تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): مؤمن را بر مؤمن، هفت حق است. واجب ترين آنها اين است كه آدمى تنها حق را بگويد،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820249854




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رامني از رقباي جمهوري‌خواه جلو افتاد ميت رامني با انتقاد از محافظه‌كاران اجتماعي و هزينه سنگين برنامه‌هاي دولت، از «ريك سنتروم» رقيب محافظه‌كار خود در ايالت‌هاي آريزونا و ميشيگان پيش افتاد.به گزارش فارس به نقل از رويترز، «ميت رامني» در رقابت جمهوري‌خواهان براي رياست جمهوري آمريكا مجدداً از ساير رقبا پيشي گرفت. رامني كه در انتخابات سال 2008 رقابت بين جمهوري‌خواهان را به مك‌كين واگذار كرده بود، پس از عملكرد قوي در مناظره شبكه سي ان ان، از رقبايش در ايالت آريزونا سبقت گرفت.ميت رامني روز چهارشنبه با گارد تهاجمي خود در انتقاد از محافظه‌كاران اجتماعي و هزينه سنگين برنامه‌هاي دولت، «ريك سنتروم» رقيب محافظه‌كار خود و سناتور سابق آمريكا را به لاك دفاعي فرو برد.رامني، شهردار سابق ماساچوست، در نظرسنجي ميشيگان هم برتري اندكي نسبت به سنتروم پيدا كرده است. اين در حالي است كه در رقابت ميشيگان، او تا هفته گذشته با اختلافي دو رقمي از سنتروم عقب بود. رقابت مقدماتي در آريزونا و ميشيگان روز 28 فوريه برگزار مي‌شود.ميت رامني، كانديداي جمهوري‌خواهان در انتخابات 2012، امروز موافقت محتاطانه بزرگترين روزنامه ميشيگان را نيز به دست آورد. اين روزنامه نوشت شهردار سابق ماساچوست، كري‌خواني با رقبايش را كنار گذاشته و روي سوابق و مديريت مشاركتي خود متمركز شده است.رقابت جمهوري‌خواهان ماه آينده همزمان با رقابت نامزدها در 22 ايالت امريكا شتاب خواهد گرفت. رقابت در 10 ايالت امريكا روز 6 مارس، معروف به سه‌شنبه بزرگ، برگزار خواهد شد.«رون بونجان»، استراتژيست جمهوري‌خواهان، درباره اين مناظره گفت: اين مناظره قطعا به رامني براي انتخابات مقدماتي ميشيگان انرژي مي‌دهد. مشخص بود سنتروم كه بايد راجع به بسياري از آراي خود در سنا عذرخواهي كرده و توضيح مي‌داد، حال خوشي نداشت.سنتروم پس از پيروزي در رقابت‌هاي ميسوري، مينسوتا و كالورادو و پذيرفتن نامزدي كشوري، اولين مناظره سياسي خود را انجام مي‌داد. ادله عجيب سنتروم از جمله اين ادعاي او كه سياست يك ورزش گروهي است و اينكه گاهي مجبور بوده در سنا به طرح‌هايي كه خوشايندش نبوده راي دهد، محبوبيت وي بين محافظه‌كاران را كاهش داده است.«ران پاول»، نماينده تگزاس در كنگره آمريكا و از جمله رقباي سنتروم، محافظه‌كاري مالي وي را دروغي خواند و درباره توضيحات رنگارنگ سنتروم گفت: عذر و بهانه هميشه هست. مشكل واشنگتن هم دقيقا همين است.شنبه 6 اسفند 1390 13:44


واضح آرشیو وب فارسی:ايران دیپلماسی: رامني از رقباي جمهوري‌خواه جلو افتاد ميت رامني با انتقاد از محافظه‌كاران اجتماعي و هزينه سنگين برنامه‌هاي دولت، از «ريك سنتروم» رقيب محافظه‌كار خود در ايالت‌هاي آريزونا و ميشيگان پيش افتاد.به گزارش فارس به نقل از رويترز، «ميت رامني» در رقابت جمهوري‌خواهان براي رياست جمهوري آمريكا مجدداً از ساير رقبا پيشي گرفت. رامني كه در انتخابات سال 2008 رقابت بين جمهوري‌خواهان را به مك‌كين واگذار كرده بود، پس از عملكرد قوي در مناظره شبكه سي ان ان، از رقبايش در ايالت آريزونا سبقت گرفت.ميت رامني روز چهارشنبه با گارد تهاجمي خود در انتقاد از محافظه‌كاران اجتماعي و هزينه سنگين برنامه‌هاي دولت، «ريك سنتروم» رقيب محافظه‌كار خود و سناتور سابق آمريكا را به لاك دفاعي فرو برد.رامني، شهردار سابق ماساچوست، در نظرسنجي ميشيگان هم برتري اندكي نسبت به سنتروم پيدا كرده است. اين در حالي است كه در رقابت ميشيگان، او تا هفته گذشته با اختلافي دو رقمي از سنتروم عقب بود. رقابت مقدماتي در آريزونا و ميشيگان روز 28 فوريه برگزار مي‌شود.ميت رامني، كانديداي جمهوري‌خواهان در انتخابات 2012، امروز موافقت محتاطانه بزرگترين روزنامه ميشيگان را نيز به دست آورد. اين روزنامه نوشت شهردار سابق ماساچوست، كري‌خواني با رقبايش را كنار گذاشته و روي سوابق و مديريت مشاركتي خود متمركز شده است.رقابت جمهوري‌خواهان ماه آينده همزمان با رقابت نامزدها در 22 ايالت امريكا شتاب خواهد گرفت. رقابت در 10 ايالت امريكا روز 6 مارس، معروف به سه‌شنبه بزرگ، برگزار خواهد شد.«رون بونجان»، استراتژيست جمهوري‌خواهان، درباره اين مناظره گفت: "اين مناظره قطعا به رامني براي انتخابات مقدماتي ميشيگان انرژي مي‌دهد. مشخص بود سنتروم كه بايد راجع به بسياري از آراي خود در سنا عذرخواهي كرده و توضيح مي‌داد، حال خوشي نداشت."سنتروم پس از پيروزي در رقابت‌هاي ميسوري، مينسوتا و كالورادو و پذيرفتن نامزدي كشوري، اولين مناظره سياسي خود را انجام مي‌داد. ادله عجيب سنتروم از جمله اين ادعاي او كه سياست يك "ورزش گروهي" است و اينكه گاهي مجبور بوده در سنا به طرح‌هايي كه خوشايندش نبوده راي دهد، محبوبيت وي بين محافظه‌كاران را كاهش داده است.«ران پاول»، نماينده تگزاس در كنگره آمريكا و از جمله رقباي سنتروم، محافظه‌كاري مالي وي را "دروغي" خواند و درباره توضيحات رنگارنگ سنتروم گفت: "عذر و بهانه هميشه هست. مشكل واشنگتن هم دقيقا همين است."شنبه 6 اسفند 1390 13:44
ميت رامني با انتقاد از محافظه‌كاران اجتماعي و هزينه سنگين برنامه‌هاي دولت، از «ريك سنتروم» رقيب محافظه‌كار خود در ايالت‌هاي آريزونا و ميشيگان پيش افتاد.

به گزارش فارس به نقل از رويترز، «ميت رامني» در رقابت جمهوري‌خواهان براي رياست جمهوري آمريكا مجدداً از ساير رقبا پيشي گرفت. رامني كه در انتخابات سال 2008 رقابت بين جمهوري‌خواهان را به مك‌كين واگذار كرده بود، پس از عملكرد قوي در مناظره شبكه سي ان ان، از رقبايش در ايالت آريزونا سبقت گرفت.

ميت رامني روز چهارشنبه با گارد تهاجمي خود در انتقاد از محافظه‌كاران اجتماعي و هزينه سنگين برنامه‌هاي دولت، «ريك سنتروم» رقيب محافظه‌كار خود و سناتور سابق آمريكا را به لاك دفاعي فرو برد.

رامني، شهردار سابق ماساچوست، در نظرسنجي ميشيگان هم برتري اندكي نسبت به سنتروم پيدا كرده است. اين در حالي است كه در رقابت ميشيگان، او تا هفته گذشته با اختلافي دو رقمي از سنتروم عقب بود. رقابت مقدماتي در آريزونا و ميشيگان روز 28 فوريه برگزار مي‌شود.

ميت رامني، كانديداي جمهوري‌خواهان در انتخابات 2012، امروز موافقت محتاطانه بزرگترين روزنامه ميشيگان را نيز به دست آورد. اين روزنامه نوشت شهردار سابق ماساچوست، كري‌خواني با رقبايش را كنار گذاشته و روي سوابق و مديريت مشاركتي خود متمركز شده است.

رقابت جمهوري‌خواهان ماه آينده همزمان با رقابت نامزدها در 22 ايالت امريكا شتاب خواهد گرفت. رقابت در 10 ايالت امريكا روز 6 مارس، معروف به سه‌شنبه بزرگ، برگزار خواهد شد.

«رون بونجان»، استراتژيست جمهوري‌خواهان، درباره اين مناظره گفت: "اين مناظره قطعا به رامني براي انتخابات مقدماتي ميشيگان انرژي مي‌دهد. مشخص بود سنتروم كه بايد راجع به بسياري از آراي خود در سنا عذرخواهي كرده و توضيح مي‌داد، حال خوشي نداشت."

سنتروم پس از پيروزي در رقابت‌هاي ميسوري، مينسوتا و كالورادو و پذيرفتن نامزدي كشوري، اولين مناظره سياسي خود را انجام مي‌داد. ادله عجيب سنتروم از جمله اين ادعاي او كه سياست يك "ورزش گروهي" است و اينكه گاهي مجبور بوده در سنا به طرح‌هايي كه خوشايندش نبوده راي دهد، محبوبيت وي بين محافظه‌كاران را كاهش داده است.

«ران پاول»، نماينده تگزاس در كنگره آمريكا و از جمله رقباي سنتروم، محافظه‌كاري مالي وي را "دروغي" خواند و درباره توضيحات رنگارنگ سنتروم گفت: "عذر و بهانه هميشه هست. مشكل واشنگتن هم دقيقا همين است."

شنبه|ا|6|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايران دیپلماسی]
[مشاهده در: www.irdiplomacy.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن