تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دانش پيشواى عمل و عمل پيرو آن است. به خوشبختان دانش الهام مى‏شود و بدبختان از آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821037479




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رشد 2 برابري ارسال خاطرات تلخ و شيرين دانشجويي


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: رشد 2 برابري ارسال خاطرات تلخ و شيرين دانشجويي
امسال نسبت به سال هاي قبل خاطرات تلخ و شيرين دانشجو رشد 2 برابر داشته كه اين امر يكي از مهمترين تفاوت آن به حساب مي آيد.


به گزارش خبرنگار صنفي آموزشي باشگاه خبرنگاران، جليل دارا مدير كل امور فرهنگي وزارت علوم تحقيقات و فناوري صبح امروز در نشست خبري كه به مناسبت سومين جشنواره خاطرات تلخ و شيرين دانشجويي در سالن همايش هاي وزارت علوم تحقيق و فناوري برگزار شد گفت: در كنار سومين جشنواره خاطرات تلخ و شيرين دانشجويي فراخوان مسابقه شهداي جهاد علمي برگزار مي شود كه طراحي هايي با عناوين شهادت، علم، جهاد، سالدگي، زيبايي، پويايي، انسجام در كار و البته دارا بودن صلابت و اقتدار از جمله ويژگي هاي اين نشان است.

وي افزود: تا آخر فروردين ماه سال 91 علاقمندان مي توانند آثار خود را ارسال كنند و در صورت بروز مشكل به سايت WWW.IUSFETEBAL.IR مراجعه كنند.

دارا تصريح كرد: اين مسابقه با حضور خانواده شهديا جهاد علمي برگزار مي شود.

وي در خصوص جشنواره خاطرات تلخ و شيرين دانشجويي گفت: جشنواره خاطرات تلخ و شيرين دانشجويي در تاريخ اول اسفندماه در دانشگاه شهيد بهشتي با حضور گرم دانشجويان برگزار مي شود.

وي افزود: رشد 2 برابري ارسال خاطرات نسبت به سال قبل يكي از بارزترين تفاوت هاي اين جشنواره به شمار مي آيد.

**ايجاد فضاي نشاط آفرين و حمايت از فعاليت هاي ادبي دانشجويان از اهداف اين جشنواره به شمار مي آيد

دارا در ادامه گفت: امسال در جشنواره خاطرات تلخ و شيرين دانشجويي مهلت ارسال آثار تا اوايل دي ماه تمديد شده بود كه اين آثار ارسالي در خصوص داستان، خاطرات مكتوب و وبلاگ نويسي بوده است.

وي تصريح كرد: 3600 اثر به دبيرخانه ارسال شده كه از اين تعداد 3400 اثر به مرحله داوري راه يافته و در مرحله دوم اين آثار در قالب 2 كتاب چاپ شده است.

دارا اظهار داشت: هدف از برگزاري اين جشنواره ايجاد فضاي نشاط آفرين و شاد و البته حمايت از فعاليت هاي ادبي است.

وي خاطرنشان كرد: در جشنواره خاطرات تلخ و شيرين دانشجويي زندگي دانشجويان در قالب هاي شعر، عكس به تصوير كشيده شده كه در كنار آن احساس خودباوري و عبرت گرفتن از خاطرات بد در دانشجويان ثبت مي شود.

**دانشجويان خارجي هم در سومين جشنواره خاطرات تلخ و شيرين حضور دارند

دارا در ادامه گفت: 412 اثر در زمينه طراحي، 2200 اثر در زمينه عكس، 173 اثر در زمينه وبلاگ نويسي و در مجموع 300 اثر از جمله آثار ارائه شده توسط دانشجويان است.

وي افزود: يكي ديگر ويژگي هاي اين جشنواره در سال 90 آثار ارسال شده توسط دانشجويان خارج از كشور به اين جشنواره بوده است.

دارا در ادامه به شروع مسابقات سراسري قرآن اشاره كرد و اظهار داشت: مسابقات سراسري قرآن امسال در قالب 27 رشته برگزار مي شود كه در مقايسه با سال قبل كه 20 رشته بوده رشد صعودي خوبي طي شده است.

وي خاطرنشان كرد: مسابقات سراسر قرآن تا 15 اسفند ادامه دارد كه مرحله اول يعني دانشگاهي و در مرحله دوم منطقه اي، ملي و سراسري دانشجويان شركت كرده اند./عط

يکشنبه|ا|30|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 119]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن