تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر نمازگزار بداند تا چه حد مشمول رحمت الهى است هرگز سر خود را از سجده بر نخواهد داشت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815340821




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

گوشي هاي هوشمند و نكاتي در مورد آن ها


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: گوشي هاي هوشمند و نكاتي در مورد آن ها
اگر قصد خريد گوشي هوشمند را گرفته ايد، اين گزارش را از دست ندهيد!


به گزارش خبرنگار بازار باگاه خبرنگاران، گوشي هاي هوشمند معمولاً به دو صورت موجودهستند، گوشي هاي هوشمند PDA مانند ، كه در اصل يك دستگاه PDA يا كامپيوتر جيبي هستند و در خود قابليت برقراري تماس تلفني را هم دارند و مدل بعدي گوشي هايي هستند كه بيشتر شبيه به يك گوشي تلفن همراه هستند و در خود برخي قابليت هاي يك PDA مانند تقويم ، ايميل ، مرورگر وب و برنامه هاي آفيس را نيز دارند.

گوشي هاي PDA مانند معمولاً صفحه نمايشي بزرگتري دارند و اكثراً صفحه نمايش ها حساس به تماس هستند و با قلم با آنها كار مي كنند . در نتيجه اغلب صفحه كليد ندارند و از صفحه كليد مجازي روي صفحه نمايش استفاده مي كنند براي انتخاب بين اين دو مدل ، شايد بيشتر شكل ظاهر و استفاده راحت تر از هركدام مي تواند تعيين كننده باشد .

اگر شما گوشي مي خواهيد كه تنها براي برقراري تماس و استفاده ساده و راحت باشد، گوشي هاي هوشمند را به شما پيشنهاد نمي كنيم، چون استفاده از آن ها خيلي ساده نيست، اما اگر مي خواهيد مرتب به اينترنت دسترسي داشته باشيد، بتوانيد فايل هاي PDF ، Excel ويا Word را روي گوشي خود باز كنيد و برنامه هاي كاربردي روي گوشي خود نصب كنيد، قرارهاي ملاقات خود را به صورت كامل مديريت كرده و از دست ندهيد و خلاصه يك دفتر كار كوچك هميشه همراه خود داشته باشيد ، داشتن يكي از اين گوشي هاي هوشمند جالب را به شما توصيه مي كنيم.

گوشي هاي هوشمند هم مثل كامپيوترها سيستم عامل دارند كه سيستم عامل اين گوشي ها به 5 مدل سيمبين، ويندوز موبايل ، بلك بري، پالم و لينوكس تقسيم مي شود. اين كه شما با كدام يك از سيستم عامل ها راحت تر باشيد، از اهميت فوق العاده اي برخوردار است، چرا كه به قول معروف بايد يك عمر با آن سروكله بزنيد !

از اين نكات كه بگذريم ، قيمت گوشي هم از اهميت بالايي برخوردار است. اين گوشي ها معمولاً قيمت بالايي دارند، پس هزينه زيادي براي خريد آن بايد بپردازيد، در نتيجه انتخاب مدل مناسب شما از اهميت زيادي برخوردار است تا بعد به اين نتيجه نرسيد كه پول تان را دور ريخته ايد. قيمت اين گوشي ها معمولاً از 300-400 هزارتومان شروع مي شود و تا بالاي يك ميليون تومان هم مي رسد، پس براي انتخاب گوشي مناسب خود، به قيمت آن هم توجه داشته باشيد.

يك گوشي هوشمند، كلاينت ايميل مخصوص به گوشي ها را دارد. گوشي هاي هوشمند مانند PDA صفحه نمايش و يا صفحه كليد حساس به تماس دارند. اندازه وضوح تصوير صفحه نمايش آن ها، مخصوص خواندن فايل هاي متني، ايميل ها و مرور وب طراحي شده است .

مقدار حافظه داخلي بين گوشي هاي مختلف متفاوت است، اما اگر از كارت حافظه استفاده كنند، مقدار حافظه آن را حداكثر تا 4 گيگابايت افزايش مي دهند. عمر باتري آن ها نيز بسته به سيستم عامل ، مدت زمان استفاده و قابليت هايي كه دارند متفاوت است .

اغلب گوشي هاي هوشمند حداقل دوربين VGA دارند و مي توانند عكاسي و فيلم برداري كنند داشتن پخش كننده موسيقي و ويدئويي يك استاندارد نيست، اما در مدل هاي جديد، متداول شده است. در ميان نرم افزارهاي اين دستگاه ها مي توان به كتاب هاي الكترونيكي، بازي ها و دستگاه هايي چون دريافت كننده هاي GPS و دوربين اشاره كرد كه اين گوشي ها را تبديل به گوشي هايي با قابليت هاي بالا مي كند ./عب

دوشنبه|ا|1|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 103]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن