تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس بخواهد دعايش مستجاب شود، بايد كسب خود را حلال كند و حق مردم را بپردازد. دعاى ه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803893455




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

عضو هيئت علمي دانشگاه شهيد محلاتي قم:رشد تكنولوژي زمينه ناكامي دشمنان را فراهم مي‌كندخبرگزاري فارس: عضو هيئت علمي دانشگاه شهيد محلاتي قم گفت: رشد تكنولوژي و علوم زمينه ناكامي دشمنان را فراهم مي‌كند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: عضو هيئت علمي دانشگاه شهيد محلاتي قم:رشد تكنولوژي زمينه ناكامي دشمنان را فراهم مي‌كندخبرگزاري فارس: عضو هيئت علمي دانشگاه شهيد محلاتي قم گفت: رشد تكنولوژي و علوم زمينه ناكامي دشمنان را فراهم مي‌كند
خبرگزاري فارس: عضو هيئت علمي دانشگاه شهيد محلاتي قم گفت: رشد تكنولوژي و علوم زمينه ناكامي دشمنان را فراهم مي‌كند


به گزارش خبرگزاري فارس از رودبار، مهدي نظرپور شامگاه يكشنبه در همايش روشنگري و بصيرت ويژه برادران، اين شهرستان به آسيب شناسي و ريشه فتنه 88 اشاره كرد و اظهار داشت: ريشه فتنه سال 88 از سال 60 آغاز شد.

وي با بيان اينكه در حيات 33 ساله انقلاب انتخابات رياست جمهوري با حضور و شكل‌گيري دو جناح راست و چپ برگزار شد، گفت: در انتخابات همواره مردم تعيين كننده فرد اصلح براي رياست جمهوري بوده‌اند.

اين استاد دانشگاه، به تشريح مسائل انتخابات رياست جمهوري از سال 84 پرداخت و يادآور شد: در انتخابات نهمين دوره رياست جمهوري اصولگرايان با 5 نامزد انتخاباتي و اصلاح‌طلبان با 4 نامزد انتخاباتي پا بر عرصه رقابت انتخابات گذاشتند.

وي ادامه داد: در بررسي‌ها و نتيجه‌هاي اصولگرايان لاريجاني به عنوان منتخب اصولگرايان و قاليباف به عنوان دومين كانديداي مورد تاييد انتخاب شده بود اما با برگزاري انتخابات محمود احمدي‌نژاد به دور دوم انتخابات راه يافت.

نظرپور، با بيان اينكه انتخابات نهمين دوره رياست جمهوري براي نخستين بار در تاريخ انتخاباتي كشور به دور دوم رسيده بود، خاطرنشان كرد: همزمان با به دور دوم رسيدن انتخابات عده‌اي بر اين باور بودند كه هاشمي رفسنجاني به عنوان رئيس جمهور برگزيده مي‌شود اما پس از شمارش آرا احمدي‌نژاد با كسب بيش از 17 ميليون رٱي به عنوان رئيس جمهور انتخاب شد.

وي، ساده‌زيستي، بيان شعار مبارزه با فساد، عدالت‌محوري، قانون‌سالاري، ارزش‌مداري و اصولگرايي را مهم‌ترين دلايل جلب رأي مردم به احمدي‌نژاد عنوان كرد.

عضو هيئت علمي دانشگاه شهيد محلاتي قم، با بيان اينكه در چهار سال رياست جمهوري احمدي‌نژاد در دولت نهم بسياري از حرف‌ها و انتقادات نادرست از طرف سودجويان مطرح شد، ابراز داشت: دشمنان داخلي و خارجي از كوچك‌ترين ضربه براي دولت دريغ نمي‌كردند و اقدام‌هاي ارزشمند دولت را زيرسئوال مي‌بردند.

وي افزود: پس از گذشت چندين دوره از انتخابات رياست جمهوري عده‌اي از همفكري و نزديك بودن جريان فكري رئيس جمهور و رهبر انقلاب اسلامي ايران ابراز نگراني مي‌كردند.

نظرپور، افزود: ترويج و وجود چنين ارتباط نزديك رهبري و رئيس جمهور سبب شده تا دشمنان در سطح جهاني، منطقه‌اي و داخلي به فكر ضربه زدن به نظام بيفتند.

وي، تحريم‌هاي دشمنان در سطح بين‌الملل و حمله به كشورهاي متحد ايران در منطقه و تشكيل خاورميانه جديد با محوريت صهيونيسم و ايجاد انقلاب رنگي در ايران را از توطئه‌هاي دشمنان عنوان كرد.

عضو هيئت علمي دانشگاه شهيد محلاتي قم، مقاومت 33 روزه لبنان، رشد تكنولوژي و علوم در داخل كشور و همچنين مقاومت كشورهاي اسلامي را زمينه‌ساز ناكامي دشمنان در راستاي اجراي اهداف پليدشان دانست.

وي، با بيان اينكه دشمنان نظام همزمان با انتخابات دهمين دوره رياست جمهوري به دنبال اجراي انقلاب رنگي در كشور بودند، خاطرنشان كرد: آنها براي اجراي اهداف خود مانند ديگر كشورها، ميرحسين موسوي كه هشت سال نخست وزير بود، را انتخاب كردند تا پس از پيروزي در انتخابات به بهانه جشن پيروزي و در غير اين صورت به بهانه تقلب در انتخابات اهدافشان را اجرا كنند.

نظرپور، وابسته نبودن شوراي نگهبان به هيچ‌يك از نهادها، انتخاب رئيس جمهور براي دومين دوره متوالي توسط مردم، افزايش ميزان رأي رئيس جمهور در مرحله دوم رياست جمهوري، عدم ارائه اسناد براي اثبات تقلب در انتخابات، عدم آمادگي براي شمارش آرا به صورت حضوري را از جمله دلايلي ناميد كه دروغ بودن افكار و برنامه‌هاي مدعيان تقلب در انتخابات را برملا مي‌كرد.

انتهاي پيام/ي10

دوشنبه|ا|1|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 615]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن