تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤثّرترين وسيله جلب رحمت خدا اين است كه خيرخواه همه مردم باشى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815517348




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

آخرين تصميمات بانك مركزي براي پيش فروش سكه


واضح آرشیو وب فارسی:آریا نیوز: آخرين تصميمات بانك مركزي براي پيش فروش سكه


خبرگزاري آريا- كمره اي از ادامه پيش فروش سكه با تحويل 8 ماهه در هفته آينده خبر داد.
عباس كمره اي مدير كل نشر و ريالي بانك مركزي در گفتگو با خبرنگار اقتصادي آريا با بيان اينكه ديروز در بانك مركزي كارگروه مربوط به پيش فروش سكه تشكيل جلسه داد و دستوراتي اتخاذ كرد، اظهار داشت: بر طبق اين جلسه پيش فروش سكه ادامه خواهد پيدا كرد و تحويل سكه نيز 8 ماهه خواهد بود.
كمره اي قيمت سكه پيش فروشي با تحويل هشت ماهه را 598 هزار 900 تومان است.
وي همچنين اين نكته را متذكر شد كه به صورتي هفتگي در باره قيمت تصميم‌گيري شود.
مدير كل نشر و ريالي بانك مركزي در مورد احتمال پيش فروش نيم سكه و ربع سكه نيز گفت: اين اقدام از نظر اجرا، توليد و عرضه‌ مشكلات متعددي را در پي دارد.
وي با بيان اينكه جمع آوري نقدينگي، هدف اصلي ما از پيش فروش سكه نبوده، اظهار داشت: پيش فروش سكه در قطعات متنوع به دليل كم بودن قيمت آنها
باعث جمع‌آوري نقدينگي نمي شود.
مديركل ريالي و نشر بانك مركزي در ادامه در پاسخ به سوالي در مورد توزيع اسكناس نو در شب عيد تصريح كرد كه بانك مركزي در دو حوزه در ايام عادي سال و ايام خاص اقدام به توزيع اسكناس و مسكوكات نو مي كند.
اين مقام بانك مركزي با بيان اينكه بانك مركزي اسكناس و مسكوكات نو را به دو طريق در اختيار بانك ها مي گذارد ، اظهار داشت: در شيوه اول از طريق شعب ، بانكها اسكناس و مسكوكات نو را در اختيار متقاضيان قرار مي گيرد و در وهله دوم از طريق دستگاه هاي خود پرداز اسكناس نو در بين مردم توزيع مي شود.
كمره اي با اشاره به اينكه در ايام خاص سال مانند نوروز بانك مركزي از طريق چندين بانك اقدام به توزيع گسترده اسكناس و مسكوكات نو مي كند ، تاكيد كرد: بانك مركزي اسكناس نو را با توجه به موجودي بانك مركزي و سايز بانك‌ها و ساير پارامترها از درشت‌ترين تا ريزترين اسكناس را در اختيار آنها قرار مي‌دهد.
اين مقام مسئول تاكيد كرد كه درساير شهرستانها مانند تهران توزيع اسكناس و مسكوكات نو صورت خواهد گرفت.
مدير كل نشر و ريالي بانك مركزي از بانك كار آفرين و بانك ملي به عنوان بانكهايي كه همه ساله اقدام به توزيع اسكناس و مسكوكات نو نام برد و اين نكته را هم متذكر شد كه براي رفاه حال مردم بانكهاي ديگر نيز براي اين كار در نظر گرفته شده است كه در وقت مقتضي نام آنها اعلام خواهد شد .
به گزارش آريا، محمود بهمني رئيس كل بانك مركزي يكي از دغدغه‌هاي اين بانك را تحويل به موقع سكه هاي پيش فروش شده اعلام كرد و اظهار داشت: هيچيك از شايعاتي كه در مورد عدم تحويل سكه‌هاي پيش فروش شده با مدت زمان 4 و 6 ماهه مطرح مي شود، صحت ندارد.
رئيس كل بانك مركزي اذعان داشت: با ورود سكه هاي پيش فروش بانك مركزي به بازار در موعد مقرر، قيمت سكه ها در بازار كاهش مي يابد.

جمعه|ا|5|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آریا نیوز]
[مشاهده در: www.aryanews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 167]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن