تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 6 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر زبان مؤمن نورى (الهى) است و درخشان و برزبان منافق شيطانى است كه سخن مى گويد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812768147




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار استانداري قم/تاكيد بر ساماندهي فضاي سبز حريم رودخانه/ برگزاري مراسم بزرگداشت شهيد احمدي روشن


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: اخبار استانداري قم/تاكيد بر ساماندهي فضاي سبز حريم رودخانه/ برگزاري مراسم بزرگداشت شهيد احمدي روشن
تاكيد بر ساماندهي فضاي سبز حريم رودخانه/ برگزاري مراسم بزرگداشت شهيد احمدي روشن
قم - خبرگزاري مهر: تاكيد بر تامين به موقع اعتبار براي اجراي طرح‌ها در بخش راه قم، آمادگي دستگاه‌هاي اجرايي قم براي پذيرائي از مسافران نوروزي، تاكيد بر ساماندهي فضاي سبز حريم رودخانه قمرود، گمرك قم مي‌تواند نقش ترمينال مركزي كشور را داشته باشد و... از جمله عناوين اخبار استانداري قم است.

به گزارش خبرگزاري مهر، استاندار قم بر اهميت تامين به موقع اعتبار و سرعت دادن به روند اجراي طرح‌ها و برنامه‌هاي هدف در بخش راه استان تاكيد كرد.

حجت الاسلام محمد حسين موسي‌پور در ديدار با معاون وزير راه و شهرسازي، كارنامه استان در بخش مسكن را كارنامه‌اي موفق و درخشان ارزيابي كرد و گفت: استان قم طي دو سال گذشته، با همت و تلاش مجموعه دستگاه‌هاي ذي ربط، موفق به كسب رتبه بر‌تر كشوري در زمينه اجراي پروژه‌هاي مسكن مهر شده است.

وي با تاكيد بر ضرورت تحرك، پويايي و تلاش بيشتر در بخش راه استان، به موقعيت استراتژيك قم در بخش حمل و نقل جاده‌اي و ريلي كشور اشاره كرد و افزود: نقش و اهميت محورهاي مواصلاتي استان قم به عنوان شريان‌هاي مهم و حياتي كشور، لزوم نگاه و توجه جدي به امور توسعه اين بخش و اجراي برنامه‌هاي اساسي در آن را مهم و ضروري كرده است.

استاندار قم با اشاره به اهميت تامين به موقع اعتبار و سرعت دادن به روند اجراي طرح‌ها و برنامه‌هاي هدف در بخش راه استان، افزود: پروژه راه قم - جعفريه، دو بانده شدن محورهاي قم- گرمسار و جاده قديم قم - تهران و همچنين ساخت آزاد راه قم- اراك از جمله مهم‌ترين طرح‌هاي نيازمند پيگيري و توجه جدي هستند.

توسعه زيرساختهاي حمل و نقل قم نيازمند حمايت مسئولان

وي با بيان اينكه برنامه‌ها و تصميمات خوبي براي توسعه زير ساخت‌هاي حمل و نقل استان اتخاذ شده است، اظهار داشت: اميدواريم با نگاه و حمايت ويژه مسئولان وزارت راه و شهر سازي اين تصميمات و برنامه‌ها هر چه سريع‌تر عملياتي و اجرايي شوند.

در اين ديدار عليرضا محفوظي معاون وزير راه و شهر سازي نيز در سخناني با اشاره به حساسيت و جايگاه مهم قم در بحث شبكه حمل و نقل جاده‌اي كشور، براي كمك به توسعه جدي و رفع مشكلات اين بخش اعلام آمادگي كرد.

بر پايه اين گزارش، در پايان اين جلسه قلندر به عنوان اولين مدير كل راه و شهرسازي استان قم معرفي شد.

آمادگي دستگاه‌هاي اجرايي قم براي پذيرايي از مسافران نوروزي

استاندار قم خواستار آمادگي شهرداري قم با مشاركت ديگر دستگاه‌هاي ذي ربط براي هرچه سريع‌تر مهيا شدن، شهر قم براي پذيرايي شايسته از مسافران نوروزي و زائران حرم كريمه اهل بيت (س) شد.

حجت الاسلام محمد حسين موسي‌پور در ديدار شهردار قم با اشاره به روند اجراي پروژه‌هاي عمراني در سطح شهر قم، يادآور شد: تسريع در عمليات اجرايي پروژه‌ها و ساماندهي كارگاه‌هاي عمراني از ضروريات است.

وي با اشاره به نزديك شدن ايام تعطيلات نوروز و حضور خيل عظيم زائران و مسافران در اين خطه مقدس يادآور شد: شهرداري قم با مشاركت ديگر دستگاه‌هاي ذي ربط بايد هرچه سريع‌تر شهر قم را براي پذيرايي شايسته از زائران حرم كريمه اهل بيت (س) مهيا سازند.

تاكيد بر ساماندهي مسيرهاي عبوري و فضاي سبز حريم رودخانه

استاندار قم با بيان اينكه مسيرهاي عبوري و فضاي سبز در حريم رودخانه بايد با ظاهري مناسب و ايمن بهسازي و ساماندهي شود، تصريح كرد: همچنين نظارت، پاكيزگي، زيباسازي و گل آرايي شهر براي پذيرايي از زائران حرم مطهر حضرت معصومه (س) بايد مورد توجه باشد.

وي همچنين برخي پروژه‌هاي عمراني در سطح شهر قم به ويژه تقاطع غيرهمسطح نهم دي، ورودي‌هاي شهر و طرح‌هاي مصوب در بازديد از مناطق محروم را مورد توجه قرار داد و گفت: شهرداري قم همه ظرفيت‌ها و امكانات خود را براي اتمام پروژه‌ها براساس برنامه زمان بندي بسيج كند. موسي‌پور تلاش و جديت مسئولان براي خدمت رساني هرچه بيشتر به زائران و مجاوران حرم حضرت معصومه (س) را خواستار شد و افزود: سطح كيفي و كمي خدمات به زائران امسال بايد ارتقاء يابد.

گمرك قم مي‌تواند نقش ترمينال مركزي كشور را داشته باشد

معاون برنامه ريزي استانداري قم در بازديد از اداره كل گمرك استان، با تاكيد بر اينكه روند رو به رشد گمرك قم بايد شتاب بيشتري بگيرد، اظهار داشت: گمرك قم مي‌تواند نقش ترمينال مركزي در صادرات و واردات كشور داشته باشد.

سيد رضا دهناد در جلسه مشترك با مدير كل و معاونين گمرك استان قم با تأكيد بر افزايش خدمات و تسريع فرآيند ترخيص كالا اظهار داشت: از نظر جغرافيايي گمرك استان قم مي‌تواند نقش ترمينال مركزي در صادرات و واردات كشور داشته باشد.

وي با اشاره به ارتقاء سطح سازماني گمرك استان قم به اداره كل و همچنين واگذاري فضاي ۴۰ هكتاري، احداث انبار بزرگ كالا و همچنين اتصال گمرك استان به شبكه سراسري حمل و نقل ريلي يادآور شد: اميدواريم ظرفيت‌هاي ايجاد شده به رونق اقتصادي و ارتقاء شاخص‌هاي اقتصادي استان قم كمك قابل توجهي كند.

بر پايه اين گزارش، در اين ديدار احمد ذاكري، مدير كل گمرك استان قم نيز گزارش جامعي از آخرين اقدامات و برنامه‌هاي سال ۹۱ اين دستگاه را ارائه كرد.

برگزاري مراسم بزرگداشت شهيد احمدي روشن

معاون سياسي امنيتي استاندار قم از برگزاري مراسم بزرگداشت چهلمين شب شهادت شهيد احمدي روشن در مسجد اعظم قم مصادف با سه شنبه دوم اسفندماه جاري خبر داد.

حجت الاسلام مهدي عرب انصاري با بيان اينكه همزمان با چهلمين شب شهادت مصطفي احمدي روشن دانشمند هسته‌اي ايران مراسم بزرگداشت اين شهيد والا مقام در مسجد اعظم قم برگزار مي‌شود، تصريح كرد: در اين مراسم علاوه بر مسئولان استان، علما و روحانيت، دانشجويان استان نيز حضور دارند.

معاون سياسي امنيتي استاندار قم در ادامه بيان داشت: شهيد احمدي روشن از دانشمندان هسته‌اي ايران بود كه به دست كوردلان و دشمنان نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران به شهادت رسيد.

وي افزود: دشمنان با به شهادت رساندن اين شهيد والا مقام تلاش كردند تا شايد خللي در حركت رو به رشد فعاليت‌هاي هسته‌اي صلح جويانه كشور به وجود آيد ولي هوشياري و غيرت و غرور ديني و ملي دانشگاهيان موجب شد صحنه علمي هسته‌اي رونق مضاعف پيدا كند.

عرب انصاري در پايان يادآور شد: اين مراسم سه شنبه شب دوم اسفند ماه در مسجد اعظم قم برگزار خواهد شد.

تبليغات منفي دشمن ذره‌اي بر اراده مردم تاثير نمي‌گذارد

مشاور استاندار و مديركل حراست استانداري قم گفت: مردم در عرصه انتخابات نيز همانند ۲۲ بهمن به دشمن نشان خواهند داد كه همواره مدافع ارزش‌هاي نظام و انقلاب اسلامي ايران بوده و حرف‌هاي دشمن ذره‌اي بر اراده آن‌ها تاثير نخواهد داشت.

محمدجواد خوانساري در جلسه كميته حفاظت و استعلامات ستاد انتخابات استان قم اظهار داشت: همه اقدامات در راستاي برگزاري هر چه بهتر و باشكوه‌تر انتخابات انجام شده و اين كميته نيز با تمام توان مسئوليت خود را انجام خواهد داد.

وي اذعان داشت: دشمنان نيز در اين زمينه ساكت نيستند و با استفاده از ظرفيت‌هاي موجود رسانه‌اي خود و موضوعات انحرافي، اردوكشي خياباني و مسائلي از اين قبيل را مطرح مي‌كنند.

تلاش دشمنان بر حضور مردم در انتخابات هيچ تاثيري ندارد

مديركل حراست استانداري قم گفت: استفاده از اين روش‌ها هميشه از سوي دشمنان نظام و انقلاب اسلامي ايران به عنوان يك حربه زنگ زده مطرح بوده اما مردم ايران با حضور قاطعانه خود در عرصه‌هاي مختلف به دشمنان ثابت كرده‌اند كه تلاش‌هاي آن‌ها هيچ تاثيري بر روند حضور پرشورشان در انتخابات ندارد.

وي تاكيد كرد: در شرايطي كه دشمنان تبليغات منفي خود را آغاز كرده‌اند وظايف ما نيز سنگين‌تر شده و بايد با هوشياري و دقت لازم مراقب تمامي اين تحركات باشيم.

خوانساري در ادامه ابراز داشت: مردم در اين عرصه نيز همانند ۲۲ بهمن به دشمنان نشان خواهند داد كه همواره مدافع ارزش‌هاي نظام و انقلاب اسلامي ايران و به ويژه ركن ركين نظام، مقام شامخ ولايت (مدضله العالي) و وحدت و انسجام كشور بوده و خواهند بود و و حرف‌هاي دشمنان ذره‌اي بر اراده آن‌ها تاثير نخواهد داشت.

مديركل حراست استانداري قم با بيان اينكه استان قم آماده برگزاري انتخابات است، گفت: با توجه به اينكه چند روز ديگر تبليغات انتخاباتي آغاز مي‌شود، بايد مراقب باشيم تا تخلفي صورت نگرفته و اين مرحله نيز در مسير قانوني خود سپري شود.

استاندار قم به عنوان استاندار تلاشگر در اجراي سرشماري معرفي شد

بر اساس ارزيابي مركز آمار ايران، استاندار قم به عنوان استاندار تلاشگر در اجراي سرشماري عمومي نفوس و مسكن سال ۹۰ انتخاب و از زحمات وي قدرداني شد.

بر پايه اين گزارش، در متن لوح تقدير رئيس مركز آمار ايران خطاب به حجت الاسلام والمسلمين محمد حسين موسي‌پور، استاندار قم، آمده است:

برگزاري سرشماري عمومي نفوس و مسكن سال۱۳۹۰ برگ زريني از خدمات نظام آماري جمهوري اسلامي ايران بود و بدون ترديد اين مهم جز در سايه الطاف و عنايات حضرت باري تعالي، رهنمودهاي مقام معظم رهبري، تدابير دولت خدمتگزار، همكاري صميمانه و بي‌نظير مردم شريف ايران، همياري مسئولان دستگاه‌هاي اجرايي و اهتمام دست اندركاران سرشماري ممكن نبود.

در ادامه آمده است: اكنون كه با مساعي و حمايت همه جانبه و مديريت عاليه خود و بر اساس ارزيابي مركز آمار ايران به عنوان استاندار تلاشگر در اجراي سرشماري ۱۳۹۰ انتخاب شده‌ايد، از زحمات و تلاش‌هاي جنابعالي تشكر و قدرداني به عمل مي‌آيد.

لازم به ذكر است همچنين بر اساس ارزيابي‌هاي صورت گرفته، معاون برنامه ريزي استاندار، مديركل آمار و اطلاعات و مدير كل حراست استانداري قم به عنوان مديران نمونه در سرشماري انتخاب و از سوي رئيس مركز آمار ايران از زحمات
آن‌ها قدرداني شد.

© 2003 Mehr News Agency .

دوشنبه|ا|1|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 308]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن