تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع): هر كس باطل را يارى كند، به حق ستم كرده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820673790




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

/گزارش/ با حضور در انتخابات وحدت و قدرت خود را به جهانيان نشان دهيم


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: /گزارش/ با حضور در انتخابات وحدت و قدرت خود را به جهانيان نشان دهيم


خبرگزاري دانشجويان ايران - خرم‌آباد
سرويس: استان‌ها

حضور در صحنه‌هاي سياسي، اجتماعي و شركت در پاي صندوق‌هاي رأي در انتخابات مختلف از جمله انتخابات مجلس شوراي اسلامي از مصاديق تكليف شرعي مردم براي حفظ نظام اسلامي است.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، منطقه لرستان، مردم شهرستان بروجرد نيز در كنار ساير مردم استان و كشور همچون سالهاي گذشته با حضور در پاي صندوقهاي راي در انتخابات نهمين مجلس شوراي اسلامي خواهند درخشيد و مشت محكمي بر دهان ياوه‌گويان خواهند زد.

يكي از شهروندان بروجردي در اين رابطه به خبرنگار ايسنا، گفت: در تمامي انتخابات برگزار شده از ابتداي پيروزي انقلاب اسلامي، مردم بروجرد با حضور حداكثري خود نشان داده‌اند كه به نظام جمهوري اسلامي اعتقاد دارند.

"هادي گودرزي"، افزود: به هر ميزان كه مشاركت مردم در انتخابات بيشتر باشد بر اقتدار نظام جمهوري اسلامي ايران در عرصه بين‌المللي نيز افزوده مي‌شود.

وي اظهار كرد: با توجه به تهديدات نرم دشمن، حضور يكپارچه مردم در انتخابات 12 اسفند خط بطلاني بر نقشه‌هاي شوم بدخواهان نظام خواهد كشيد.

يكي ديگر از شهروندان بروجردي تصريح كرد: هر چه حضور مردم در عرصه‌هاي سياسي و اجتماعي پررنگتر باشد، تاثيرپذيري نظرات مردم در اداره امور كشور بيشتر خواهد شد.

"معصومه يارمحمدي"، ادامه داد: در انتخابات پيش‌رو هر چقدر حضور مردم بيشتر و پررنگتر باشد، اعتبار مجلس نيز بيشتر بوده و كارآمدي آن بهتر خواهد شد.

يكي از دانشجويان بروجرد نيز خاطرنشان كرد: مردم ولايت‌مدار شهرستان بروجرد 12 اسفندماه امسال با حضوري حماسي و دشمن‌شكن خود همانند 22 بهمن يكبار ديگر بلوغ سياسي خود را به جهانيان نشان خواهند داد.

وي اضافه كرد: مردم بدون شك در 12 اسفند با حماسه‌اي كه از حضور خود در پاي صندوقهاي اخذ راي خلق خواهند كرد، اين روز بزرگ را در تاريخ كشور ثبت مي‌كنند.

يكي از روحانيون بروجردي اظهار كرد: ملت ايران هميشه در صحنه بوده وتهديد و تحريم در آنها اثري ندارد و همواره پيرو ولايت فقيه بوده و از آرمانهاي آن تا پاي جان دفاع مي‌كنند.

حجت‌الاسلام "مهدي خراساني" به ايسنا، گفت: برگزاري انتخابات مختلف در طول 33 سال گذشته نشان داده كه ملت ايران همچنان پايبند به ارزشهاي اسلام و نظام اسلامي هستند.

وي تصريح كرد: حضور حداكثري مردم در انتخابات مايه سربلندي و سرافرازي نظام مقدس جمهوري بوده و به طور قطع در اين دوره از انتخابات نيز مردم با مشاركت گسترده و دشمن‌شكن خود ياس و نااميدي دشمنان را به وجود مي‌آورند.

سرپرست اداره آموزش و پرورش بروجرد نيز در اين رابطه به خبرنگار ايسنا، گفت: شركت در انتخابات يك تكليف است و همان گونه كه مردم در 22 بهمن حماسه‌اي عظيم را خلق كردند، در 12 اسفند نيز حماسه‌اي بزرگتر با حضور حداكثري در پاي صندوق‌هاي اخذ راي خلق خواهند كرد.

"فرج‌الله شاهوردي"، افزود: امنيت، سلامت، رقابت سالم و حضور حداكثري در انتخابات با توجه به تهديدهاي به كار رفته از سوي دشمن بسيار حائز اهميت است.

وي با بيان اينكه شعار اصلي كانديداها بايد ولايت‌محوري و ولايت‌مداري باشد، اظهار كرد: ترور دانشمندان هسته‌اي، هيچ خللي در كار ما به وجود نخواهد آورد و اين ملت راه خود را ادامه خواهد داد.

معاون استاندار لرستان نيز با بيان اينكه انتخابات و شيوه انتخابات بسيار مهم و اساسي است، گفت: دشمن چند هدف را در 22بهمن و 12 اسفند امسال پيگيري كرد و مي‌كند كه يكي از آن اهداف اين بوده كه وحدت مردم را خدشه‌دار كند.

"سجاد معين"، افزود: بايد تا آنجايي كه مي‌توانيم فضاهايي را فراهم كنيم كه اين وحدت از بين نرود و انتخابات بايد مصونيت و وحدت بخش باشد.

وي اظهار كرد: اختلافات قومي، قبيله‌اي، جناحي و فاميلي بايد از انتخابات كنار گذاشته شود، چون رمز پيروزي ملت ما وحدت كلمه بوده است.

فرماندار ويژه بروجرد تصريح كرد: صحنه انتخابات يكي از مواضع درگيري ما با دشمنان بوده و بايد اعتماد سازي شود و زمينه مشاركت حداكثري مردم را فراهم كرد.

معين با بيان اينكه در انتخابات بحث وحدت، اتحاد و انسجام مطرح است‌، ادامه داد: با برگزاري انتخابات وحدت، يگانگي، اتحاد و قدرت خود را به جهانيان نشان دهيم.

وي خاطرنشان كرد: دشمنان خارجي و برخي از افراد داخلي تلاش دارند با تبليغات و سخنان بيهوده خود، زمينه دلسردي و عدم حضور مردم را در پاي صندوق‌هاي راي فراهم كنند، كاري كه براي راهپيمايي 22 بهمن انجام دادند و نتيجه آن برعكس شد.

معاون استاندار لرستان افزود: انتخابات از محورهاي عملياتي ما در جنگ با دشمن است و دشمن همواره در اين مسير با شكست مواجه شده است.

معين اضافه كرد: هر ايراني و هر فردي كه علاقه‌مند به استقلال، آزادي و پيشرفت كشور است بايد در اين محور عملياتي و نبرد با دشمن، نقش ستون پنجم را بازي نكند بلكه بايد به عنوان سربازان نظام مقدس جمهوري اسلامي در مقابل دشمن مبارزه كنيم.

وي گفت: دشمن در انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي به دنبال كاهش حضور مردم و ايجاد تفرقه، ياس، نااميدي و بدبين كردن مردم به مسئولان و نظام است.

فرماندار ويژه بروجرد بيان كرد: اين تبليغات و تفرقه افكني از سوي دشمن در حالي صورت مي‌گيرد كه انتخابات در ايران اسلامي مصونيت‌خش، وحدت بخش و وسيله‌اي براي ايجاد صميميت بيشتر است.

معين اظهاركرد: هر كس به دنبال منويات دشمنان باشد، بدون شك ستون پنجم دشمن بوده و هر كس به دنبال پر شور كردن انتخابات و حضور حداكثري مردم در عرصه باشد از سربازان عرصه انتخابات است.

وي همچنين گفت: همه امكانات براي برگزاري انتخابات در شهرستان بروجرد فراهم شده و هياتهاي مجري و مسئول در حال برنامه‌ريزي و انجام تكاليف قانوني هستند.

معاون استاندار لرستان با بيان اينكه در آخرين انتخابات بيش از 85 درصد مردم شركت كردند، افزود: دشمن بيكار ننشسته و بايد مراقب باشيم كه ساده لوحي و ساده‌انگاري نكنيم.

معين تصريح كرد: امسال روند پيشرفت امور اجرايي انتخابات به خوبي پيش رفته و 208 صندوق راي در انتخابات مجلس، آراي مردم شهرستان بروجرد را اخذ مي‌كنند.

امام جمعه بروجرد نيز در اين رابطه گفت: خداوند بر ملت لايق و شايسته ايران منت نهاد و نهضت ديني آنها كه به رهبري روحانيت و امام راحل شروع كرده بودند، در 33 سال پيش به پيروزي رساند و به بركت اين انقلاب، نظام توحيدي، الهي و نظام سياسي مبتني بر دين و ولايت مطلقه فقيه در اين كشور استقرار پيدا كرد، يكي از ويژگيهاي نظام مقدس جمهوري اسلامي مردمي بودن اين نظام بوده كه نظام جمهوري اسلامي يك نظام مردم سالار ديني است.

حجت‌الاسلام "حسن ترابي"، افزود: نظام جمهوري اسلامي به معناي واقعي كلمه نظامي مردمسالار است، چون خود اين مردم با پيروي از دستورات مرجعيت و نيابت عامه امام عصر(عج) اين انقلاب را به‌وجود آورده و به پيروزي رسانده‌اند. 33 سال است كه اين ملت با تمام وجود اين انقلاب را در برابر خطرات و تهديدات حراست و حفاظت كرده‌اند و با حمايت و پشتيباني خود اين نظام را به پيش برده‌اند و اين نظام بالنده‌تر از گذشته مسير نوراني خود را ادامه مي‌دهد تا به تمام اهداف عاليه خود برسد.

وي با بيان اينكه افتخار مي‌كنيم در ميان همه نظامهاي سياسي حاكم بر جهان مردمي‌ترين و دموكراتيك‌ترين نظام را داريم، افزود: همان كشورهايي كه فرياد آزادي و دموكراسي آنها گوش فلك را كر كرده، در مقام عمل تنها چيزي كه در آنها وجود ندارد، مردم سالاري و مشاركت جدي مردم در اداره كشورشان بوده و در انتخابات‌شان زير 50 درصد از واجدين شرايط مشاركت دارند.

حجت‌الاسلام "حسن ترابي"، اضافه كرد: امروز دشمن معترف به اين واقعيت بوده كه نظام جمهوري سالامي به معناي حقيقي كلمه نظام مردمي و مردم‌سالار است و در طول اين 33 سال گذشته تقريبا 30 انتخابات مهم و سرنوشت ساز برگزار شده است.

وي بيان كرد: انتخابات در چنين نظامي كه تمام امورش متكي به حضور مردم در صحنه و آراي مردم است، بسيار مهم و سرنوشت ساز است و انتخابات يكي از مهمترين و سرنوشت سازترين تحولات سياسي كشور است.

امام جمعه بروجرد تصريح كرد: انتخابات مسئله بسيار مهمي بوده و انتخابات مجلس شوراي اسلامي هم فوق‌العاده مهم است.

وي اظهار كرد: مجلسي كه در راس امور است، انتخابات آن نيز مهم بوده و آنچه كه در بحث انتخابات در درجه اول اهميت دارد، حضور مردم در پاي صندوق‌هاي راي است.

وي با بيان اينكه اين حضور تاثيرگذار است، افزود: اين حضور مايه تقويت و قدرت نظام بوده و با اين حضور گسترده مردم در عرصه‌هاي حمايت از نظام اسلامي همه توطئه‌ها، فشارها و تحريم‌هاي دشمنان خنثي مي‌شود.

امام جمعه بروجرد گفت: حضور حماسي مردم در راهپيمايي 22 بهمن همان‌گونه كه پيش‌بيني مي‌شد، حضور مردم از نظر كمي و كيفي قابل قياس با 32 سال گذشته نبود و اين حضور پاسخ كوبنده به همه تحريمها، تهديدها و چنگ و دندان نشان‌دادنها بود.

حجت‌الاسلام ترابي گفت: حضور پربركتي كه اقتدار نظام و ملت ما را روزافزون كرد، قطعا در 12 اسفندماه هم چنين حضور دشمن‌شكني را در پاي صندوق‌هاي راي خواهيم داشت.

وي اضافه كرد: در رابطه با حضور مردم در انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي هيچ شك و ترديدي نداريم، اين مردم علاقمند به نظام، اسلام ، ولايت و رهبري نظام هستند و هر جا احساس كنند بايد در صحنه حضور پيدا كنند، دريغ نخواهند كرد.

امام جمعه بروجرد با بيان اينكه هدف نظام، حضور حداكثري است، اظهار كرد: هدف دوم همان‌گونه كه مقام معظم رهبري در نماز جمعه فرمودند تركيب مجلس و تشكيل مجلسي صالح‌، سالم و قوي است.

حجت‌الاسلام ترابي گفت: نظام جمهوري اسلامي 30 انتخابات برگزار كرده كه به جرات مي‌توان گفت سالم‌ترين انتخابات، انتخابات جمهوري اسلامي بوده است.

انتهاي پيام

شنبه|ا|6|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 203]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن