تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بزرگ ترين مصيبت ها، نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816290114




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

خبر


واضح آرشیو وب فارسی:مردم سالاری: خبر
دستگيري جاعل مدارك با 61 فقره جعل
در متروي ترمينال جنوب

رييس پليس پيشگيري تهران بزرگ از دستگيري جاعل عناوين با 61 فقره جعل مدارك، توسط ماموران يگان انتظامي متروي پايتخت خبر داد. به گزارش ايسنا، سرهنگ محسن خانچرلي در تشريح جزئيات اين خبر گفت: روز يكشنبه، ماموران يگان انتظامي مترو مستقر در ايستگاه ترمينال جنوب به فردي كه حركاتي مشكوك داشت، مظنون شدند كه سرانجام پليس مترو با انجام كنترل هاي نامحسوس و استفاده از منابع اطلاعاتي و شگردهاي خاص پليسي متهم را در يك عمليات ضربتي دستگير كرد. خانچرلي با اشاره به انتقال متهم به ايستگاه پليس مترو مستقر در ترمينال جنوب، اظهار داشت : ماموران يگان انتظامي متروي پايتخت پس از انجام كارهاي اطلاعاتي - پليسي و بررسي اسناد و مدارك جعلي همراه متهم، متوجه شدند كه وي با جعل گواهينامه و اسناد قصد كلاهبرداري از موسسات را داشته است. رييس پليس پيشگيري پايتخت ادامه داد: متهم در تحقيقات در حالي كه سعي داشت مسير بازجويي را منحرف كند، در برابر شواهد و ادله موجود راهي جز بيان حقيقت نديد و پرده از راز 61 فقره جعل اسناد و مدارك با هدف كلاهبرداري برداشت. وي از تحويل متهم به مراجع ذي صلاح براي سير مراحل قانوني پرونده اش خبر داد.

صدور دومين حكم قصاص چشم در كشور
پدر شوهر معصومه عطايي به قصاص چشم محكوم شد

وكيل مدافع «معصومه عطايي» از صدور حكم قصاص در پرونده اسيدپاشي بر روي موكلش خبر داد. اين دومين حكم قصاص چشم در پرونده هاي اسيدپاشي در محاكم قضايي كشور است. علي رضا مختاري در گفت وگو با ايسنا، در اين باره گفت: براساس حكم صادره از سوي شعبه 17 دادگاه كيفري استان اصفهان «حسينعلي همت» متهم اين پرونده به قصاص چشم محكوم شده است و موكل براي اجراي اين حكم بايد نصف ديه چشمان متهم را به پرداخت كند. وي افزود: علاوه بر اين متهم به پرداخت يك دوم از 72 درصد ديه كامل بابت ارش سوختگي صورت، اندام هاي فوقاني، قفسه صدري، نقص زيبايي و تخريب صورت و تحمل 5 سال حبس تعزيري محكوم شده است. مختاري تصريح كرد: اين راي ظرف 20 روز در ديوان عالي كشور قابل اعتراض است و در صورت عدم اعتراض قطعي خواهد شد. جلسه محاكمه پدرشوهر سابق «معصومه عطايي» كه در شهريور ماه سال گذشته به صورت عروس اش اسيد پاشيد، سه شنبه 11 بهمن ماه در شعبه 17 دادگاه كيفري استان اصفهان برگزار شده بود. به گزارش ايسنا، پيش از اين در پرونده اسيدپاشي بر روي صورت «آمنه بهرامي»، مجيد موحد متهم پرونده به قصاص چشم محكوم شده بود كه در نهايت با بخشش «آمنه» اجراي قصاص منتفي شد.

2 كشته و زخمي در سقوط وانت بار

حادثه سقوط وانت بار از روي پل در بزرگراه بابايي كه عصر يكشنبه رخ داد مرگ راننده جوان وانت بارو زخمي شدن ديگر سرنشين آن را در پي داشت.به گزارش پايگاه خبري 125، شهرونداني كه عصر يكشنبه در مسير شرق به غرب بزرگراه بابايي شاهد رخداد اين حادثه بودند در تماس با سامانه 125 از آتش نشاني خواستار كمك شدند. ستاد فرماندهي آتش نشاني تهران با دريافت خبر رخداد اين حادثه، بي درنگ با به صدا درآوردن زنگ ايستگاه 56 آتش نشانان اين ايستگاه و گروه نجات 10 آتش نشاني را همزمان ساعت 05:15 دقيقه به محل حادثه در بزرگراه بابايي، پل زير گذر دانشگاه امام حسين اعزام كرد. به گفته واحد كياني رئيس ايستگاه 56 كه در محل حادثه حاضر بود، اين خودرو به علتي كه كارشناسان پليس راهور بررسي و اعلام مي كنند از روي پل سقوط كرده بود كه منجربه مرگ راننده و آسيب ديدگي شديد سرنشين آن شده بود. وي افزود: آتش نشانان بي درنگ با ايمن سازي محل حادثه سرنشين آسيب ديده را با رعايت اصول ايمني از اتاق خودرو بيرون آوردند و با توجه به راه بندان شديدي كه در محل ايجاد شده بود و وخامت حال سرنشين آسيب ديده وي با هلي كوپتر به مركز درماني انتقال يافت.

برخورد زنجيره اي 15 خودرو در اتوبان صدر

مسوول روابط عمومي اورژانس تهران از تصادف زنجيره اي ميان 15 خودرو به علت لغزنده بودن معبر در اتوبان صدر نرسيده به نوبنياد خاطرنشان كرد: بر اثر اين حادثه دومرد 38 و 30 ساله مصدوم شدند كه عوامل اورژانس در ساعت 19:6 صبح ديروز اين دو نفر را به بيمارستان هاي شهداي تجريش و هفتم تير منتقل كردند. مسئول روابط عمومي اورژانس تهران با اشاره به وقوع يك فقره آتش سوزي در ساعت 30:21 يكشنبه در محدوده خيابان قزوين به ايسنا گفت: بر اثر اين حادثه يك نفر با درجه سوختگي بالا فوت كرد. به گفته عباسي جنسيت و ساير مشخصات متوفي به علت شدت سوختگي براي عوامل اورژانس قابل شناسايي نبود. مسئول روابط عمومي اورژانس تهران با اعلام خبر سقوط يك دستگاه وانت بار از پل شهداي گمنام بر روي اتوبان شهيد بابايي خاطرنشان كرد: اين حادثه كه در ساعت 57:14 روزيكشنبه رخ داد، مرگ مردي 28 ساله و مصدوميت مردي 48 ساله را رقم زد. عوامل اورژانس پس از حضور به علت وخامت حال مصدوم درخواست امداد هوايي كرده و مصدوم را به بيمارستان امام خميني(ره) منتقل كردند. عباسي با اشاره به وقوع تصادف ميان يك دستگاه سواري پرايد و اتوبوس اظهاركرد: اين حادثه كه در ساعت 55:22 روز يكشنبه در ميدان راه آهن به سمت ميدان شوش رخ داده سه مصدوم برجاي گذاشت. به گفته مسئول روابط عمومي اورژانس تهران مصدومان اين حادثه كه مردي 37 ساله، زني 25 ساله و يك دختربچه سه ساله بوده اند توسط دو دستگاه آمبولانس به بيمارستان امام خميني (ره) منتقل شده اند.

18 كشته و زخمي در برخورد اتوبوس با كاميون نمك پاش

برخورد يك دستگاه اتوبوس با يك دستگاه كاميون نمك پاش در تونل "شبلي" در نزديكي تبريز، منجر به فوت 5 نفر و مصدوميت 13 تن از سرنشينان هر دو خودرو شد. مسئول روابط عمومي مركز فوريتهاي پزشكي استان آذربايجان شرقي، در گفت وگو با ايسنا، با اعلام اين خبر، گفت: در اين حادثه دو سرنشين كاميون، راننده و كمك راننده اتوبوس و يكي از مسافران اتوبوس در دم جان باختند. "حبيب حسين قليزاده"، با بيان اينكه مراكز قره بابا، بستان آباد، شبلي، مناطق 2، 9، و 10 تبريز و نيز آمبولانسEOC مركز فوريتهاي پزشكي استان و يك دستگاه آمبولانس هلال احمر به محل حادثه اعزام شده بودند، گفت: مصدومان به بيمارستان امام رضا(ع) تبريز منتقل شدند. وي يادآور شد: متاسفانه حال برخي از مصدومان حادثه وخيم گزارش شده است.

دستگيري هكر سرويس اينترنت پرسرعت 110 شهروند

رييس پليس فتاي استان اصفهان از دستگيري هكر سرويس اينترنت پرسرعت 110 شهروند خبر داد. به گزارش ايسنا، سرهنگ ستار خسروي در اين خصوص گفت: در پي شكايت تعدادي از شهروندان مبني بر اين كه فرد يا افراد ناشناسي در حال استفاده غير مجاز از سرويس اينترنت پرسرعت آنان هستند، پرونده مقدماتي در اين خصوص تشكيل و كارآگاهان پليس فتا تحقيقات تخصصي خود را آغاز كردند. وي افزود: در تحقيقات مشخص شد فردي با دسترسي و نفوذ غيرمجاز به سامانه هاي اينترنتي اقدام به هك سرويس اينترنت پرسرعت تعدادي از شهروندان كرده و به صورت رايگان از سرويس اينترنت آنان استفاده مي كند. خسروي گفت: كارآگاهان پليس فتاي سرانجام با پيگيري و رصد فضاي سايبر «كيخسرو. ف» 22 ساله را شناسايي و در يك عمليات غافلگيرانه دستگير كردند. رييس پليس فتاي اصفهان تصريح كرد: متهم پس از دستگيري وقتي با مدارك پليسي مواجه شد، صراحتا به بزه انتسابي اقرار و به هك سرويس اينترنت پرسرعت 110 شهروند اعتراف كرد. خسروي با بيان اينكه متهم انگيزه عمل مجرمانه خود را سودجويي و استفاده رايگان از سرويس اينترنت پرسرعت ديگران اعلام كرده خاطرنشان كرد: پرونده به همراه متهم براي سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي شد.

كشف 150 كيلوگرم هروئين از يك كاميون در بم

فرمانده انتظامي شهرستان بم از كشف بيش از 150 كيلوگرم هرويين از دو قاچاقچي خبرداد. به گزارش ايسنا، سرهنگ عباس ابراهيمي با اعلام اين خبر گفت: ماموران پليس مبارزه با موادمخدر شهرستان بم در اجراي رزمايش عاشوراي 90 و در راستاي برخورد با قاچاقچيان و سوداگران مرگ 150 كيلوگرم هرويين را هنگام كنترل خودروهاي عبوري در محورهاي ورودي از زاهدان به كرمان كشف كردند. فرمانده انتظامي شهرستان بم ادامه داد: اين محموله كه در يك كاميون جاسازي شده بود توسط دو قاچاقچي از شرق كشور بارگيري و در محور زاهدان-بم به سمت استان هاي مركزي درحال حمل بود. به گفته ابراهيمي متهمان دستگيرشده در اين عمليات، داراي سابقه حمل و قاچاق موادمخدر بوده اند.

سه|ا|شنبه|ا|2|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مردم سالاری]
[مشاهده در: www.mardomsalari.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 239]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن