تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از شما منكرى ببيند بايد با دست و اگر نتوانست با زبان و اگر نتوانست با قلبش آن ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816603797




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

منتظر اين تلويزيون ها در خانه هايتان باشيد+عكس


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: منتظر اين تلويزيون ها در خانه هايتان باشيد+عكس
بدون شك تلويزيون يكي از بزرگترين دستاوردهاي بشر در قرن بيستم بوده است. وسيله اي الكترونيكي كه در نزديك كردن انسانها ، تمدن ها و فرهنگ ها به يكديگر نقش مهمي را ايفا كرده است.


به گزارش گروه خواندني هاي باشگاه خبرنگاران، از سالهاي اوليه معرفي تلويزيون به بشر تا كنون سالهاي خيلي زيادي نگذشته است اما تكنولوژي به كار رفته در آنها مافوق تصور است. هر ساله نيز شركت هاي مختلف سازنده تلويزيون در جهان نيز مدلهاي جديدي از محصولات خود را به بازار عرضه مي كنند. در اين مطلب سعي داريم تا شما را با 5 مدل معروف تلويزيون در جهان آشنا كنيم.

مدل UE40D6530 از شركت سامسونگ
اين مدل جديد از شركت سامسونگ از طراحي بسيار باريكي برخوردار است كه باعث شده وزن اين تلويزيون كاهش پدا كرده و در نتيجه حركت دادن ونصب آن نيز آسانتر شود. در زمينه نمايش تصاوير بايستي گفت كه اين تلويزيون توانايي هاي بالايي در امر پخش تصاوير دو بعدي دارد. در عين حال نقطه ضعف اصلي اين تلويزيون در زمينه نمايش تصويرهاي 3 بعدي است. تصاوير 3 بعدي در اين تلويزيون از كيفيت و وضوح پاييني برخوردا هستند.

اما همان گونه كه در ابتدا اشاره شد كيفيت اين تلويزيون در زمينه نمايش تصويري هاي 2 بعدي بسيار بالا بوده و همچنين قابليت پخش تصاوير با كيفيت HD و همچنين فرمت دي وي دي و بلو ري را دارا مي باشد. اين تلويزيون در درون خود داراي سيستم Wi-Fi است و مي تواند با اتصال به اينترنت كليپ هاي تصويري و موسيقي و همچنين نرم افزارهاي مربوط به ارتقاء تلويزيون را دانلود كند. اين تلويزيون با قيمت 750 پوند به همراه يك عينك تماشاي تصاوير سه بعدي به قيمت 40 پوند به بازار عرضه شده است.

مدل KDL_ 40HX723 از شركت Sony
نام شركت ژاپني " Sony " در كشور ما بيش از هر چيز ديگر با تلويزيون هاي اين شركت معروف شد. اما تلويزيون جديد سوني يعني مدل KDL_ 40HX723 نيز در نگاه اول يك رقيب نيرومند براي ساير تلويزيون ها به نظر مي آيد. يك تلويزيون هوشمند با قابليت پخش تصاوير به صورت 3 بعدي و همچنين توانايي ها مناسب در اتصال به سيستم هاي شبكه اي اين مدل از تلويزيون هاي سوني را انتخابي صحيح نشان مي دهند.

اما پس از روشن كردن تلويزيون و دريافت تصاوير با مشكلي در زمينه نورپردازي مواجه مي شويد. نورپردازي و بحث تركيب رنگها در زمان نمايش تصاوير در اين تلويزيون مشكل ساز شده و وضوح تصاوير را تا حدودي تحت تاثير قرار مي دهد. در زمان استفاده از عينكهاي مخصوص تصاوير سه بعدي نيز دوباره مشكلات آغاز شده و وضوح مناسبي براي تصاوير پخش شده وجود ندارد. البته اين تلويزيون در صورت نصب يك دوربين سيستم اسكايپ توانايي گفتگوهاي تصويري را هم براي شما به وجود آورده و همچنين قابليت اتصال به اينترنت و دانلود فيلم و موزيك نيز براي اين تلويزيون موجود است. اين تلويزيون با قيمت 770 پوند و با يك عينك 3 بعدي به قيمت 50 پوند عرضه مي شود.

مدل 42LW550T از شركت LG
شركت " LG " يكي ديگري از شركتهاي پيشرو در زمينه فناوري هاي الكترونيكي است و تا كنون انواع مختلفي از تلويزيون ها را به بازار ارائه كرده است. مدل جديد عرضه شده توسط اين شركت از فناوري تصوير سازي 3 بعدي غير فعال و عينكهاي مخصوص حالت قطبي استفاده مي كند.

اين عينكها از طيفهاي رنگي مختلفي تشكيل شده و به مانند عينكهاي 3 بعدي عادي به باطري نياز نداشته و فاقد قطعات متحرك است. در عين حال اين مزايا باعث كاهش قيمت اين عينكها شده و 7 عدد از اين عينكها مجانا توسط شركت ال جي به خريداران تحويل مي شود. نمي توان از سيستم 3 بعدي غير فعال ال جي انتظار تصاوير با كيفيت بسيار بالا را داشت اما افرادي را كه با عينكهاي اين تلويزيون به تماشاي تصوير نشسته اند تاييد كرده اند كه با تداخل رنگ كمتري در تماشاي تصاوير 3 بعدي رو به رو بوده اند.اين تلويزيون با قيمت 665 پوند به بازار ارائه شده است.

مدل TX_ P42GT30 از شركت Panasonic
اين تلويزيون ساخت شركت معروف ژاپني پاناسونيك از يك صفحه پلاسماي بهره مي برد. زمان واكنش پايين اين تلويزيون يك عامل مثبت در زمان استفاده از حالت 3 بعدي است. عينك هاي مخصوص تماشاي تلويزيون در حالت 3 بعدي براي اين محصول شركت پاناسونيك وضوحي در حدود 1080 مگاپيكسل را براي هر كدام از چشمان فراهم مي كند. قابليت پخش تصاوير با كيفيت HD البته يكي از نقاط ضعف اين تلويزيون اين است كه در زمان خريد عينك مخصوص تماشاي تصاوير 3 بعدي به شما تحويل داده نمي شود و شما بايد آن را به صورت جدا تهيه نماييد كه اين خود به افزايش قيمت تمام شده منجر مي شود. اين تلويزيون با قيمت 800 پند به بازار عرضه شده است.

مدل 40TL868 از شركت Toshiba
يك تلويزيون تخت از شركت توشيبا كه از فناوري تصوير ساز 3 بعدي فعال بهره مي برد. اين تلويزيون داراي سيستم هاي كنترلي است كه به كاربر اجازه مي دهد كه كيفيت هاي مختلفي را مثل HD يا بلوري را پوشش مي دهد. اين تلويزيون با سيستم نمايش 3 بعدي نيز همچنان تا حدوي در مورد تركيب رنگها ضعيف عمل مي كند. اين تلويزيون قابليت وصل شدن به اينترنت و دانلود كليپ هاي مختلف از اينترنت را دارا مي باشد. كيفيت صداي اين تلويزيون نيز در حد بسيار خوبي است. اين تلويزيون به قيمت 500 پوند به بازار عرضه شده است./ ق پ

پنجشنبه|ا|4|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 130]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن