تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى جوانان! آبرويتان را با ادب و دينتان را با دانش حفظ كنيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815152854




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معرفي سازمان هاي برتر در نهمين دوره جايزه ملي بهره‌وري و تعالي سازماني


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: معرفي سازمان هاي برتر در نهمين دوره جايزه ملي بهره‌وري و تعالي سازماني
تمامي سازمان‌ها با هر نوع فعاليت و ماموريت مي‌توانند با استقرار مدل تعالي سازماني و انجام خودارزيابي در جايزه ملي بهره‌وري و تعالي سازماني شركت كنند.
همايش در دو روز برگزار خواهد شد كه روز اول در محل مركز همايش هاي صدا و سيما و روز دوم آن در محل مركز مطالعات بهره‌وري و منابع انساني برپا خواهد بود.

سازمان‌ها و شركتهاي برتر كشور در بخش‌هاي ساخت و توليد، خدمات، سلامت، آموزش و عمومي در نهمين دوره جايزه ملي بهره‌وري و تعالي سازماني كه هفت اسفندماه جاري با محور"تعالي سازماني و ارزش‌ها" در مركز همايش‌هاي صدا و سيما برگزار مي‌شود، معرفي خواهند شد.

به گزارش دبيرخانه جايزه ملي بهره‌وري و تعالي سازماني، هدف اصلي اين جايزه ايجاد فضاي تشويقي براي مديران سازمان‌ها و شركتهاست تا آنها بتوانند در اين فضا، دستاوردها و موفقيت‌هاي سازماني خود را به مقايسه بگذارند.

بيش از 106سازمان تقاضاي خود را براي سطوح مختلف در اين دوره از جايزه ارائه كرده‌اند كه پس از ارزيابي توسط 308 ارزياب، سازمان‌ها و شركتهاي برتر معرفي مي شوند.

تمامي سازمان‌ها با هر نوع فعاليت و ماموريت مي‌توانند با استقرار مدل تعالي سازماني و انجام خودارزيابي در جايزه ملي بهره‌وري و تعالي سازماني شركت كنند.

سازمان‌ها و شركتهاي متقاضي جايزه ملي بهره‌وري و تعالي سازماني در سطوح مختلفي مي‌توانند تقاضاي خود براي حضور در اين جايزه را اعلام كنند بطوريكه سازمان‌هايي كه در مراحل اوليه هستند به سطح " گواهي تعهد به تعالي" دست مي‌يابند.

براساس اين گزارش، سازمان يا شركتي كه بتواند بين 300 تا 450 امتياز را از مجموع يك هزار امتياز كسب كند به سطح "تقدير نامه براي تعالي" دست مي‌يابد.

سازمان يا شركتي كه بين 450 تا 550 امتياز كسب كند به سطح تنديس بلورين و با كسب امتياز بين 550 تا 650 به تنديس سيمين دست مي يابد. تنديس زرين نيز به سازمان ها و شركت هايي اعطا مي‌شود كه بيش از 650 امتياز كسب كنند.

دستيابي به امتيازهاي بالاي 450 (از حداكثر كسب يك هزار امتياز) براي سازمان‌ها و شركت هاي ايراني امري بسيار مشكل و مستلزم تلاش با روحيه جهادي است.
اين گزارش مي افزايد: تاكنون فقط يك سازمان توانسته است به "تنديس سيمين" جايزه ملي بهره‌وري و تعالي سازماني دست پيدا كند و هنوز هيچ سازماني نتوانسته به "تنديس زرين" نايل شود.

بيش از نيمي از شركت كنندگان امسال جايزه ملي بهره وري از بخش خصوصي هستند و بيشترين حضور مربوط به بخش ساخت و توليد است كه اين امر بيانگر توجه خاص مديران اين سازمان‌ها و شركتها به استقرار نظام‌هاي مديريت براي ارتقاي شاخص هاي عملكردي و افزايش توان رقابتي آنها است.

همايش نهمين دوره جايزه ملي بهره‌وري و تعالي سازماني توسط مركز مطالعات بهره‌وري و منابع انساني در دو روز برگزار خواهد شد كه روز اول در محل مركز همايش هاي صدا و سيما و روز دوم آن در محل مركز مطالعات بهره‌وري و منابع انساني برپا خواهد بود.

شنبه|ا|6|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 102]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن