پروژه باغ پرندگان با بيش از 5 هكتار وسعت براي پرندگان آبچر و در كل وسعت 23 هكتار بزرگترين باغ پرندگان خاورميانه است كه اميدواريم تا سال 91 تكميل شود و يك مجموعه گردشگري براي شهروندان باشد. وي ادامه داد: دومين پروژه بزرگ ما احداث كارخانه تبديل زباله به انرژي است كه تا سال آينده تكميل خواهد شد و ما مي توانيم 800 تن زباله را كه روزانه در منطقه 4 توليد مي شود را در سه شيفت كاري به انرژي برق تبديل كنيم تا در پارك هاي سطح منطقه مورد استفاده قرار گيرد. شهردار منطقه 4 همچنين در مورد ادامه بزرگراه شهيد باقري حدفاصل استقلال تا بزرگراه شهيد بابايي، گفت: اين پروژه به طول 2 كيلومتر تا خرداد ماه سال 91 به اتمام مي رسد و شمال و جنوب منطقه را به هم متصل مي كند. وي افزود: بزرگراه شهيد زين الدين نيز به طول 13/5 كيلومتر اجرايي شد كه 7 كيلومتر آن در مهرماه افتتاح شد و 6/5 كيلومتر ديگر در خرداد ماه سال آينده به بهره برداري مي رسد كه شرق و غرب تهران را بهم متصل مي كند.

درختان مركز تهران
شناسنامه دار مي شوند

منطقه 7: معاون امور شهري و فضاي سبز شهرداري منطقه 7 از شناسنامه دار شدن تعدادي از درختان منطقه در طرح استقبال از بهار خبر داد. مهران احمدي با اعلام خبر فوق گفت: همزمان در طرح استقبال از بهار پيش بيني مي شود بيش از 6 هزار اصله درخت در سطح معابر اصلي- فرعي منطقه توسط نواحي پنجگانه كاشته شود. وي ادامه داد: با توجه به پيشنهاد قائم مقام منطقه ،براي تعدادي از درختان فوق به صورت آزمايشي شناسنامه در نظر گرفته مي شود و به نام يكي از شهروندان متقاضي به ثبت مي رسد. احمدي خاطر نشان كرد: پيش بيني مي شود در 5 مركز ياد شده، 84 هزار اصله درخت شانل مثمر و غيرمثمر بين شهروندان توزيع شود.

توسعه شبكه روشنايي شهري جنوب تهران

منطقه 20: شبكه روشنايي شهري به منظور ايجاد امنيت فردي و اجتماعي شهروندان در 3 بوستان و 7 معبر اصلي از سوي شهرداري منطقه 20 احداث شد و به بهره برداري رسيد. اميرحسين سهرابي معاون امور شهري و فضاي سبز شهرداري منطقه با اشاره به اهميت امنيت فردي و اجتماعي شهروندان گفت: شبكه روشنايي شهري منطقه 20 در 3 بوستان و 7 معبر اصلي اين منطقه با حجم عمليات 330 پايه توسعه يافت. سهرابي با اشاره به اينكه استفاده از تكنولوژي برتر LED موجب مصرف بهينه انرژي مي شود خاطرنشان كرد: شبكه روشنايي مورد اشاره در بوستان باغ اناري، فاز 2 بوستان نور عليزاده، بوستان مجتمع سپاه، تقاطع فدائيان اسلام، خيابان مالك اشتر، ضلع شمال سلمان فارسي، خيابان غياثوند، خيابان ايرانيت، جاده امين آباد، شهرك فاطميه و خيابان احمد قمي واقع در ضلع شرق حرم حضرت عبدالعظيم(ع) ايجاد شده است.

شناسايي و نامگذاري 58 معبر فاقد نام در سطح منطقه 16

منطقه 16: از ابتداي سال جاري تا كنون 58 معبر فاقد نام در سطح منطقه 16 تهران شناسايي و به نام شهداي گرانقدر انقلاب اسلامي نامگذاري شده است. به منظور ساماندهي معابر سطح منطقه و به ويژه معابر فاقد نام، با همكاري معاونت حمل و نقل و ترافيك و اداره زيباسازي از ابتداي سال جاري تاكنون 58 معبر فاقد نام سطح منطقه نامگذاري شد. بر اين اساس از 58 معبر فاقد نام در سطح اين منطقه ، 11 معبر مزين به نام شهداي گرانقدر انقلاب اسلامي شد. همچنين به منظور كاهش آلودگي هاي بصري تعداد 94 تابلوي مخدوش و مستهلك منطقه 16 اعم از تابلوهاي ديواركوب و پرچمي تعويض شد. بر اساس اين گزارش ، تا پايان سال جاري 16 معبر ديگر در سطح منطقه 16 نامگذاري و تابلوي آن نصب خواهد شد كه 5 معبر آن نيز به نام شهدا مزين مي شود.

سالانه بيش از 14 هزار ديدار
با خانواده هاي معظم شهدا
و ايثارگر انجام مي شود

منطقه 15: مديركل امور ايثارگران شهرداري تهران در اولين جلسه هم انديشي جانبازان و خانواده هاي شهداي شاخص منطقه 15 اعلام كرد: سالانه حداقل 14هزار و 400 ديدار با خانواده هاي معظم شهدا و ايثارگر توسط مديران شهري با هدف عرض ارادات و انجام وظيفه به عمل ميآيد. منصور احمدلو ضمن تقدير از عملكرد امور ايثارگران منطقه 15 گفت : اين منطقه در بيشتر امورسرآمد بوده و الگوي مديريتي خوبي دارد كه توانسته است در اندك زمان ، بيشترين كارآمدي را از خود نشان دهد و اين نهضت خوب بازديد همگاني در ساعت معين برگرفته از منطقه 15 بود كه به صورت الگو در تمام مناطق در حال اجرا است.

دوشنبه|ا|8|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مردم سالاری]
[مشاهده در: www.mardomsalari.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 186]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن