تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 28 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه قلب بهتر از روزه زبان است و روزه زبان بهتر از روزه شكم است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806983775




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

همايش بزرگ سلامت جبهه متحد-1: حداد عادل: رقابت در مجلس نهم بين خوب و خوب‌تر است


واضح آرشیو وب فارسی:شبكه خبر دانشجو: همايش بزرگ سلامت جبهه متحد-1: حداد عادل: رقابت در مجلس نهم بين خوب و خوب‌تر است
عضو جبهه متحد اصولگرايان با بيان اينكه انتخابات در دوره‌هاي گذشته رقابت بين خوب و بد بوده است گفت: رقابت در مجلس نهم بين خوب و خوب‌تر است.


به گزارش خبرنگار سياسي «خبرگزاري دانشجو»، غلامعلي حدادعادل، رئيس كميسيون فرهنگي مجلس عصر امروز در همايش بزرگ سلامت جبهه متحد اصولگرايان در مسجد امام صادق(ع) با بيان اينكه بايد استقلال و نعمت آزادي موجودي را كه خداوند به مردم ما و كشور ما اعطا نموده است را شاكر باشيم گفت: خدا را شاكريم كه كشور ايران امروز از نعمت استقلال و آزادي برخوردار است و مي‌تواند بدون سلطه استعمارگران در دستيابي به استقلال و آزادي قدم بردارد.

وي با اشاره به انفجارهاي صورت گرفته امروز در شهرهاي بغداد عراق و پيشاور پاكستان گفت:‌ در همه اين انفجارها دست كشورهاي آمريكا و كساني كه مي‌خواهند سلطه خود را بر جهان اسلام حفظ كنند قابل مشاهده است.

اين عضو جبهه متحد به انفجارهاي گسترده بغداد اشاره و تصريح كرد: پس از اينكه نوري مالكي موضعي را در پشتيباني از سوريه اتخاذ كرد مبني بر اينكه سوريه بايد در اتحاديه كشورهاي عراق شركت كند شاهد انفجارهاي زنجيره‌اي در اين كشور بوديم كه اين نشان‌دهنده عدم تناسب اين سياست اخذ شده با منافع كشورهاي آمريكايي هستيم.

وي با تاكيد بر اينكه خدا را شكر مي‌كنيم كه ملت ايران از نعمت امنيت برخوردار است و به استقلال رسيده است بيان داشت: امروز اين ملت در بين همه ملت‌هاي منطقه سربلند و سرافراز است.

حداد ارتباط مردم با رهبري را يكي از اركان اصلي حكومت در كشور برشمرد و افزود: اعتماد مردم به نظام و رهبري يكي از مهم‌ترين اركان كشور است و حفظ اين اعتماد از سوي مردم يكي از مهم‌ترين اقدامات در فعاليت‌هاي مسئولان بايد باشد.

حداد عادل با تاكيد بر اينكه مردم تا زماني كه كشور در مسير منويات اسلامي حركت كند پشتيبان دولتمردان و نظام خواهند بود گفت:‌ همين مسئله باعث مي‌شود آنها همه مشكلات را پشت سر بگذارند و با اعتماد كامل با نظام همراهي داشته باشند.

نماينده مردم تهران با تاكيد بر اينكه رابطه اعتقادي مردم و حكومت باعث پيشرفت كشور مي‌شود افزود: وقتي مردم به اين نتيجه برسند كه حكومت در مسير اعتقادات اسلامي آنها حركت نمي‌كند از حضور و حمايت حكومت دلسرد شده و پشت حكومت را خالي مي‌كنند.

وي با اشاره به مثال‌هايي در همين زمينه عنوان كرد: اين مسئله در مشروطيت و نهضت نفت به خوبي قابل مشاهده بود.

اين عضو جبهه متحد با تاكيد بر اينكه لازمه ديني بودن حكومت سلامت مسئولان، فداكاري و صادقانه عمل كردن آنها است گفت:‌ يكي از مهم‌ترين نعمت‌هايي كه خدا به ملت ايران هديه نموده است برگزاري انتخابات است.

وي افزود: در دوران طاغوت پهلوي به اين مسئله اهميت نمي‌داد و دموكراسي در كشور به هيچ وجه وجود نداشت.

حداد عادل با بيان اينكه دموكراسي در كشور ما به شكلي حداكثري در حال حاضر موجود است گفت: بنده با اين كه سه دوره در مجلس حضور داشتم اطمينان ندارم در انتخابات اين بار نيز مردم به من راي دهند و اين به دليل قوت نظام است زيرا هيچ كس نمي‌تواند چك سفيد داشته باشد و مطمئن باشد كه مردم در انتخابات او را انتخاب مي‌كنند.

اين عضو جبهه متحد اصولگرايان با بيان اينكه مجلس محل تمركز اراده ملت است گفت: انتخابات يك پديده ملي است و فرصتي براي ايجاد شور مردم و نشان دادن اين پديده ملي است.

وي با بيان اينكه اين انتخابات اولين انتخابات بعد از فتنه 88 است گفت: فتنه 88 حول محور انتخابات شكل گرفت و نشان داد همواره عده‌اي در داخل و خارج به انتخابات چشم دوخته‌اند و تلاش مي‌كنند آن را تحت‌الشعاع قرار دهند.

اين نماينده مجلس با بيان اينكه بايد تلاش كنيم تجربه‌اي عزتمند براي كشور رقم خورد خاطر نشان كرد: در انتخابات رياست‌جمهوري دو پروژه توسط خارجيان طراحي شد يكي بحث تحريم بود كه وقتي دشمنان ديدند مردم به آن توجه‌اي نمي‌كنند تلاش براي القاي تقلب را انجام دادند و آن غائله‌ها را به پا كردند.

حدادعادل با تاكيد بر اينكه نحوه انتخابات و سلامت در انتخابات يكي ديگر از حساسيت‌هاي اين انتخابات است گفت: انتخابات نهمين دوره مجلس در شرايطي رخ مي‌دهد كه بيداري اسلامي در منطقه تحولات شگرفي را ايجاد كرده است.

وي با بيان اينكه درسي كه امام به ملت ايران داده است در جهان اسلام در حال تكرار شدن است گفت: امروز پژواك سخنان امام از آفريقا شنيده مي‌شود و كشورهاي اسلامي منتظرند تا حضور مردم ايران كه الگوي كشورهاي اسلامي منطقه و جهان است را در انتخابات ببينند.

اين عضو جبهه متحد اصولگرايان با بيان اينكه اميدواريم حضور مردم در انتخابات باشكوه باشد گفت: تحكيم مباني انقلاب و ولايت‌فقيه فلسفه سياسي جمهوري اسلامي ايران است و اميدواريم در مجلس نهم نسبت به مجلس‌هاي ديگر اهتمام بيشتري داشته باشد.

حداد عادل با اشاره به آرايش گروه‌هاي سياسي براي حضور در انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي گفت: انتخابات در اين دوره برخلاف دوره‌هاي قبل كه دوقطبي بود و بين دو گروه مردم دست به انتخاب مي‌زدند نيست.

وي با بيان اينكه مردم در اين انتخابات از كليات خارج شده و به جزئيات و شاخص‌ها و معيارهاي نمايندگان دقت بيشتري دارند گفت: انتخابات در دوره‌هاي قبل انتخاب بين خوب و بد بود اما در اين دوره مجلس انتخاب بين خوب و خوب‌تر است و رقابت نيز بين اين دو تعريف مي‌شود.

حداد عادل با بيان اينكه مردم تلاش مي‌كنند كساني را كه به آرمان‌ها و ديدگاه‌هاي آنها سنخيت بيشتري دارند را در اين عرصه از رقابت انتخاب كنند بيان داشت: جبهه متحد اصولگرايي ليستي را معرفي كرده است و فهرستي از خوب‌ترها را مردم معرفي مي‌كند كه اميدواريم مردم در انتخاب خود موفق و سربلند باشند.

پنجشنبه|ا|4|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبكه خبر دانشجو]
[مشاهده در: www.snn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 99]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن