تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):سخن نیک را از هر کسی ، هر چند به آن عمل نکند ، فرا گیرید .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816468679




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معاون شهرداري قزوين: پيوست فرهنگي و اجتماعي در طراحي و اجراي پروژه‌هاي عمراني و شهرسازي الزامي خواهد شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايلنا: معاون شهرداري قزوين: پيوست فرهنگي و اجتماعي در طراحي و اجراي پروژه‌هاي عمراني و شهرسازي الزامي خواهد شد
با توجه به برگزاري هشتمين همايش ملي شهر و سيماي شهري و سومين همايش توسعه شهري با رويكرد فرهنگي – اجتماعي از سال هاي آيند داشتن پيوست رويكرد فرهنگي و اجتماعي در طراحي و اجراي پروژه هاي عمراني و شهرسازي الزامي خواهد شد.
ايلنا: معاون شهرسازي و معماري شهرداري قزوين گفت: شهرداري قزوين در برگزاري همايش ها و سمينارها به دنبال اهدافي است تا آنها را اجرايي كند و در برگزاري هشتمين همايش ملي شهر و سيماي شهري و سومين همايش توسعه شهري با رويكرد فرهنگي – اجتماعي به دنبال اين خواهد بود كه از سال هاي آيند داشتن پيوست رويكرد فرهنگي و اجتماعي را در طراحي و اجراي پروژه هاي عمراني و شهرسازي الزامي كند.

به گزارش ايلنا از قزوين؛ نظري پور كه در برنامه تلويزيوني پيام شهر سخن مي گفت با اشاره به برگزاري هشتمين همايش ملي شهر و سيماي شهري و سومين همايش توسعه شهري با رويكرد فرهنگي – اجتماعي در هفته گذشته بيان كرد: مديريت شهري خدمتگزار مردم است بر اين اساس مهم ترين رويكرد شهرداري در سال آينده با توجه به برگزاري همايش فوق افزايش مشاركت شهروندان در اجراي پروژه ها و ارزيابي پروژه هاي اجرايي خواهد بود.

وي همچنين با اشاره به برگزاري همايش‌هاي سال گذشته افزود: به طور مثال در سال 85 همايشي با مضمون مناسب سازي فضاي شهري براي شهروندان برگزار شد و بعد از برگزاري آن مديريت شهري با مكاتبات داخلي با استاندار شروع به مناسب سازي فضاي شهري به خصوص در سازمان‌ها و ادارت كه بايد مجهز به آسانسور و ورودي مناسب براي سالمندان و غيره كرد و همچنين در فضاي داخلي شهر نيز اقدام به مناسب سازي پياده روها با توجه به تردد سالمندان، معلولان و نابينايان كرد.

معاون شهرسازي و معماري شهرداري قزوين اضافه كرد: برگزاري اين نوع همايش‌ها گوش زدي به مديريت شهري است كه بتواند آسيب ها و معضلات شهري را شناسايي و اقدامات اجراي براي آنها انجام دهد.

اين مقام مسوول در ادامه به تشريح پروژه هاي شهرسازي پرداخت و بيان كرد: اين معاونت طرح تفضيلي روستاهاي بالاي اتوبان با مساحت 330هكتار و با كاربري هاي از جمله آموزشي، فرهنگي و مسكوني را به اتمام رسانده است.

نظري پور با اشاره به تهيه طرح ساماندهي و تفضيلي ناحيه چوبيندر گفت: طرح ساماندهي 6 ورودي شهر تهيه شده است كه مي توان به ورودي محور ابوترابي اشاره كرد كه در اين محور حاشيه هاي شهر آزاد خواهد شد و همچنين كاربري هاي با توجه به شرايط و پتانسيل ها در نظر گرفته شده است.

وي با بيان اينكه در ورودي محور صنعت در اين طرح بيشتر كاربري هاي پذيرايي براي گردشگران در نظر گرفته شده است، افزود: طرح ساماندهي محور خامنه اي به مرحله تصويب نهايي نرسيده است و در مرحله كميسيون ماده پنج قرار دارد.

معاون شهرسازي و معماري شهرداري قزوين با تاكيد بر اهميت نماهاي شهري گفت: اين معاونت هميشه تلاش دارد به نوع بافت نماهاي سطح شهر توجه ويژه اي كند و با ديدگاه معماري اسلامي قدم بردارد.

اين مقام مسوول ادامه داد: در اين زمينه مشاوري انتخاب شده و تمامي ضوابط تعيين نما و الگوهاي اسلامي را به ما ارايه مي كند و در اين زمينه كميته اي متشكل از شهرداري قزوين و سازمان نظام مهندسي ساختمان براي توجه به سيماي منظر شهري با نگاه ويژه اي فعاليت مي كند.

نظري پور با اشاره به نماهاي مدرن و سنتي گفت: تلاش بر اين است تا اين دو موضوع با هم تلفيق شود و شاخص‌هاي اصلي الگو سازي را هم در كنار نماهاي سنتي و هم مدرن ديده شود.
وي با بيان اينكه انبوه سازي و بلند مرتبه سازي در برنامه مديريت شهري قرار دارد،بيان كرد: در طراحي اجرايي كردن انبوه سازي و بلند مرتبه سازي تلاش مي شود كه به مسايل ترافيك و ساير موضوعات خدمات شهري توجه ويژه اي شود تا در ارايه خدمات به مشكل بر نخوريم.

معاون شهرسازي و معماري شهرداري قزوين با بيان اينكه بيشتر انبوه سازي و بلند مرتبه سازي در شمال شهر انجام مي شود و با توجه به شرايط در مركز شهر هم ديده مي شود، گفت: در احداث ساختمان هاي بالاي 10 طبقه الزامي است حتما بايد يك گزارش توجيهي براي ورود و خروج سواره و پاركينگ پيوست نقشه هاي ساختماني باشد و اين گزارش بايد مورد تاييد معاونت ترافيك قرار گيرد.

اين مقام مسوول با اشاره به بافت‌هاي فرسوده و تاريخي بيان كرد: در اين زمينه نيز مديريت شهري برنامه هاي مهمي را در دستور كار قرار دارد كه مي توان به نوسازي و بهسازي بافت هاي تاريخي سراي سعدالسلطنه، دولت خانه، احياي محلات و پاتوق محله اشاره كرد.

پايان پيام

دوشنبه|ا|1|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 209]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن