تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سخاوت از اخلاق پيامبران و ستون ايمان است . هيچ مؤمنى نيست مگر آن كه بخشنده است و تنها ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820937966




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

به منظور توسعه برنامه‌هاي علمي و پژوهشيپارك علم و فناوري و شركت آبفار خراسان‌جنوبي تفاهمنامه‌اي امضا كردندخبرگزاري فارس: به منظور انجام فعاليت‌هاي آموزشي، پژوهشي و فرهنگي و برگزاري دوره‌هاي آموزش عمومي و تخصصي تفاهم‌نامه‌اي فيمابين پارك علم و فناوري استان و شركت آب و فاضلاب روستايي خراسان‌جنوبي منعقد شد.


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: به منظور توسعه برنامه‌هاي علمي و پژوهشيپارك علم و فناوري و شركت آبفار خراسان‌جنوبي تفاهمنامه‌اي امضا كردندخبرگزاري فارس: به منظور انجام فعاليت‌هاي آموزشي، پژوهشي و فرهنگي و برگزاري دوره‌هاي آموزش عمومي و تخصصي تفاهم‌نامه‌اي فيمابين پارك علم و فناوري استان و شركت آب و فاضلاب روستايي خراسان‌جنوبي منعقد شد.
خبرگزاري فارس: به منظور انجام فعاليت‌هاي آموزشي، پژوهشي و فرهنگي و برگزاري دوره‌هاي آموزش عمومي و تخصصي تفاهم‌نامه‌اي فيمابين پارك علم و فناوري استان و شركت آب و فاضلاب روستايي خراسان‌جنوبي منعقد شد.


به گزارش خبرگزاري فارس از بيرجند، به منظور انجام فعاليت‌هاي آموزشي، پژوهشي و فرهنگي و برگزاري دوره‌هاي آموزش عمومي و تخصصي تفاهمنامه‌اي فيمابين پارك علم و فناوري استان و شركت آب و فاضلاب روستايي خراسان‌جنوبي منعقد شد.

رئيس پارك علم و فناوري خراسان‌جنوبي پيش از ظهر امروز در مراسم انعقاد اين تفاهمنامه اظهار داشت: موضوع اين تفاهمنامه در راستاي تعميق و توسعه همكاري‌هاي علمي و پژوهشي و فني بين شركت آب و فاضلاب روستايي و پارك علم و فناوري استانم است.

محمدرضا دوستي توسعه برنامه‌هاي آموزشي متناسب با نيازهاي طرفين، همكاري در زمينه انتشار كتب و نشريات علمي و تخصصي، ارائه خدمات مشاوره‌اي مرتبط با نوع فعاليت‌هاي طرفين و انجام پروژه‌هاي ملي و بين‌المللي به صورت مشترك را از ديگر موضوعات اين تفاهم‌نامه برشمرد.

وي افزود: براي تحقق همكاري در زمينه‌هاي گوناگون پژوهشي و علمي كميته مشترك همكاري‌هاي علمي، آموزشي و تحقيقاتي با حضور دو نفر نماينده پارك علم و فناوري و دو نفر نماينده شركت آب و فاضلاب روستايي تشكيل مي‌شود كه با ابلاغ مشترك پارك علم و فناوري و مديرعامل شركت آب و فاضلاب روستايي از تاريخ امضاي تفاهمنامه فعاليت خود را آغاز مي‌كنند.

رئيس پارك علم و فناوري خراسان‌جنوبي مدت اين تفاهمنامه را از تاريخ امضا به مدت 3 سال عنوان كرد و گفت: با توافق طرفين در پايان مدت همكاري قابل تمديد است.

دوستي ادامه داد: انجام مطالعات كاربردي و نيازسنجي آموزشي با همكاري شركت آب و فاضلاب روستايي، همكاري با محققان شركت آب و فاضلاب روستايي در انجام طرح‌هاي تحقيقاتي، اجراي دوره‌هاي آموزشي توافق شده، استفاده از تخصص و دانش فني اعضاي هيئت علمي و شركت‌هاي دانش بنيان پارك علم و فناوري در خدمات فني و تخصصي، همكاري در برنامه‌هاي ترويجي و فرهنگ‌سازي شركت آب و فاضلاب روستايي از وظايف پارك علم و فناوري استان در اين راستا است.

وي تصريح كرد: همچنين پيشنهاد عناوين دوره‌هاي تخصصي موردنياز استان خراسان‌جنوبي به كميته مشترك براي برنامه‌ريزي دوره‌ها، همكاري در انجام هرگونه كمك‌هاي فني و تخصصي و اجراي پروژه‌هاي ويژه توسط شركت‌هاي دانش بنيان و حمايت از كليه مخترعان صاحبان ايده‌ها و هسته‌هاي فناوري كه از طرف شركت آب و فاضلاب روستايي معرفي مي‌شوند با رعايت شرايط پارك‌هاي علم و فناوري از ديگر وظايف پارك علم و فناوري استان در راستاي انعقاد اين تفاهمنامه است.

رئيس پارك علم و فناوري خراسان‌جنوبي گفت: كليه همكاري‌هاي ميان شركت آب و فاضلاب روستايي و پارك علم و فناوري در مورد موضوعات مشخص مورد توافق طرفين در غالب قراردادهاي جداگانه، كه طي جلسات كارشناسي به تصويب طرفين مي‌رسد، خواهد شد.

دوستي با اشاره به بودجه مورد نياز گفت: قبل از آغاز هر برنامه يا همكاري خاص، تمامي جزئيات مالي بايد مورد بحث و تبادل نظر و توافق طرفين قرار گيرد تا در چارچوب منابع اختصاص يافته توسط اقدامات اجرايي اقدام شود.

مديرعامل شركت آبفار خراسان جنوبي نيز با اشاره به وظايف شركت آب و فاضلاب روستايي استان در راستاي اين تفاهم‌نامه اظهار داشت: كمك در تدوين محتواي دوره‌هاي آموزشي توافق شده، همكاري در برگزاري دوره‌هاي تخصصي و عمومي و در اولويت قرار دادن پارك علم و فناوري در اجراي طرح‌هاي پژوهشي، كاربردي و قراردادهاي مرتبط از اهم اين وظايف است.ژ

علي‌اكبر بسكابادي افزود: همچنين اعلام و در اولويت قراردادن شركت‌ها يا افراد معرفي شده توسط پارك علم و فناوري براي اجراي پروژه‌هاي ملي و بين‌المللي، همكاري در برگزاري كنفرانس‌هاي ملي و بين‌المللي از لحاظ مالي و علمي و همكاري و مشاركت در راستاي چاپ كتب (تأليف، ترجمه و گردآوري) از ديگر وظايف اين شركت در راستاي انعقاد اين تفاهم‌نامه است.

انتهاي پيام/ح20

چهارشنبه|ا|3|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 157]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن