تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دانش پيشواى عمل و عمل پيرو آن است. به خوشبختان دانش الهام مى‏شود و بدبختان از آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812895934




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

آيت الله نوري همداني: حضور در انتخابات تكليف شرعي و عقلي است


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: آيت الله نوري همداني: حضور در انتخابات تكليف شرعي و عقلي است
جام جم آنلاين: آيت الله نوري همداني، با تاكيد بر حضور پرشور مردم در پاي صندوق هاي راي، تاكيد كرد:حضور در انتخابات يك تكليف شرعي و عقلي است و مردم ايران با حضورشان در انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي، بار ديگر وفاداري خود را به نظام و ارزش ها نشان خواهند داد.


اين مراجع تقليد روز يكشنبه در ديدار اقشار مختلف مردم، انتخابات را از مسائل مهم، حساس و سرنوشت ساز نظام اسلامي دانست و تاكيد كرد: همه بايد با حضور پرشور و گسترده بار ديگر مشت محكمي به دهان استكبار جهاني بزنند و آنها را در طراحي هايشان عليه نظام ناكام بگذارند.

وي تاكيد كرد: ان شاءالله مردم همان گونه كه تاكنون در صحنه بوده اند در انتخابات نيز حماسه مي آفرينند و بار ديگر وفاداري خود را به نظام، آرمان هاي امام و رهبري نشان خواهند داد و اقتدار و صلابت خود را به رخ جهانيان خواهند كشاند.

آيت‌الله نوري همداني با اشاره به تاكيد ويژه دين مبين اسلام نسبت به مساله مهم فرهنگ، تاكيد كرد: دين اسلام تاكيد خاصي نست به رشد فرهنگي دارد و از اين رو مسلمانان بايد نسبت به اين موضوع اهتمام ويژه و خاصي داشته باشند.

آيت الله نوري همداني در ادامه سخنان خود با اشاره به نعمت بي بديل انقلاب اسلامي، بر ضرورت قدرشناسي از اين نعمت و حراست از آن تاكيد و بصيرت، هوشمندي و وفاداري مردم به آرمان ها و ارزش ها را ستايش كرد.

استاد برجسته درس خارج حوزه علميه قم با بيان اينكه نظام اسلامي به رهبري امام راحل و در تداوم آن حضرت آيت الله خامنه اي، به موفقيت ها و دستاوردهاي بي بديلي دست يافته است، گفت: از ابتداي انقلاب دشمنان تمام سعي و توان خود را به كار گرفتند تا انقلاب را سرنگون كنند، اما به فضل خدا نه تنها موفق نشدند بلكه امروز امواج انقلاب از مرزها فراتر رفته و كشورهاي مختلف را در برگرفته است.( رسا)

يکشنبه|ا|30|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن