تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دلى كه در آن حكمتى نيست، مانند خانه ويران است، پس بياموزيد و آموزش دهيد، بفهميد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803897398




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مصباحي مقدم مطرح كرد: دست‌هاي پشت پرده فساد مالي بزرگ در روزنامه دولتي ايران


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي: مصباحي مقدم مطرح كرد: دست‌هاي پشت پرده فساد مالي بزرگ در روزنامه دولتي ايران
عضو فراكسيون اصولگرايان مجلس هشتم با بيان اينكه گويا پس پرده بين گروه فاسد و كساني كه در روزنامه دولت پشت اين معركه هستند پيوند و ارتباطي وجود دارد تعبير عاميانه «پنبه دزد دست به ريشش مي‌كشد» را مصداق اين اقدام روزنامه ايران عنوان كرد و گفت: اگر چنين نباشد نبايد با تخريب قضا به گونه‌اي عمل كنند به اعتقاد مردم به دستگاه قضا زير سوال رود.


غلامرضا مصباحي‌مقدم در گفت‌وگو با خبرنگارسياسي خبرگزاري خانه ملت واكنش روزنامه دولت به دادگاه پرونده تخلف مالي بزرگ را فرار رو به جلوي دولت عنوان كرد و گفت: مگر مي‌شود همه را فاسد و متخلف بدانند و احيانا نهادهايي را نقد ناپذير تلقي كنند.

نماينده مردم تهران، ري، شميرانات و اسلامشهر در مجلس شوراي اسلامي ادامه داد: پذيرفته نيست كه ما بنا را بر اين بگذاريد كه كار در دستگاه قضايي انجام نگيرد و اين قضاوت توسط يك روزنامه دولتي صورت گيرد.

پنبه دزدها دست به ريش شدند

وي تصريح كرد: اين موضوع نشان‌دهنده اين است كه گويا برخي ترسيده‌اند؛ چون مساله رسيدگي به تخلفات گروه آريا را جدي ديده‌اند، گويا پس پرده بين گروه فاسد و كساني كه در اين روزنامه پشت اين معركه هستند پيوند و ارتباطي وجود دارد.

اين عضو فراكسيون اصولگرايان مجس هشتم ادامه داد: تعبير عاميانه «پنبه دزد دست به ريشش مي‌كشد» را مصداق اين اقدام روزنامه ايران عنوان كرد و گفت: اگر چنين نباشد نبايد با تخريب قضا به گونه‌اي عمل كنند به اعتقاد مردم به دستگاه قضا زير سوال رود.

روزنامه دولت درصدد تخريب فضاي موجود است

مصباحي‌مقدم ادامه داد: در حالي كه پرونده بزرگ فساد اقتصادي در حال رسيدگي است و هنوز قاضي آن قضاوت را تمام نكرده و حكمي عليه فرد يا نهادي صادر نكرده است اين روزنامه با اتهامات خود به گونه‌اي عمل مي‌كند كه فضاي موجود را تخريب نمايد.

اين نماينده مردم تهران، ري، شميرانات و اسلامشهر در مجلس شوراي اسلامي با بيان اين كه وقتي يك مجموعه بنا داشته باشند اتهام را از خود دفع كند هر كسي غير از خودشان را متهم مي‌كنند، تصريح كرد: اين اقدام آنها مصداق عبارت «هر كس با ما نيست بر ماست» مي‌باشد. اين طور عمل مي‌كنند و موضع مي‌گيرند به نوعي كه همه بدند ما خوبيم، همه خرابند ما سالميم.

روزنامه دولت نبايد به مثابه اپوزيسيون عمل كند

وي با بيان اين كه ما هيچ مشكلي بر سالم بودن دولتمردانمان كه منتخب ملت هستند نداريم چون اگر غير اين بود ملت به آنها اعتماد نمي‌كرد، گفت: وجود يك رئيس جمهور از نظر سلامت و پاكي مانع از آن نمي‌شود كه كساني در حاشيه و سايه وي براي خود حاشيه امن درست كنند.

عضو كميسيون اقتصادي مجلس شوراي اسلامي ادامه داد: روزنامه دولت نبايد به مثابه اپوزيسيون عمل كند؛ مگر مي‌شود مجموعه‌اي كه در مسند قدرت رسانه‌اي داشته باشند كه در موضع مخالف قرار بگيرد و با رفتارهاي خود به جاي ايجاد آرامش تشنج به وجود آورد.

اين نماينده اصولگراي مجلس هشتم متهم كردن دستگاه قضا، دستگاه‌هاي امنيتي و حتي مجلس را نوعي جابجايي در نهادهاي كشور عنوان كرد و گفت: اين اقدام روزنامه ايران نشاندهنده نوعي فرار به جلو است به نحوي كه ذهن‌ها را خراب كنند و اجازه ندهند قاضي اين پرونده در يك فضاي كاملا آرام اقدام به بررسي پرونده و صدور حكم كند.

پايان پيام

دوشنبه|ا|1|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي]
[مشاهده در: www.icana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 99]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن