تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر شما باد رجوع به كتاب خدا (قرآن) ... كسى كه به آن عمل كند از همه پيشى مى گيرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816470493




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

خبرواگذاري سيم‌كارت رايتل آغاز شد


واضح آرشیو وب فارسی:دنياي اقتصاد: خبرواگذاري سيم‌كارت رايتل آغاز شد
گروه بنگاه‌ها- مديرعامل رايتل با اعلام تحويل سيم‌كارت‌هاي ثبت نامي رايتل در تهران تا پيش ازعيد نوروز گفت: از نيمه دوم فروردين‌ماه سال جديد، تحويل سيم‌كارت‌هاي رايتل به روز انجام مي‌پذيرد.


به گزارش خبرنگار دنياي اقتصاد، در اين مراسم كه با حضور وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي، يزدانجو مدير عامل شستا، فرنگ مديرعامل رايتل، عميديان معاون وزير ارتباطات و تني چند از مسوولان در سالن همايش‌هاي صدا و سيما برگزارشد، حميد فرنگ مدير عامل شبكه اپراتور نسل سوم رايتل گفت: در حال حاضر پوشش كامل 8 شهر بزرگ كشور طبق پروانه فعاليت اين اپراتور صورت خواهد گرفت.
وي اظهار كرد: خدمات مبتني بر مكان، بانكداري همراه، آموزش از راه دور، دولت الكترونيك، ارتباط صوتي - تصويري، خدمات درماني و تجارت الكترونيك از جمله كاربردهاي سيم‌كارت‌هاي نسل سوم است.
فرنگ با اشاره به اينكه مرحله دوم پيش ثبت نام اين سيم‌كارت‌ها در تهران بعد از عيد آغاز مي‌شود، گفت: اين شبكه هم اكنون در تهران و كرج راه اندازي شده است و تاثيرات فرهنگي و اجتماعي آن مي‌تواند در راستاي توسعه كشور، توسعه رفاه و عدالت اجتماعي، كاهش نياز به رفت و آمد و كاهش شكاف ديجيتالي موثر واقع شود.
همچنين در اين مراسم وزير تعاون، ‌كار و رفاه اجتماعي با اشاره به راه‌اندازي شبكه اپراتور سوم تلفن همراه در تهران گفت: كشور ما جوانان خلاق و مبتكر زيادي دارد كه به دليل فقدان زيرساخت و نبود بستر مناسب براي رشد و شكوفايي و بهره‌وري مناسب از اين سرمايه‌ها، امكان بالندگي آنها چنانچه بايد مهيا نيست و حاصل كار آنها در اختيار ديگران و كشورهاي بيگانه قرار مي‌گيرد.
وي افزود: وجود اپراتور سوم اين بستر را مهيا مي‌كند كه جوانان و دانشجويان بتوانند از حاصل فكر و تلاش خود بهره‌مند شوند.
دكتر شيخ‌الاسلامي در اين مراسم اظهار كرد: رايتل با وجود تحريم‌ها توانست كار را پيش ببرد و اميدواريم اين شبكه در سراسر كشور گسترده شود. وي ابراز اميدواري كرد مردم با استفاده از خدمات نسل سوم تلفن همراه از رفاه بيشتري برخوردار شوند.
وي افزود: با ورود رايتل به بازار خدمات ارتباطي، سطح توقعات مردم نيز افزايش
مي‌يابد، در مرحله اول مردم خواهان سيم‌كارت‌ هستند، پس از آن نياز به خدمات مناسب اين اپراتور خواهند داشت كه اميدواريم توقعات مردم در اين زمينه برآورده شود. وي ادامه داد: طبيعي است اپراتوري كه تازه شروع به كار مي‌كند، اختلالات و مشكلاتي دارد كه اين قابل درك است و مردم نيز متوجه هستند و شايد چند ماه فرصت بخواهيم كه بتوانيم آن را در سطح قابل قبولي ارائه دهيم و انتظار دارم به وعده‌هايي كه پيش از اين داده شده، به موقع عمل شود.
دكترشيخ‌الاسلامي در ادامه از مسوولان شركت تامين تلكام وابسته به سازمان تامين اجتماعي به عنوان مجري اپراتور سوم تلفن همراه كشور خواست كه براي نوروز برنامه ويژه‌اي به مردم به ويژه تهراني‌ها داده شود.
وي تاكيد كرد: در كنار ورود فناوري جديد به كشور، نبايد از موضوعات و مسائل فرهنگي فارغ باشيم ، بايد همراه با خدماتي كه در كشور ارائه مي‌شود، ملاحظات فرهنگي مناسبي نيز ارائه و به موضوعات فرهنگي مرتبط با اين مباحث بسيار توجه شود. وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي به ساير اپراتورهاي تلفن همراه كشور نيز پيشنهاد كرد برنامه‌ جامعي در زمينه مسائل فرهنگي تهيه و همه اپراتورهاي تلفن همراه به صورت مشترك درحوزه فرهنگي فعاليت كنند.
در اين مراسم نخستين سيم‌كارت‌هاي رايتل در تهران به خانواده‌هاي معظم شهدا تقديم شد و در ادامه از طريق سيم‌كارت‌هاي رايتل با وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات كه در اين جلسه حضور نداشت ارتباط برقرار شد.
رايتل نام تجاري اپراتور سوم تلفن همراه است كه معني آن تلفن هوشمند و خردمند است، اين واژه از لغت فارسي «راي» به معني خرد گرفته شده و پسوند تل آن نيز به معني تلفن است. با سيم‌كارت‌هاي نسل سوم تلفن همراه علاوه بر مبادله صدا و پيام از طريق تلفن همراه، امكان ارسال تصوير و استفاده از اينترنت نيز ميسر مي‌شود.

يکشنبه|ا|30|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دنياي اقتصاد]
[مشاهده در: www.donya-e-eqtesad.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 113]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن