تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگین ترین چیزی که روز قیامت در ترازوی اعمال قرار داده می شود صلوات بر محمد و اهل...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816757734




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بودجه عمومي براي اجراي شدن پروژه ها كافي نيست


واضح آرشیو وب فارسی:آریا نیوز: بودجه عمومي براي اجراي شدن پروژه ها كافي نيست


خبرگزاري آريا- مهدي سعادتي ابراز داشت : بودجه عمومي براي اجراي شدن پروژه ها كافي نيست و بايستي از تمامي منابع و ظرفيت هاي كشور استفاده كنيم بنابر اين نيازمند به يك تمركز بيشتر بود و ما در ساختار جديد بدنبال تحقق نظارت به هنگام ، پيشگيرانه ، صريح ، مشخص و پاسخگو هستيم تا به اهداف مورد نظر دست يابيم .
به گزارش خبرگزاري آريا، سعادتي گفت : ادغام دو وزارتخانه راه و ترابري و مسكن و شهرسازي را بسيار مهم و اساسي دانسته و تأكيد كردند : اين تمركز ساختاري بركات زيادي را به همراه خواهد داشت و رشد و توسعه پيشرفت را در همه ابعاد بدنبال خود دارد و با توجه به حساسيتي كه در استان موجود است اين ادغام در جبران بسياري از عقب ماندگي ها و دستيابي به اهداف پيش بيني شده موثر است .
مهدي سعادتي استاندار گيلان در اين مراسم گفت : لطف خدا باعث توفيقات روز افزون نظام اسلامي ايران است و تحولات گسترده و وسيعي كه در دولت خدمتگزار در بخش هاي مختلف صورت گرفته است نسبت به ساليان گذشته 100 برابر رشد يافته است .
وي افزود : محروميت زدايي از روستاها ، انجام طرح هاي زيرساختي در روستاها و شهرها كه اوج و شكوه و عظمت آن را در سفرهاي دوره اي رياست جمهوري به اقصي نقاط كشور شاهد هستيم و در همين سفرها نيز اعتبارات توزيع شده و كارها بسرعت پيش رفت .
وي اراده جمعي و همگاني همراه با همدلي و انسجام در بخش مسكن و راه سازي كارها را پيش مي برد و هم اينك در مسكن مهر با ساخت 100 هزار واحد و پروژه هاي مهم راه ، بندر ، توسعه فرودگاهي و راه هاي ريلي و اين حجم كار در هيچيك از مقطع انقلاب در استان صورت نگرفته و بايد با اين ساختار جديد گام هاي اساسي تري را برداريم .
استاندار گفت : 11 كيلومتر باقي مانده از آزاد راه رشت – قزوين ، راه آهن گيلان ، راه آهن رشت – انزلي به آستارا ، توسعه بنادر استان و توسعه صنعت هوايي از طرحهاي مهم و اجرايي استان بشمار ميرود .
وي افزود : با 3500 پروژه استان و پروژه هاي ملي كه به تصويب رسانده ايم پنجمين استان كشور در اجرايي شدن طرحها را بدست آورده ايم و استان ما آمادگي كامل براي جذب سرمايه گذاري داخلي و خارجي را دارد و زمينه هاي را بايد فراهم كنيم كه استان را به مرحله اي برسانيم كه در شأن آن باشد .
استاندار اظهار داشت : بيش از 800 مصوبه سفر داريم كه بيشتر اين مصوبات به عهده مجموعه راه و شهرسازي است و بايد مديريت جديد يك تمركز ويژه اي براي اجرايي شدن مصوبات بعمل آورده و يكي از پروژه ها اولويت دار دو بانده شدن مسير انزلي به آستارا بوده كه بايد عملياتي شدن آن را سرعت دهيم .
وي توضيح داد : اين ادغام براي رشد و تحقق اهداف نظام است و مديريت راه و ترابري قبلي استان با ادامه همكاري با مديريت جديد دوره انتقال تجربيات را بنحو احسن انجام دهند و بايد يد واحده و يك مجموعه باشيم كه بتوانيم هفت مديريت اين ساختار را بنحو احسن مديريت كنيم .
وي همچنين در خصوص روحيه جهادي ، حضور در پاي پروژه ها ، ارتباط بيشتر با مركز كشور و وزارتخانه ، استفاده از بخش خصوصي و سرمايه گذاران داخلي و خارجي ، اجراي عدالت و مبارزه با تخلفات را سرلوحه مديريت جديد راه و شهرسازي باشد عنوان كردند .
درادامه اين مراسم محفوظي معاون تلفيق بودجه ، حقوقي و امور مجلس وزارت راه و شهرسازي گفت : عملكرد يك مجموعه به عوامل مختلفي مربوط مي شود و البته حمايت و پشتيباني محيطي در اداره كل راه و شهرسازي از مهمترين موضوعات براي پيشبرد امور است كه بايد با جديت بيشتر دنبال شود .
وي توضيح داد : ادغام دو وزارتخانه راه و ترابري و مسكن و شهرسازي از مجلس هفتم آغاز شد و كار بسيار مهمي بود و دولت و مجلس هدفشان از اين طرح تحقق اهداف نظام و تسريع در آن بوده است كه كارها روانتر و راحتر در بخش مسكن و راه جلو برود .
وي گفت : ساختار استاني راه و شهرسازي هفت مديريت دارد كه هريك مستقل و زيرنظر مديركل مأموريت ها را اجرايي مي كنند و ديگر بخشي نگري در اين سازمان راهي ندارد .
وي ابراز داشت : بودجه عمومي براي اجراي شدن پروژه ها كافي نيست و بايستي از تمامي منابع و ظرفيت هاي كشور استفاده كنيم بنابر اين نيازمند به يك تمركز بيشتر بود و ما در ساختار جديد بدنبال تحقق نظارت به هنگام ، پيشگيرانه ، صريح ، مشخص و پاسخگو هستيم تا به اهداف مورد نظر دست يابيم .
معاون وزارت راه و شهرسازي كشورمان همچنين از زحمات سبحان اله عليپور مديركل سابق راه و ترابري استان تقدير و تشكر كرده و حجت اله شعبانپور را بعنوان مديركل جديد راه و شهرسازي استان گيلان معرفي كردند.

يکشنبه|ا|30|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آریا نیوز]
[مشاهده در: www.aryanews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 188]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن