تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):هر كس برادر (دينى) خود را پنهانى نصيحت كند، او را آراسته و اگر آشكارا نصيحتش نماي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815324426




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رويانيان در گفتگو با مهر:فدراسيون فوتبال بايد پاسخگو باشد نه من/ با عقيلي مذاكره كرده‌ايم


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: رويانيان در گفتگو با مهر:فدراسيون فوتبال بايد پاسخگو باشد نه من/ با عقيلي مذاكره كرده‌ايم
فدراسيون فوتبال بايد پاسخگو باشد نه من/ با عقيلي مذاكره كرده‌ايم
مدير عامل باشگاه پرسپوليس با بيان اينكه در انتخابات فدراسيون فوتبال فرصت سوزي شده، گفت: ما معتقديم كه در موضوع مهم دوپينگ فدراسيون فوتبال وظيفه دارد كه پاسخگو باشد و با ريشه‌يابي اين موضوع با عاملان آن برخورد قانوني صورت دهد تا حقي از تيمي ضايع نشود.

محمد رويانيان در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص انتخابات فدراسيون فوتبال و همچنين مسائل مختلف باشگاه پرسپوليس ضمن بيان مطلب فوق گفت: نبايد انتخابات فدراسيون فوتبال را خيلي حساس كنيم و راه در اين خصوص كاملا روشن است. در دنياي امروز ارتباطات حرف اول را مي زند و فوتبال دنيا حرفه‌اي شده است.

بايد فضاي رقابتي ايجاد شود
وي در همين خصوص افزود: در حال حاضر هواداران ما ديگر مسائل مختلف فوتبال را مي دانند و نسبت به نقاط ضعف و قوت آن كاملا آگاه هستند بنابراين بايد اصلاحات در فوتبال كشور و نحوه مديريت آن ايجاد شود. در واقع نبايد اين حس و فضا ايجاد شود كه رقابت كانديداها در فدراسيون فوتبال ممكن است خطر داشته باشد، اتفاقا ايجاد يك فضاي آزاد رقابتي در انتخابات منجر به بهترين انتخاب توسط اعضاي فدراسيون فوتبال مي شود.

در انتخابات فوتبال فرصت سوزي شده است
مديرعامل باشگاه پرسپوليس با بيان اينكه وزارت ورزش و جوانان با ايجاد يك فضاي آزاد رقابتي در انتخابات فدراسيون فوتبال مي تواند نقش مهمي در توسعه اين رشته ايفا كند، اظهار داشت: ما معتقديم كه در انتخابات فدراسيون فوتبال فرصت سوزي شده و كانديداهاي بيشتري مي توانستند براي رياست فدراسيون فوتبال كانديد شوند، اما آنچه مسلم است اينكه وزارت ورزش متولي ورزش كشور است و هر مسئولي در ورزش ايران وظيفه دارد كه با وزارت ورزش تعامل داشته باشد و وزارت ورزش نيز بايد در قبال زير مجموعه هاي خود از جمله فدراسيون فوتبال برخورد پدرانه داشته باشد.

وزارت ورزش نقد پذير باشد
رويانيان با اشاره به اينكه وزارت ورزش بايد همه را بسيج كند تا در انتخابات فدراسيون فوتبال آزاد فكر كنند و بهترين تصميم را بگيرند، تاكيد كرد: وزارت ورزش جايگاه پدري براي همه رشته ها از جمله فوتبال دارد و بايد با تحمل نقد پذيري بالا زمينه را براي برگزاري يك فضاي آزاد و رقابتي درانتخابات فدراسيون فوتبال فراهم كند و همه نيز وظيفه دارند كه در راستاي سياستهاي وزارت ورزش و جوانان گام دارند.

رئيس فوتبال بايد تعامل داشته باشد
وي با ابراز اميدواري از اينكه اين موضوع در انتخابات پيش روي فدراسيون فوتبال تحقق پيدا مي كند، تاكيد كرد: حتي اگر با راي مجمع گزينه اي براي رياست فدراسيون فوتبال انتخاب شود كه زياد مورد نظر وزارتخانه نيست، اين گزينه بايد پس از انتخاب با وزارت ورزش و جوانان تعامل داشته باشد.

ماجراي دوپينگ بازيكن پرسپوليس
مديرعامل باشگاه پرسپوليس در خصوص انتشار اسامي بازيكناني كه از مواد نيروزا بويژه پيش از دربي 73 استفاده كردند، خاطرنشان كرد: طي هفته گذشته فشارهاي زيادي در اين خصوص به من وارد شده و حتي برخي از هواداران پيش از دربي 73 ما را در خصوص احتمال استفاده از مواد نيروزا توسط بازيكنان تيم حريف تحت فشار گذاشته بودند. در حال حاضر آنها مي گويند كه چرا مدير عامل باشگاه پرسپوليس حرف نمي زند و يا در اين مورد موضعي نمي گيريد كه از حق باشگاه پرسپوليس دفاع كند؟ ما معتقديم كه در اين موضوع مهم فدراسيون فوتبال وظيفه دارد كه پاسخگو باشد و با ريشه يابي اين موضوع با عاملان آن برخورد قانوني صورت دهد تا حقي از تيمي ضايع نشود.

با عقيلي مذاكره كرده ايم
وي در پاسخ به اين پرسش كه آيا با هادي عقيلي براي فصل آينده به توافق نهايي رسيديد و حتي چكي نيز بابت بخشي از قرارداد وي داده ايد، گفت: ما با عقيلي مذاكراتي داشته ايم و پيشنهاد سرخ پوش شدن را نيز به وي داده ايم، اما هنوز توافق نهايي حاصل نشده و قويا اين موضوع را كه به وي چك داده ايم تكذيب مي كنم. ما فقط با عقيلي مانند بازيكنان ديگر مذاكراتي را براي فصل آينده انجام داده ايم.

تكليف دروازه بان خارجي چه مي شود
رويانيان در خصوص جذب آودوكيچ ، دروازه بان بوسنيايي توسط باشگاه پرسپوليس تصريح كرد: ما با هماهنگي با سازمان ليگ قصد داريم كه از اين دروازه بان در رقابتهاي ليگ قهرمانان آسيا استفاده كنيم. ما هنوز با وي قراردادي امضا نكرده ايم و اين دروازه بان بايد در تمرينات تيم شركت كند تا دنيزلي و مسئولان فني تيم از جمله پروين در خصوص وي نظر نهايي را بدهد.

خوشحالي از درخشش جوانان
مديرعامل باشگاه پرسپوليس در خصوص قهرماني تيم "ب" پرسپوليس در رقابتهاي جام حذفي تهران و حضور اين تيم در بازيهاي جام حذفي كشور، گفت: براي ما جاي خوشحالي دارد كه جوانان پرسپوليس و بازيكنان تيمهاي پايه باشگاه به خوبي مي درخشند و آينده درخشاني را براي باشگاه پرسپوليس تضمين مي كنند.

© 2003 Mehr News Agency .

سه|ا|شنبه|ا|2|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 96]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن