تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 28 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):زراعت در زمين هموار مى رويد، نه بر سنگ سخت و چنين است كه حكمت، در دل هاى متواضع...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806865821




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پرسپوليس


واضح آرشیو وب فارسی:ايران ورزشی: پرسپوليس
تشكر كميته دوپينگ از همكاري پرسپوليس

ايران ورزشي- پرسپوليس اولين باشگاه ليگ برتري بود كه بعد از حوادث اخير مرتبط با دوپينگ، در همكاري با كميته ضددوپينگ فدراسيون فوتبال پيشقدم شد و روز چهارشنبه در همين ارتباط يك كارگاه آموزشي مفيد را برگزار كرد. بعد از اين همكاري كه با استقبال سرخپوشان همراه بود، مسوولان كميته ضددوپينگ در تماسي تلفني كه با كادر پزشكي تيم داشتند از اين حركت تقدير كردند. در اين تماس تلفني از مصطفي دنيزلي هم كه اين كارگاه را در برنامه تيمي گنجاند تشكر شده است. ظاهرا باشگاه‌هاي ديگر ليگ برتر هم از اين كار استقبال كرده‌اند. همچنين روز پنج‌شنبه جزواتي كه چشمه سري پزشك پرسپوليس در مورد آموزش موارد مربوط به دوپينگ تهيه كرده بود را در اختيار بازيكنان گذاشت.

حقيقي به ليست 18 نفره روبين نرسيد

ايران ورزشي- بر عكس بازي رفت روبين كازان مقابل المپياكوس يونان كه در مرحله يك شانزدهم ليگ اروپا برگزار شد، دروازه‌بان سابق پرسپوليس به ليست 18 نفره بازي برگشت هم نرسيد. بازي برگشت دو تيم پنج‌شنبه شب در يونان برگزار شد و المپياكوس مثل بازي رفت با يك گل برنده شد تا راهي مرحله يك‌هشتم نهايي اروپا شود و تيم حقيقي را حذف كند. ظاهرا قرار بوده حقيقي در تركيب اصلي اين بازي باشد اما به دليل مسموميت بعد از جلسه با سرمربي و مربي دروازه‌بان‌هاي تيم تصميم گرفته شد وي در تركيب اصلي نباشد. حقيقي امروز براي بازي تيم ملي مقابل قطر به تهران مي‌آيد.

تيم بانوان پرسپوليس تشكيل مي‌شود؟

ايران ورزشي- محمد رويانيان درباره اينكه چرا پرسپوليس در تيمداري بانوان وارد نمي‌شود، گفت: «من تا حالا فكر تشكيل تيم فوتبال بانوان را نكرده بودم اما الان براي اين كار اعلام آمادگي مي‌كنم.» وي با بيان اينكه اميدوارم بتوانيم فضايي را براي حضور بانوان در باشگاه پرسپوليس ايجاد كنيم، افزود: «قول مي‌دهم كه تشكيل تيم بانوان را بررسي كنيم اما خانم‌ها بدانند كه ما حتي در بخش مردان هم مشكلات زيادي داريم.»

پرسپوليس- پيكان، فردا در درفشي‌فر

ايران ورزشي- پرسپوليس قصد دارد قبل از بازي با الهلال، در تهران و دوحه سه بازي تداركاتي انجام دهد تا بلكه نفراتي كه با هم هماهنگ نيستند و در شرايط مسابقه قرار ندارند (شيث، آسمير، نصرتي و پولادي) وضعيت بهتري پيدا كنند. در همين راستا دو بازي در تهران و يك بازي در دوحه براي تيم پيش‌بيني شده كه گفته مي‌شود بازي اول فردا (يكشنبه) مقابل تيم پيكان برگزار خواهد شد كه صدرنشين ليگ دسته اول است. بازي دوم هم چهارشنبه برگزار خواهد شد كه هنوز معلوم نيست حريف پرسپوليس چه تيمي باشد.

محمد از دست مصدومش MRI گرفت

ايران ورزشي- عليرضا محمد در تمرين روز چهارشنبه تيمش فوق‌العاده آماده بود و در آيتم فوتبال دستگرمي 7 به 7 سه گل زد و يك پاس گل داد و جالب اينكه او هر سه گل را وارد دروازه آسمير آودوكيچ كرد. با اين حال محمد در تمرين پنج‌شنبه از سوي دنيزلي از حضور در فوتبال دستگرمي معاف شد تا محسن عاشوري در اين بازي حضور پيدا كند. ظاهرا دنيزلي از درد دست محمد مطلع شده بود و به اين خاطر او را از فوتبال معاف كرد. از طرفي تمرين خوب چهارشنبه شماره 2 هم باعث شد محمد خيال دنيزلي را راحت كند. هر چند شايد مدافع راست قرمزها در بازي تداركاتي فردا اصلا به ميدان نرود. محمد ديروز براي پي بردن به درد دستش اقدام به گرفتن MRI كرد.

شوخي شفيع با رويانيان:
ان‌شاءا... چند كارت سوخت هم براي مديرعامل بعدي بگذارد!

بهرام شفيع كه سال‌هاست يك تنه برنامه ورزش و مردم را سرپا و خاص حفظ كرده ديروز با همان سبك و سياق هميشگي سر به سر رويانيان گذاشت و البته خيلي زود قضيه را جمع و جور كرد.
شفيع در حين اجراي برنامه و در قسمت مطبوعات پس از ديدن تيتري از محمد رويانيان در مورد ورزشگاه اختصاصي پرسپوليس، گفت: برنامه‌هاي ايشان زياد است و ان‌شاءا... چند كارت سوخت هم براي مديرعامل بعدي كنار بگذارند! وي كه خود متوجه شد چه گافي داده بعد از چند لحظه اضافه كرد: احتمالاً الان سردار در منزل ناراحت مي‌شود! ولي بايد گفت سردار برنامه ريزي خوبي دارد و در كارهايش مصمم است.
شفيع بعد از اين جملات با كنايه به ليست پيشكسوتان پرسپوليس اشاره كرد و گفت: يعني واقعاً پرسپوليس 800 پيشكسوت دارد، پس نام من را هم در ليست پيشكسوتان پرسپوليس بنويسند چون من هم بازي‌هاي اين تيم را زياد گزارش كرده‌ام، آن‌طور كه معلوم است مي‌خواهند به آنها پول بدهند!

پرسپوليسي‌ها فيلم الهلال را ديدند

ايران ورزشي- مصطفي دنيزلي در نظر دارد براي آشنايي بازيكنان پرسپوليس با حريف اولشان در ليگ قهرمانان آسيا هر روز دقايقي از فيلم بازي‌هاي الهلال را به آنها نشان دهد. ظاهرا سه فيلم از بازي‌هاي اخير الهلال از جمله ديدار با الاتحاد و الاتفاق در اختيار پرسپوليسي‌ها است. روز پنج‌شنبه بازيكنان 15 دقيقه از فيلم بازي‌هاي الهلال را تماشا كردند كه بازي ويلهلمسون سوئدي و يو بيونگ سوي كره‌اي بيشتر از بقيه به چشم‌شان آمد. الهلال يك هافبك وسط شماره 10 هم دارد كه جزو بهترين‌هاي اين تيم به حساب مي‌آيد.

دنيزلي تماشاگر بازي تيم ملي

ايران ورزشي- مصطفي دنيزلي عصر پنج‌شنبه تماشاگر بازي تيم ملي مقابل اردن بود هر چند كه از بين شاگردانش فقط كريمي و رضايي در تركيب اصلي قرار گرفتند و فشنگچي و نوري دقايق كمي در ميدان بودند. دنيزلي بعد از بازي به‌خاطر مصدوميت غلامرضا رضايي كه باعث شد از تركيب بيرون برود ابراز نگراني مي‌كرد و خواستار آگاهي از وضعيت او بود.

شنبه|ا|6|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايران ورزشی]
[مشاهده در: www.iran-varzeshi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن