تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روزه سپر آتش (جهنم) است. «يعنى بواسطه روزه گرفتن انسان از آتش جهنم در امان خواهد بود...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815313502




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

زجاجي تأكيد كرد:رعايت اخلاق و حضور حداكثري شعار جهاد دانشگاهي در انتخابات است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: زجاجي تأكيد كرد:رعايت اخلاق و حضور حداكثري شعار جهاد دانشگاهي در انتخابات است
رعايت اخلاق و حضور حداكثري شعار جهاد دانشگاهي در انتخابات است
قم - خبرگزاري مهر: معاون فرهنگي جهاد دانشگاهي كشور با بيان اينكه رعايت اخلاق انتخاباتي و حضور حداكثري شعار جهاد دانشگاهي در انتخابات مجلس شوراي اسلامي است، گفت: فردي در اين نهاد مجاز به فعاليت حزبي نيست.

به گزارش خبرگزاري مهر، عليرضا زجاجي با تأكيد بر اينكه شعار جهاد دانشگاهي تشويق به مشاركت حداكثري و رعايت اخلاق انتخاباتي است، تصريح كرد: جهاد دانشگاهي در جزوه‌اي اصول لازم براي انتخابات و خط مشي انتخاباتي خود را اعلام كرده و بيش از هر چيز بر رعايت مسائل اخلاقي در اجراي انتخابات تأكيد كرده است.

وي افزود: شعار جهاد دانشگاهي در انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي تشويق به مشاركت حداكثري و رعايت اخلاق انتخاباتي است.

زجاجي بيان كرد: بخش‌نامه‌اي نيز در اين زمينه صادر شده است و جهادگران موظف شده‌اند ضمن تشويق مردم به مشاركت حداكثري و رونق دادن به انتخابات و پرشور كردن آن له يا عليه نامزد خاصي فعاليت نكنند و فردي در جهاد دانشگاهي مجاز به فعاليت حزبي نيست.

رعايت تعادل در پرداختن به گروه‌هاي سياسي

معاون فرهنگي جهاد دانشگاهي تأكيد بر رعايت تعادل در پرداختن به جريان‌هاي سياسي و افراد را از ديگر مشي‌هاي اين نهاد برشمرد و گفت: به خبرگزاري‌هاي تحت مديريت جهاددانشگاهي تاكيد شده است در پرداختن به جريان‌هاي سياسي و احزاب تعادل حفظ و مناظراتي با حضور طرف‌هاي مختلف برگزار شود.

وي با تاكيد بر برگزاري مناظرات چند نفره در اين زمينه تصريح كرد: از خبرنگاران و كاركنان عرصه خبري خبرگزاري‌هاي تحت مديريت جهاد دانشگاهي خواسته شده است كه به كانديداها متذكر شوند كه از دادن وعده‌هاي غلوآميز و نشدني پرهيز كنند و اگر توجهي به اين تذكرات نشود آن بخش از سخنانشان بازتاب داده نشود.

زجاجي تاكيد كرد: وعده‌هاي معمولي و شدني نمايندگان نيز ضبط و ثبت مي‌شود و در صورت راي آوردن آن فرد در مدت مسئوليت نمايندگي از طرف مردم مطالبه و مورد پيگيري قرار خواهد گرفت.

وي افزود: از ديد جهاد دانشگاهي تمامي كساني كه از شوراي نگهبان تاييد صلاحيت دريافت كنند مورد هيچ نوع برخورد سليقه‌اي از طرف جهاد قرار نخواهند گرفت.

جهاد فرهنگي؛ اولويت برنامه‌هاي جهاد دانشگاهي

زجاجي در بخش ديگري از سخنانش به برنامه‌ريزي فرهنگي در اين نهاد اشاره و عنوان كرد: جهاد فرهنگي، بيداري اسلامي و آموزش‌هاي معرفتي فرهنگي به جهادگران و خانواده‌هاي آنان سياست فرهنگي در جهاد دانشگاهي است.

معاون فرهنگي جهاد دانشگاهي بيان كرد: انجام فعاليت‌هاي فرهنگي در دانشگاه‌هاي سراسر كشور و دانشگاه‌هاي جهاد دانشگاهي با ارايه برنامه‌هاي روشن، دقيق و عملياتي از مهمترين اهداف جهاد دانشگاهي در عرصه فرهنگي است.

زجاجي عنوان كرد: با مسئولان وزارت علوم، تحقيقات و فناوي به توافق رسيده‌ايم كه جهاد دانشگاهي مباحث قرآني به ويژه مباحث ميان‌رشته‌اي را در دانشگاه‌ها دنبال كند.

وي تاكيد كرد: جهاد دانشگاهي در عرصه فرهنگي پيشروتر از نهادهاي ديگر بوده و هست و هم كانون با دارابودن 43 واحد جهاد در استان‌هاي مختلف كشور و ده مركز و وجود سازمان‌ها و مراكزي مانند سازمان فعاليت‌هاي قرآني و مركز امام و انقلاب مي‌تواند موفق‌تر هم باشد البته برنامه فرهنگي درازمدت است و با كار داغ سياسي نمي‌توان نتيجه‌اي گرفت.

وي همچنين با اشاره به تحولات منطقه و اينكه من نام «منطقه قيام» را بر آن مي‌گذارم تصريح كرد: الگوي جهاد دانشگاهي امروز در ميان كشورهاي منطقه خريدار دارد و مورد توجه است و ما بايد مدلي از الگوهاي فرهنگي، علمي و ... براي اين كشورها ارايه دهيم.

© 2003 Mehr News Agency .

جمعه|ا|5|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 68]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن