تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس مى‏خواهد خداوند او را از زبانيه (فرشتگان عذاب) نوزده‏گانه برهاند، بسم الل...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815508782




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه فرهنگي هنري شهرستان هاي فارس


واضح آرشیو وب فارسی:آریا نیوز: اخبار كوتاه فرهنگي هنري شهرستان هاي فارس


خبرگزاري آريا- در اين گزارش برپايي نمايشگاه كتاب در كازرون تا تشكيل جلسه سي امين شوراي فرهنگ عمومي ني ريز تشريح شده است.
به گزارش خبرگزاري آريا، برپايي نمايشگاه كتاب در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي كازرون
اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان كازرون با همكاري اداره كتابخانه هاي عمومي ، و انتشارات فرهيختگان اقدام به برپايي نمايشگاه كتاب نموده است .
اين نمايشگاه كه با بيش از پنج هزار عنوان و با موضوعات مختلف تاريخي ، كامپيوتر ، داستان و رمان ، كودك و نوجوان ، شعر و ادبيات و ... از تاريخ 29 بهمن لغايت يازدهم اسفندماه در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي و با تخفيف 20 درصد براي بازديد عموم دائر خواهد بود.
دومين جشنواره طنز كالان با موضوع اعتياد در خرم بيد
دومين جشنواره طنز كالان با موضوع اعتياد در شهر قادر آباد از بخش مشهد مرغاب اين شهرستان برگزار شد .
شريفي رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان خرم بيد ضمن اعلام اين خبر افزود :دومين جشنواره طنز اعتياد در سالن شهرداري شهر قادر آباد و با شركت 9 گروه نمايشي از شهرستان برگزار شد .
وي افزود : در اين جشنواره كه با همكاري مجتمع فرهنگي و هنري امام خميني ( ره ) قادر آباد برگزار شد عده كثيري از علاقه مندان به هنر نمايش حضور داشتند .
او ادامه داد: موضوع اعتياد در جامعه امروزي يك مسئله بسيار مهم است كه بايستي به آن توجه شود و به معتاد به عنوان يك بيمار نگاه كنيم نه يك مجرم و راههاي درمان را به بيمار نشان دهيم و اورا متوجه كنيم كه به مراكز ترك اعتياد مراجعه كند.
وي اضافه كرد : مي بايست در برنامه هاي هنري به خانواده ها آموزش دهيم كه چگونه با يك معتاد برخورد كنند .
شايان ذكر است :در پايان نفرات برتر به شرح ذيل معرفي شدند . بازيگرمقام اول مشتركا :آقاي كورش كنعاني و مصطفي قادرآبادي بازيگر مقام دوم مشتركا : خانم سعيده آردي و سيد مهدي موسوي بازيگر مقام سوم مشتركا : آقاي رضا برزگر و آرمان زارع و علي خوش رفتار
مقام اول كارگرداني آقاي علي برزگر
مقام دوم كارگرداني : آقاي عبد ا... قادر
سي امين جلسه شوراي فرهنگ عمومي ني ريز مشتركا با شوراي فرهنگ عمومي استهبان برگزار شد

سي امين جلسه شوراي فرهنگ عمومي ني ريز مشتركا و با حضور اعضا شوراهاي فرهنگ عمومي ني ريز و استهبان در محل سالن فرمانداري اين شهرستان تشكيل شد.
در اين جلسه ابتدا حضرت آيت الله فقيه امام جمعه و رييس شوراي فرهنگ عمومي ني ريز بر اهميت انتخابات سالم و اخلاق مدار تاكيد كرد و گفت :رسالت شوراي فرهنگ عمومي در دو شهرستان برگزاري انتخابات سالم تابع اصول و ارزشهاي اخلاقي برآمده از متن فرهنگ ديني است. وي افزود : دينمداري ،‌عزت نفس،‌قانون گرايي،‌نقدپذيري،‌وفاق ، و اتحاد مردم از شاخصه هاي اين اننخابات محسوب مي شود.
در ادامه حجه الاسلام خاوري نيز امام جمعه استهبان نيز زمينه سازي وحدت و وفاق را ازاهداف فرهنگي دو شهرستان عنوان كرد .
نمايشگاه نقاشي فرناز شريفي در آباده افتتاح شد
به گزارش روابط عمومي اداره فرهنگ وارشاد اسلامي آباده نمايشگاه نقاشي هنرمند جوان فرناز شريفي با18اثر از آثار كوبيسم ورئال داير گرديد. در اين نمايشگاه كه باخلاقيت خاصي آثار در كنار هم قرار گرفته اند ،به مدت يك هفته از3اسفند ماه 90در شركت فرش سابق به معرض ديد علاقه مندان گذاشته شده است .
فرناز شريفي دانشجوي رشته گرافيك بوده كه باراهنماي استاد فرهاد نادري اين نمايشكاه را داير كرده است .

شنبه|ا|6|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آریا نیوز]
[مشاهده در: www.aryanews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 161]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن