تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص): طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820492954




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مخالفان بشار به رسميت شناخته شدند كنفرانس ضد سوري تونس شب گذشته در بيانيه پاياني خود مخالفان سوريه را به عنوان آنچه نماينده قانوني مردم اين كشور خواندند به رسميت شناخت. به گزارش خبرگزاري مهر به نقل از اليوم السابع، كنفرانس ضد سوري در تونس شب گذشته در بيانيه پاياني خود مخالفان سوريه موسوم به شوراي ملي اين كشور را به عنوان تنها نماينده قانوني سوريه به رسميت شناخت.حاضران در اين كنفرانس از اتحاديه عرب خواستند كه نشستي را با مشاركت مخالفان سوريه برگزار كنند تا در اين نشست درباره راهكارهاي ايجاد وحدت ميان طيف هاي مختلف مخالفان براي قبل و پس از مرحله انتقالي در سوريه رايزني و در پايان اين نشست بيانيه اي واضح صادر شود.كشورهاي حاضر در اين كنفرانس اعلام كردند كه در نشست مخالفان و بيانيه پاياني آن درباره مرحله انتقالي در اين كشور طبق اصول مشترك و قطعنامه هاي سازمان ملل متحد درباره حقوق بشر و مسائل اجتماعي و سياسي و نيز پايبندي به تشكيل يك دولت غير نظامي در آينده دولتي كه به حقوق اقليت ها احترام بگذارد تاكيد شود.در اين بيانيه ضد سوري همچنين از دولت سوريه خواسته شده است هر چه سريعتر به خشونت ها پايان دهد. در بخش ديگر بيانيه بر پايبندي كشورهاي حاضر در كنفرانس مذكور نسبت به بازسازي سوريه در مرحله انتقالي و حمايت از اقتصاد اين كشور تاكيد شده است.در پايان بيانيه از تلاش هاي ضد سوري اتحاديه عرب براي برقراري به اصطلاح ثبات در سوريه قدرداني شده است.اين نشست ضد سوري روز گذشته به ميزباني دولت تونس و با هدف بررسي راه هاي حمايت بيشتر از گروه هاي مخالف مسلح سوري برگزار شد. پيش از اين كشورهايي همچون روسيه شركت در اين كنفرانس را تحريم كردند و آن را تكرار سناريوي ليبي دانستند.حاضران در اين كنفرانس در حالي ادعا مي كنند خواستار حل بحران سوريه هستند كه هيچ نماينده اي از دولت سوريه را براي شركت در اين نشست دعوت نكردند. شنبه 6 اسفند 1390 9:59


واضح آرشیو وب فارسی:ايران دیپلماسی: مخالفان بشار به رسميت شناخته شدند كنفرانس ضد سوري تونس شب گذشته در بيانيه پاياني خود مخالفان سوريه را به عنوان آنچه نماينده قانوني مردم اين كشور خواندند به رسميت شناخت. به گزارش خبرگزاري مهر به نقل از اليوم السابع، كنفرانس ضد سوري در تونس شب گذشته در بيانيه پاياني خود مخالفان سوريه موسوم به شوراي ملي اين كشور را به عنوان تنها نماينده قانوني سوريه به رسميت شناخت.حاضران در اين كنفرانس از اتحاديه عرب خواستند كه نشستي را با مشاركت مخالفان سوريه برگزار كنند تا در اين نشست درباره راهكارهاي ايجاد وحدت ميان طيف هاي مختلف مخالفان براي قبل و پس از مرحله انتقالي در سوريه رايزني و در پايان اين نشست بيانيه اي واضح صادر شود.كشورهاي حاضر در اين كنفرانس اعلام كردند كه در نشست مخالفان و بيانيه پاياني آن درباره مرحله انتقالي در اين كشور طبق اصول مشترك و قطعنامه هاي سازمان ملل متحد درباره حقوق بشر و مسائل اجتماعي و سياسي و نيز پايبندي به تشكيل يك دولت غير نظامي در آينده دولتي كه به حقوق اقليت ها احترام بگذارد تاكيد شود.در اين بيانيه ضد سوري همچنين از دولت سوريه خواسته شده است هر چه سريعتر به خشونت ها پايان دهد. در بخش ديگر بيانيه بر پايبندي كشورهاي حاضر در كنفرانس مذكور نسبت به بازسازي سوريه در مرحله انتقالي و حمايت از اقتصاد اين كشور تاكيد شده است.در پايان بيانيه از تلاش هاي ضد سوري اتحاديه عرب براي برقراري به اصطلاح ثبات در سوريه قدرداني شده است.اين نشست ضد سوري روز گذشته به ميزباني دولت تونس و با هدف بررسي راه هاي حمايت بيشتر از گروه هاي مخالف مسلح سوري برگزار شد. پيش از اين كشورهايي همچون روسيه شركت در اين كنفرانس را تحريم كردند و آن را تكرار سناريوي ليبي دانستند.حاضران در اين كنفرانس در حالي ادعا مي كنند خواستار حل بحران سوريه هستند كه هيچ نماينده اي از دولت سوريه را براي شركت در اين نشست دعوت نكردند. شنبه 6 اسفند 1390 9:59
كنفرانس ضد سوري تونس شب گذشته در بيانيه پاياني خود مخالفان سوريه را به عنوان آنچه نماينده قانوني مردم اين كشور خواندند به رسميت شناخت.
به گزارش خبرگزاري مهر به نقل از اليوم السابع، كنفرانس ضد سوري در تونس شب گذشته در بيانيه پاياني خود مخالفان سوريه موسوم به شوراي ملي اين كشور را به عنوان تنها نماينده قانوني سوريه به رسميت شناخت.

حاضران در اين كنفرانس از اتحاديه عرب خواستند كه نشستي را با مشاركت مخالفان سوريه برگزار كنند تا در اين نشست درباره راهكارهاي ايجاد وحدت ميان طيف هاي مختلف مخالفان براي قبل و پس از مرحله انتقالي در سوريه رايزني و در پايان اين نشست بيانيه اي واضح صادر شود.

كشورهاي حاضر در اين كنفرانس اعلام كردند كه در نشست مخالفان و بيانيه پاياني آن درباره مرحله انتقالي در اين كشور طبق اصول مشترك و قطعنامه هاي سازمان ملل متحد درباره حقوق بشر و مسائل اجتماعي و سياسي و نيز پايبندي به تشكيل يك دولت غير نظامي در آينده دولتي كه به حقوق اقليت ها احترام بگذارد تاكيد شود.

در اين بيانيه ضد سوري همچنين از دولت سوريه خواسته شده است هر چه سريعتر به خشونت ها پايان دهد. در بخش ديگر بيانيه بر پايبندي كشورهاي حاضر در كنفرانس مذكور نسبت به بازسازي سوريه در مرحله انتقالي و حمايت از اقتصاد اين كشور تاكيد شده است.

در پايان بيانيه از تلاش هاي ضد سوري اتحاديه عرب براي برقراري به اصطلاح ثبات در سوريه قدرداني شده است.

اين نشست ضد سوري روز گذشته به ميزباني دولت تونس و با هدف بررسي راه هاي حمايت بيشتر از گروه هاي مخالف مسلح سوري برگزار شد. پيش از اين كشورهايي همچون روسيه شركت در اين كنفرانس را تحريم كردند و آن را تكرار سناريوي ليبي دانستند.

حاضران در اين كنفرانس در حالي ادعا مي كنند خواستار حل بحران سوريه هستند كه هيچ نماينده اي از دولت سوريه را براي شركت در اين نشست دعوت نكردند.

شنبه|ا|6|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايران دیپلماسی]
[مشاهده در: www.irdiplomacy.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 90]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن