تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ما (اهل بيت) ستون هاى حق را استوار و لشكريان باطل را متلاشى كرديم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820610811




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نرخ جديد ارز و طلادلار آزاد، 1910 تومان/ سكه، 820 هزار تومان


واضح آرشیو وب فارسی:آفتاب: نرخ جديد ارز و طلادلار آزاد، 1910 تومان/ سكه، 820 هزار تومان
يك مشتري دلار نيز در اين بازار گفت: به دنبال خريد دلار از كساني هستم كه براي فروش به دلالان مراجعه مي كنند و ممكن است بتوانم دلار را از آنها با قيمت كمتري خريداري كنم، چون دلالان قيمتها را به ميل خود اعلام مي كنند.
آفتاب: هر دلار و يورو امروز شنبه در بازار آزاد تهران به ترتيب 1910 تومان و 2510 تومان فروخته مي‌شود.

بازار ارزفروشان تهران - ميدان فردوسي- گزارش داد: هر دلار امروز شنبه به قيمت 1910 تومان در بازار آزاد فروخته مي شود و 1900 تومان قيمت خريد از سوي دلالان دارد. همچنين هر يورو نيز امروز در بازار آزاد تهران 2500 تومان خريداري و 2510 تومان فروخته مي شود.

با اين حال، قيمت دلار دولتي در تابلوي صرافي ها 1226 تومان قيمت خريد و 1238 تومان نيز قيمت فروش دارد اما صرافان تاكنون زير بار اين قيمت نرفته اند و اين نوع ارز اين اين نرخها معامله نمي‌شود. نرخ فروش هر يورو نيز در تابلوي صرافي ها 1637 تومان است كه وضعيت اين نوع ارز هم همچون دلار است.

با اين حال تفاوت قيمت درج شده در تابلوي صرافي ها و بازار آزاد قابل توجه است. پوند هم امروز در تابلوي صرافي ها 1928 تومان قيمت خريد و 1948 تومان قيمت فروش دارد.

يكي از ارزفروشان بازار آزاد تهران در خصوص وضعيت بازار ارزهاي معتبر در آستانه سال نو گفت: اين روزها مشتريان چنداني در بازار وجود ندارند و اغلب افرادي كه از ما قيمت خريد و يا فروش را جستجو مي كنند،صرفا براي برنامه ريزي آينده خود و يا كسب اطلاع است و آنچنان خريد و فروشي بين ما و مشتريان صورت نمي گيرد.

وي با تاكيد بر اينكه ممكن است دلار در روزهاي آينده ارزان شود، در بيان دليل آن گفت: از امروز صبح بسته هاي بزرگ دلار از سوي دلالان بزرگ وارد بازار شده است و اين موضوع مي تواند قيمتها را در آستانه سال نو كاهش دهد. با اين حال، از صبح امروز تاكنون 10 تومان در كاهش قيمت هر دلار تاثير داشته است و احتمالا اين روند در روزهاي آينده نيز ادامه خواهد يافت.

يك مشتري دلار نيز در اين بازار گفت: به دنبال خريد دلار از كساني هستم كه براي فروش به دلالان مراجعه مي كنند و ممكن است بتوانم دلار را از آنها با قيمت كمتري خريداري كنم، چون دلالان قيمتها را به ميل خود اعلام مي كنند.

وي اين نكته را نيز افزود كه هنوز موفق به خريد دلار از فروشنده واقعي در بازار نشده است و جستجو را ادامه خواهد داد.

قيمت انواع سكه در بازار

نگاهي به تابلوي قيمت انواع سكه در برخي صرافي ها هم نشان مي دهد كه قيمت خريد هر قطعه سكه تمام بهار آزادي طرح قديم در تابلوي صرافي ها امروز شنبه 811 هزار تومان و قيمت فروش آن نيز 820 هزار تومان اعلام شده است.

نيم سكه نيز امروز در تابلوي صرافي ها 395 هزار تومان قيمت خريد و 405 هزار تومان قيمت فروش دارد. ربع سكه 204 هزار تومان خريداري و 209 هزار تومان نيز فروخته مي‌شود.

به گزارش مهر،بررسي وضعيت قيمتي سكه هاي گرمي حاكي از آن است كه هر قطعه سكه گرمي 95 هزار تومان خريداري و 105 هزار تومان فروخته مي شود.

كد مطلب : 147087

شنبه|ا|6|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 68]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن