تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):عدالت نيكو است اما از دولتمردان نيكوتر، سخاوت نيكو است اما از ثروتمندان نيكوتر؛...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815153589




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نهمين دوره جايزه ملي بهره‌وري فردا برگزار مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: نهمين دوره جايزه ملي بهره‌وري فردا برگزار مي‌شود
تهران- هفتم و هشتم اسفند ماه جاري سازمان‌ها و شركت هاي برتر در بخش‌ ساخت و توليد، خدمات، سلامت، آموزش و عمومي در نهمين دوره جايزه ملي بهره‌وري و تعالي سازماني با محور تعالي سازماني و ارزش‌ها معرفي مي‌شوند.


به گزارش ايرنا به نقل از روابط عمومي سازمان مديريت صنعتي، بيش از 106سازمان تقاضاي خود را براي سطوح مختلف در اين دوره از جايزه ارائه كرده‌اند كه پس از ارزيابي توسط 308 ارزياب، سازمان‌ها و شركت هاي برتر فردا معرفي مي‌شوند.

شايان ذكر است تمام سازمان‌ها با هر نوع فعاليت و ماموريت مي‌توانند با استقرار مدل تعالي سازماني و انجام خودارزيابي در جايزه ملي بهره‌وري و تعالي سازماني شركت كنند.

سازمان‌هاي متقاضي شركت در فرآيند جايزه ملي بهره‌وري و تعالي سازماني در سطوح مختلف مي‌توانند تقاضاي خود براي حضور در اين جايزه را اعلام كنند و سازمان‌هايي كه در مراحل اوليه هستند به سطح "گواهي تعهد به تعالي" دست مي‌يابند.

سازمان يا شركتي كه بتواند بين 300 تا 450 امتياز را از مجموع يك هزار امتياز كسب كند به سطح تقدير نامه براي تعالي دست مي‌يابد.

همچنين سازمان يا شركتي كه بين 450 تا 550 امتياز كسب كند به سطح تنديس بلورين و با كسب امتياز بين 550 تا 650 به تنديس سيمين مي رسد، تنديس زرين نيز به سازمان ها و شركت هايي اعطا مي‌شود كه بيش از 650 امتياز كسب كنند.

يادآور مي شود تاكنون فقط يك سازمان توانسته است به تنديس سيمين جايزه ملي بهره‌وري و تعالي سازماني دست پيدا كند و هنوز هيچ سازماني نتوانسته موفق به تنديس زرين شود.

بيش از نيمي از شركت كنندگان امسال جايزه ملي بهره وري از بخش خصوصي هستند و بيشترين حضور مربوط به بخش ساخت و توليد است كه اين امر بيانگر توجه خاص مديران اين سازمان‌ها و شركت ها به استقرار نظام‌هاي مديريت براي ارتقاي شاخص هاي عملكردي و افزايش توان رقابتي آنها است.

همايش نهمين دوره جايزه ملي بهره‌وري و تعالي سازماني توسط مركز مطالعات بهره‌وري و منابع انساني هفتم و هشتم اسفندماه جاري برگزار مي شود.

اقتصام**3917**1319

انتهاي خبر / خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا) / كد خبر 80004615

شنبه|ا|6|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 177]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن