تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن غبطه مى خورد و حسد نمى ورزد، و منافق حسد مى ورزد و غبطه نمى خورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815372875




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

استاندار قزوين خبر دادرقابت بالاي سلايق سياسي در استان قزوينخبرگزاري فارس: استاندار قزوين گفت: استان قزوين بالاترين رقابت را از نظر سلايق سياسي در بين ديگر استان‌هاي كشور در انتخابات دارد.


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: استاندار قزوين خبر دادرقابت بالاي سلايق سياسي در استان قزوينخبرگزاري فارس: استاندار قزوين گفت: استان قزوين بالاترين رقابت را از نظر سلايق سياسي در بين ديگر استان‌هاي كشور در انتخابات دارد.
خبرگزاري فارس: استاندار قزوين گفت: استان قزوين بالاترين رقابت را از نظر سلايق سياسي در بين ديگر استان‌هاي كشور در انتخابات دارد.


به گزارش خبرگزاري فارس از قزوين ظهر امروز احمد عجم در نشست توجيهي ستاد انتخابات استان قزوين با داوطلبان نهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي اظهار كرد: استان قزوين بالاترين رقابت را از نظر سلايق سياسي در بين ديگر استان‌هاي كشور دارد و نسبت به ميانگين حضور سلايق سياسي، دو برابر متوسط كشوري است.

وي افزود: همه ما فعاليت‌هاي خود را در چارچوب قانون دانسته و سعي كرده‌ايم راعي قوانين باشيم تا موجب اعتلاي انقلاب اسلامي و سرفرازي مردم باشيم.

استاندار قزوين با بيان اين مطلب كه هر كدام از مسئولين در نظام جمهوري اسلامي هدفي را دنبال مي‌كنند، يادآور شد: اعتقاد ما اين است كه جمهوري اسلامي ظرف است و مظروف مانند مجلس قانون‌گذار در آن قرار مي‌گيرد و اگر مي‌خواهيم در موضعي باشيم كه از دستاوردهاي نظام جمهوري اسلامي حفاظت كنيم بايد الزامات را رعايت كنيم.

عجم دو راهبرد اصلي را براي دولت در انتخابات بر شمرد و تصريح كرد: راهبرد اصلي دولت، حضور و مشاركت حداكثري مردم در عرصه انتخابات است.

وي تأكيد كرد: انتخابات ساز و كار مشخصي دارد و تمام مراحل آن از شمارش آرا تا حضور مردم و تعداد آراي در صندوق‌ها با عدد و رقم به دنيا اعلام مي‌شود و استكبار قصد دارد تا در مواردي مانند انتخابات كه متكي به آراي مردم است، فتنه‌انگيزي كند ولي دستش در اين زمينه كاملا بسته است.

استاندار قزوين تشريح كرد: تدبير براي حضور حداكثري هم وظيفه مجريان است و هم تكليف آحاد جامعه و اين مهم كه كانديداها قبول كرده‌اند تا مردم در مورد آنها قضاوت كنند، جرأت مي‌خواهد كه كانديداها از اين جرأت بهره مي‌برند.

عجم خاطر نشان كرد: استان قزوين آغوش خود را براي حضور تمام سلايق سياسي باز كرده است و امروز همه سلايق سياسي در عرصه انتخابات حضور دارند كه خود اين مهم باعث حضور حداكثري مردم در انتخابات است.

وي راهبرد دوم دولت را اجراي بي كم و كاست قانون عنوان كرده و افزود: اجراي مبتني بر رعايت قانون، امانت‌داري، صداقت و بي طرفي از راهبردهاي دولت جمهوري اسلامي است كه آن را پيگيري مي‌كند.

استاندار قزوين در توصيه به كانديداها تأكيد كرد: در تمام مراحل انتخابات از تبليغ، رأي‌گيري، شمارش و اعلام نتيجه و شكايت اين اجراي بي‌كم و كاست قانون، قانون‌مداري و امانت‌داري كه در بين مسئولان و مجريان وجود دارد بايد در بين كانديداها نيز وجود داشته باشد كه اين مهم تأكيد شخص رئيس جمهور و رئيس ستاد انتخابات كشور نيز است.

* نبايد به بهانه تبليغات دستاوردهاي دولت را تخريب كرد

عجم با انتقاد از سياه‌نمايي‌ها و تخريب دستاوردهاي انقلاب در تبليغات برخي كانديداها، اظهار كرد: حق اين است كه پيشرفت‌ها را در تبليغات بيان كرد و به فرموده مقام معظم رهبري، طوري صحبت كرد كه دل مردم خالي نشود و در كنار بيان ضعف‌ها، نقاط قوت را هم بيان كنيم و ايرادها را به جاي خود و به قصد سازندگي بيان كنيم نه به قصد تخريب.

وي ادامه داد: كانديداها نبايد با طرح برخي از اين مسائل كه هيچ كمكي به حل آن نمي‌توانند بكنند فضاي جامعه را خراب كنند.

استاندار قزوين خاطر نشان كرد: فضاي امروز استان قزوين، فضاي انسجام، همدلي و وحدت براي پيشرفت امور استان است و اگر كانديداها از قانون عدول كنند، قطعا در وحدت مردم و انسجام مسئولين اثر مي‌گذارد.

عجم تشريح كرد: بعضي از صحبت‌هاي برخي كانديداها بدون مطالعه و مبالغه‌آميز است كه مطبوعات نيز بايد به اين مسائل دقت داشته و صحبت‌هايي را كه براي جلب آرا از سوي كانديداها گفته مي‌شود بدون دقت و تدبر در مطبوعات انعكاس ندهند.

وي با بيان اين مطلب كه در اجراي قانون همه بايد حكم واحد داشته باشند، يادآور شد: حقايق را بايد مبنا بر منطق و توصيه‌هاي مقام معظم رهبري در نظر گرفت تا در انعكاس اخبار از مدار اعتدال در انعكاس حقايق خارج نشد.

استاندار قزوين اذعان كرد: كانديداها نبايد مشكلاتي را كه وجود دارد، 10 يا 100 برابر كنند زيرا اين امر، يك حركت غير اخلاقي است.

عجم با بيان اين مطلب كه مجموعه دولت انتقاد پذير است، گفت: انتقاد را مي‌پذيريم و با همه كانديداها نيز تعامل لازم را داريم ولي از ساحت خدمت‌رساني دولت كه تلاش شبانه‌روزي در عرصه پيشرفت و سازندگي كشور دارد دفاع مي‌كنيم.

وي با اشاره به بيداري اسلامي و تحولات جهان، عنوان كرد: همه اين باور را دارند كه تحولات رخ داده در جهان، متأثر از انقلاب اسلامي است و مقام معظم رهبري در خطبه‌هاي نماز جمعه اخير نيز ظلم‌ستيزي و حق طلبي جمهوري اسلامي را فرياد زدند و اعلام كردند كه هر جاي دنيا آزاده‌اي در مقابل رژيم صهيونيستي بايستد ما به او كمك مي‌كنيم.

استاندار قزوين خطاب به كانديداها، يادآور شد: بايد منافع ملي و عمومي مردم مورد توجه كانديداها قرار بگيرد و آئينه كدر را در مقابل مردم قرار ندهيم.

عجم افزود: بايد اميد و نشاط را در بين مردم ايجاد كرد و مراقب بود تا بيگانگان از حرف‌ها و تبليغات ما سو استفاده نكنند.

وي ادامه داد: سيستم نظارتي و بازرسي استانداري از حراست تا ديگر عوامل، بسيار فعال هستند و رفتارهاي مديران را در عرصه انتخابات رصد مي‌كنند.

استاندار قزوين در پايان با تأكيد بر برگزاري انتخابات پر شور، سالم و حد اكثري بيان كرد: تمام سعي خود را مي‌كنيم تا انتخابات در استان قزوين به مرز مشاركت 80 درصدي برسد كه اين مهم دور از دسترس نيست.

انتهاي پيام/س20

سه|ا|شنبه|ا|2|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 112]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن