تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آدمى با نيّت خوب و خوش اخلاقى به تمام آن چه در جستجوى آن است، از زندگى خوش و امنيت محي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816269557




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

درخشش ملي پوشان در پيكارهاي كشتي آزاد قهرماني آسيا


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: درخشش ملي پوشان در پيكارهاي كشتي آزاد قهرماني آسيا
تيم ملي كشتي آزاد ايران در دو وزن نخست مسابقات قهرماني آسيا در كره جنوبي، صاحب يك مدال طلا و يك نقره شد.

رقابت‌هاي روز نخست كشتي آزاد قهرماني آسيا به پايان رسيد كه حسن رحيمي در 55 كيلوگرم قهرمان شد و‏ مسعود اسماعيل‌پور در 60 كيلوگرم نقره گرفت.

در فينال وزن 60 كيلوگرم، مسعود اسماعيل‌پور مقابل‏ يوگشوار دات از هند قرار گرفت و در يك مبارزه حساس در سه تايم (1ـ0، 1ـ3 و 3ـ3) به قهرمان سال 2008 آسيا از هند باخت تا مدال نقره بگيرد. تايم سوم اين مسابقه از نظر داوري بحث انگيز بود و مارتينتي شخصاً وارد عمل شد. مربيان ايران به هر سه امتياز كشتي‌گير هندي معترض بودند.

پيش از اين در فينال وزن 55 كيلوگرم، حسن رحيمي (نفر سوم سال 2011 جهان) در يك مبارزه نفس‌گير در سه تايم (2ـ0، 2ـ3 و 4ـ2)‏‎‎ ياساهيرو اينابا (نفر سوم سال 2010 جهان) از ژاپن را شكست داد و براي اولين بار‏ قهرمان آسيا شد.

حريفان 5 وزن دوم

ملي پوشان پنج وزن كشتي آزاد ايران حريفان خود در مسابقات قهرماني آسيا را شناختند.

در ادامه مسابقات كشتي آزاد قهرماني آسيا در كره جنوبي پنج ملي پوش ايران، امروز روي تشك مي‌روند.

در وزن 66 كيلوگرم، مهدي تقوي دارنده دو مدال طلاي‏ جهان در دور نخست، به مصاف رمضان كامباروف از تركمنستان مي‌رود. وي در صورت پيروزي در دور دوم با برنده تاجيكستان و هند رودرو خواهد شد.

در وزن 74 كيلوگرم، صادق گودرزي دارنده سه مدال‏ نقره و برنز جهان در دور نخست، رو در روي عبدالرئوف بازاربايف از ازبكستان قرار مي‌گيرد. حريف بعدي گودرزي برنده ديدار كره جنوبي و مغولستان خواهد بود.

در وزن 84 كيلوگرم، احسان لشگري قهرمان سال 2010‏ آسيا در نخستين كشتي خود با اميدجون عثمان‌اف از ازبكستان مبارزه مي‌كند و در صورت پيروزي مقابل برنده مغولستان و امارات قرار مي‌گيرد.

در وزن 96 كيلوگرم، عرفان اميري با ماسام‏ خاتري از هند كشتي مي‌گيرد و در دور دوم به مصاف برنده قرقيزستان و ازبكستان مي‌رود.در وزن 120 كيلوگرم، پرويز ‌هادي كه نخستين حضور‏ خود در تيم ملي بزرگسالان را تجربه مي‌كند، با آراكيدا از ژاپن كشتي مي‌گيرد.وي در صورت پيروزي با برنده عراق و قرقيزستان مسابقه مي‌دهد.

جوانان در ميدان آسيا‎

سرمربي تيم ملي كشتي فرنگي گفت: در رقابت‌هاي آسيايي كره جنوبي به كشتي گيران جوان و پشتوانه‌ها ميدان داديم.

تيم ملي كشتي فرنگي ايران با كسب سه مدال طلا، يك نقره و يك برنز قهرمان آسيا شد تا شاگردان محمد بنا سه سال متوالي اين عنوان را حفظ كرده باشند.

محمد بنا، سرمربي تيم ملي كشتي فرنگي در مورد عملكرد ملي‌پوشان تصريح كرد: در وزن 55 كيلوگرم، محسن حاجي‌پور نشان داد كه سر وزن قانوني كشتي‌هاي خوبي نمي‌گيرد. در وزن 60 كيلوگرم، حميد زارع دو سال‏ قهرمان كشور شد و در اين رقابت‌ها ثابت شد كه قهرماني در ايران با مسابقات قاره‌اي و بين‌المللي متفاوت است. وي با اين شيوه نمي‌تواند موفق باشد.

بنا در مورد عملكرد وزن 66 كيلوگرم، گفت: ‎بيابانگرد مقداري سبك و سياق مبارزات خود را تغيير داده، ولي اگر با همين شيوه مبارزه كند، موفق نمي‌شود.

وي در مورد عملكرد كشتي گيران اوزان 74 و 84‏ كيلوگرم، تصريح كرد: ما در وزن 74 كيلوگرم سه كشتي گير خوب داريم.‌هادي عليزاده در اين وزن هر آنچه كه در تمرينات آموخته بود به اجرا گذاشت و بسيار خوب مبارزه كرد، ضمن اينكه در وزن 84 كيلوگرم حبيب اخلاقي دارنده مدال برنز جهان را به قهرماني آسيا‏ اعزام كرديم تا كلكسيون مدالهايش را كامل كرده و با توجه به شيوه تهاجمي مبارزاتش براي مسابقات آينده آماده شود.

بنا در مورد عملكرد كشتي گيران اوزان سنگين وزن تيم ايران، افزود: گيل نيرنگ در دوره گذشته به دليل ناداوري نتوانست در تاشكند صاحب مدال طلا شود. وي يك كشتي گير كم حاشيه و تابع تصميم مربيان تيم ملي است كه با مدال طلا شايستگي خود را نشان داد. در وزن 120 كيلوگرم، محمد قرباني اگر پيش از‏ شروع مسابقات و در تمرين با كشتي‌گير تاجيكستاني دچار آسيب ديدگي نمي‌شد مدال طلا را تصاحب مي‌كرد.

بنا گفت: هدف اصلي ما المپيك لندن است و در فروردين بايد سهميه‌هاي المپيك 2012 لندن را كسب كنيم و سپس به فكر كسب افتخاري بزرگ در اين رويداد مهم باشيم.





جمعه|ا|5|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 92]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن