تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن همواره خانواده خود را از دانش و ادب شايسته بهره مند مى سازد تا همه آنان را وارد ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816858571




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رشيد:بسترسازي حضور حداكثري مردم در انتخابات نيازمندعزم همگاني است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: رشيد:بسترسازي حضور حداكثري مردم در انتخابات نيازمندعزم همگاني است
بسترسازي حضور حداكثري مردم در انتخابات نيازمندعزم همگاني است
بيرجند- خبرگزاري مهر: استاندار خراسان جنوبي فراهم كردن بسترهاي مناسب براي حضور فراگير و حداكثري مردم در انتخابات را نيازمند عزم همگاني دانست و گفت: نقش رسانه ها در حضور پرشور مردم حائز اهميت است.

به گزارش خبرنگار مهر، قهرمان رشيد عصر پنجشنبه در نشست صميمي با اصحاب رسانه اظهارداشت: خبرنگاران در راستاي تقويت انگيزه هاي اسلامي و انساني رسالت خطيري برعهده دارند.

وي با بيان اينكه امروز بيت الغزل شعر ما انتخابات است، افزود: حضور پرآوازه و خاطره انگيز 22بهمن ماه در جهان حماسه بي سابقه اي بوده و حساسيت دشمن را بيشتر كرده است.

وي انتخابات را مظهر اقتدار ملي دانست وادامه داد: انتخابات ايران دموكراسي ترين، واقعي ترين و به معناي واقعي مردم سالاري ديني در دنيا است.

وي با اشاره به فتنه 88 در انتخابات رايست جمهوري كشور اشاره كرد و بيان داشت: امروز بصيرت وهوشياري مردم جزئي ازسياست بوده و اين بصيرت و بلوغ سياسي مردم موجب خنثي شدن نقشه هاي شوم دشمنان مي شود.

وي انتخابات را بارزترين نماد و اهتمام به امور اجتماعي و قراردادن سرنوشت كشور به دست مردم دانست وتصريح كرد: نهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي 30 امين انتخابات كشوربوده و مانند دوره هاي گذشته با حضور پروشور مردم برگزارخواهد شد.

استاندار خراسان جنوبي با اشاره به بي سابقه بودن انتخابات ايران به لحاظ سلامت، مردمي و قانونمندي در تاريخ معاصر، تصريح كرد: حاكميت مردمي ايران آغاز حاكميت جهاني بوده و بيداري هاي اسلامي نيز بيانگر اين رويداد بزرگ در سطح جهان بشريت و جوامع اسلامي است.

رشيد با اشاره به اينكه ايران با پشتوانه توده هاي مردم و محرومين پايه گذاري شده، اظهارداشت: انقلاب اسلامي ايران و جامعه ايراني با تكيه بر وحي و تعاليم حيات بخش اسلامي و با رهبريهاي پيامبرگونه رهبرمعظم انقلاب شكل گرفته و قابل مقايسه با هيچ كشور منطقه نيست.

وي ادامه داد: در دنياي استكبار رسانه هاي غربي براي به زانو درآوردن نظام به كار گرفته شدند و اين در حالي است كه رسانه هاي كشوربايد با دقت وهوشيار وي‍ژه اي فعاليت كنند و اهداف دشمنان را خنثي كنند.

وي به سرمايه گذاري هاي ويژه دشمن براي براندازي نظام اشاره كرد و ادامه داد: در اين راستا رسانه هاي غربي براي به تصويركشيدن ياس و نااميد كردن مردم ايران تلاش هاي زيادي دارند.

رشيد با اشاره به بيداريهاي اسلامي و نقش انتخابات و حضورحداكثري مردم درانتخابات در بيداري اسلامي تصريح كرد: ايران همواره الگوي كشور هاي جهان بوده و اين بيداري موجب تضمين، بقاء و فراگيري بيداري اسلامي جهاني وبشري مي شود.

به گفته وي بهترين، سالم ترين، قانونمندترين و مردمي ترين و آزادترين انتخابات در سطح جهان منحصر به ايران است.

استاندار خراسان جنوبي با اشاره به اينكه عده اي براي تخريب وتضعيف ديگران و رسيدن به اهداف خود از هيچ كوششي فروگذار نيستند، افزود: تخريب كردن ديگران منطبق برتعاليم اسلامي نبوده و از سوي مردم نيز تاييد نخواهد شد.

رشيد خطاب به رسانه ها يادآور شد: تبيين و ترويج درست واطلاع رساني جامع به مردم برعهده رسانه ها بوده و بايد بسترهاي مناسب براي حضورمردم از سوي اصحاب رسانه فراهم شود.

© 2003 Mehr News Agency .

پنجشنبه|ا|4|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن