تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خواب روزه دار عبادت ، سكوت او تسبيح ، دعايش پذيرفته و عملش دو چندان است. دعاى روزه دار ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815469137




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

استاندار كهگيلويه و بويراحمد خواستار شدراه‌اندازي ستاد دائمي سفرها در كهگيلويه و بويراحمدخبرگزاري فارس: استاندار كهگيلويه و بويراحمد گفت: براي تسهيل در امور مربوط به مسافران و گردشگران لازم است كه در اين استان ستاد دائمي سفرها شكل گيرد.


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: استاندار كهگيلويه و بويراحمد خواستار شدراه‌اندازي ستاد دائمي سفرها در كهگيلويه و بويراحمدخبرگزاري فارس: استاندار كهگيلويه و بويراحمد گفت: براي تسهيل در امور مربوط به مسافران و گردشگران لازم است كه در اين استان ستاد دائمي سفرها شكل گيرد.
خبرگزاري فارس: استاندار كهگيلويه و بويراحمد گفت: براي تسهيل در امور مربوط به مسافران و گردشگران لازم است كه در اين استان ستاد دائمي سفرها شكل گيرد.


به گزارش خبرگزاري فارس از ياسوج، اكبر نيكزاد عصر امروز در نشست ستاد تسهيلات سفرهاي نوروزي استان كهگيلويه و بويراحمد اظهار كرد: اين استان مهمان‌پذير و مهمان‌دوست مي‌تواند در منطقه جنوب كشور به عنوان مقصد مهم گردشگري معرفي شود.

استاندار كهگيلويه و بويراحمد مهم‌ترين زيرساخت و ظرفيت گردشگري اين استان را مردم آن دانست و گفت: مردم كهگيلويه و بويراحمد با خصلت‌هاي خوب اسلامي و انساني مي‌توانند در جذب گردشگر جلوتر از ما مسئولان قدم برداشته و به تنهايي اين صنعت را شكوفا كنند.

عالي‌تريم مقام اجرايي در اين استان بيان داشت: در همه ايام سال سيل مهمان و گردشگر را در اين استان داريم كه لازم است با برنامه‌ريزي مناسب اين رقم افزايش داده شود.

نيكزاد هرگونه كم‌كاري در اين ارتباط را موجب رويگرداني مسافران و مهمانان و گردشگران دانست و افزود: يكي از دلايل مهم اين رويگرداني به فراهم نكردن زمينه‌ها و زيرساخت‌ها برمي‌گردد كه مسئولان بايد در برابر آن از خود تعهد نشان دهند.

رئيس ستاد تسهيلات نوروزي در اين استان ادامه داد: برخي از زيرساخت‌ها با كمترين امكانات و هزينه حاصل مي‌شود كه بايد با پرهيز از كم‌كاري و بي‌توجهي اين زيرساخت‌ها به مرور آماده شود تا اين‌كه استان وجهه خود را در گردشگري حفظ كند.

نيكزاد به لزوم راه‌اندازي ستاد دائمي سفرها در اين استان اشاره كرد و گفت: ما نيز بايد به مانند ساير استان‌هاي برخوردار و پيشرو در امر گردشگري چنين جايگاهي را در نظر بگيريم چرا كه بسياري از مشكلات با راه‌اندازي اين ستاد دائمي برطرف شده و هر كس مجبور است وظيفه خود را به نحو احسن انجام دهد.

*انتقاد نيكزاد از شهرداري‌ها ‌

استاندار كهگيلويه و بويراحمد با انتقاد از اين‌كه شهرداران در اين استان هنوز نتوانسته‌اند در تقويم خود روز مشخص و معيني را براي استقبال از بهار ارائه دهند، تاكيد كرد: اگر چنين روز مشخصي وجود داشته باشد در همه نقاط استان برنامه‌ها به صورت منظم و منطقي پيش خواهد رفت و امكانات و تجهيزات نيز به صورت هماهنگ براي استقبال از مهمانان نوروزي آماده مي‌شود.

وي از خريد يك دستگاه نانوايي سيار براي تامين اضطراري نان در ياسوج خبر داد و گفت: لازم است به صورت آزمايشي اين دستگاه در چند روز آينده كار خود را شروع كند تا اين‌ كه بتواند در روزهاي پرترافيك نوروز جوابگوي نياز مردم و مسافران و گردشگران باشد.

انتهاي پيام/ش20

دوشنبه|ا|1|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 132]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن