تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):ما اهل بيت، وعده‏هاى خود را براى خودمان، بدهى و دِين حساب مى‏كنيم، چنانكه رسول اكر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804660393




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

شمارش معكوس براي اخراج گروهك منافقين ازعراق / پشت پرده سازمان به اصطلاح مجاهدين


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: شمارش معكوس براي اخراج گروهك منافقين ازعراق / پشت پرده سازمان به اصطلاح مجاهدين
نخستين گروه از عناصر گروهك تروريستي منافقين براي انجام مراحل اخراج كامل از عراق، بامداد شنبه به اردوگاه موقت منتقل شدند.
آغاز نخستين مرحله اخراج منافقين از عراق

در پي اراده دولت عراق براي اخراج اعضاي گروهك تروريستي منافقين از خاك اين كشور ، در نخستين مرحله ، ۴۰۰ نفر از اعضاي اين گروهك ، بامداد امروز ( شنبه 29 بهمن 1390 ، 18 فوريه 2012 ) از اردوگاه اشرف به اردوگاهي نزديك فرودگاه بين المللي بغداد منتقل شدند .

اين اردوگاه در مكاني قرار دارد كه صدام ، ديكتاتور سابق عراق ، پيش از اعدام در آنجا نگهداري مي شد و 40 كيلومتر مربع وسعت دارد كه كمتر از يك كيلومتر مربع آن ، به طور موقت ، به گروهك منافقين اختصاص يافته است .

قرار است بقيه اعضاي اين گروهك تروريستي هم به تدريج به اين اردوگاه منتقل شوند .

مردم و دولت عراق ، بارها درباره حضور اعضاي گروهك منافقين در خاك اين كشور ، اعتراض كرده و اخراج آنان را خواستار شده بودند.

گروهك منافقين به عنوان يك سازمان تروريستي و حامي تمام عيار حكومت " صدام " سبب شد، مردم عراق ، روز به روز ، با تاكيد بيشتري خواهان اخراج منافقين از كشور خود باشند .

مردم عراق همچنين رسيدگي به اتهامات منافقين را به عنوان ابزارهاي جنايات و سركوبگري هاي صدام ؛ و " مسعود رجوي " در نقش سركرده " جيش التحرير عراقي " خواستارند.

در اين راستا بسياري از خسارت ديدگان با توجه به اسناد و مدارك بسياري كه بر نقش داشتن اين فرقه تروريستي در جنايت عليه مردم عراق، خواهان احقاق حقوق خود و بسياري از بازماندگان عراقي نيز محاكمه سركردگان اين گروهك تروريستي را خواهان هستند.

اكنون نيز احساس ناامني مردم عراق ، به علت حضور گروهك تروريستي منافقين در اين كشور كه كماكان تحت حمايت آمريكا قرار دارد ، بيشتر شده است .

بنا به اين علل ، فرقه منافقين با اين سابقه و عملكرد و هويت به عنوان يك گروه تروريستي ، در نگاه مردم ، به عنوان بزرگ ترين جنايتكار قلمداد شده است .

منافقين ، ترور هزاران تن از هموطنان بي گناه ، خيانت به وطن ، جاسوسي براي صدام ، ديكتاتور سرنگون شده عراق ، همكاري گسترده با سازمان هاي جاسوسي رژيم صهيونيستي و آمريكا را در كارنامه خود دارد .

مزدوري براي بيگانگان، از شاخصه هاي اصلي گروهك منافقين است؛ اين فرقه، در مدت 8 سال جنگ تحميلي با پناهنده شدن به دشمن ، همكاري گسترده اي با حزب بعث عراق داشت و هرگز خيانت ها و همكاري گسترده گروهك منافقين با بعثي ها از حافظه ملت ايران پاك نخواهد شد.

ماهيت سازمان به اصطلاح مجاهدين

در تاريخ انقلاب اسلامي شاهد گروههاي سياسي ناهمخوان با حركت مردم و انقلاب هستيم.

برخي از اين گروهها به‌ قدري زاويه اختلافشان با مباني انقلاب زياد بود كه از همان ابتداي راه با كناره گيري از حركت عمومي جامعه، حتي در مقابل مردم قرار گرفتند.

يكي از اين گروهها، سازمان به اصطلاح مجاهدين خلق بود كه از سوي مردم به منافقين شهرت يافت.

پيش از پيروزي انقلاب اسلامي، سازمان مجاهدين خلق ايران ــ كه پس از انقلاب به گروهك منافقين شهرت يافت، از كانون هاي مبارزه عليه رژيم پهلوي بود.

اين گروهك با ساختار تشكيلاتي منظم، برخورداري از امكانات گسترده در راستاي مبارزه مسلحانه و نيز با تظاهر به گرايشهاي اسلامي، توانسته بود، افراد بسياري را به‌ سوي خود جذب كند، اما پس از پيروزي انقلاب اسلامي، قدرت‌طلبي سركردگان و گرايشهاي غيرديني اين گروه آشكارتر شد.

با جبهه‌گيري نيروهاي انقلابي در مقابل اين گروه ، آنان به‌ تدريج درصدد براندازي نظام اسلامي ايران برآمد و در ايجاد آشفتگي هاي پس از انقلاب اسلامي، نقش محوري ايفا كرد.

اين گروهك با به‌ راه‌انداختن موج ترور، كه با تهاجم رژيم بعث عراق به كشورمان توام بود، خيانتي را مرتكب شد كه به‌آساني از حافظه ملت ايران محو نخواهد شد.

اقدامات تروريستي منافقين در ايران پس از پيروزي انقلاب اسلامي

محمد جواد هاشمي نژاد، فرزند شهيد هاشمي نژاد و دبيركل كانون حمايت از قربانيان ترور مي‌گويد، از مجموع 17 هزار و 160 شهيد ترور در ايران پس از انقلاب اسلامي، بيش از 12 هزار نفر آن به طور مستقيم به دست نيروهاي گروهك منافقين به شهادت رسيده‌اند و در باقي موارد نيز مي‌توان رد پاي اين سازمان تروريستي را آشكارا ديد.

دبيركل اين كانون افزود: تا سال 1385 شهداي ترورها حدود 16 هزار 400 نفر بودند كه اكنون به 17 هزار و 160 نفر افزايش يافته است.

وي افزود: ما روزهايي را در دهه 60 داريم كه مثلا 100 نفر در يك روز به شهادت مي‌رسيدند. آن موقع مسعود رجوي سركرده اين گروه اعلام كرده بود كه سر انگشتان حكومت جمهوري اسلامي ايران را بزنيد.

آنها پيش بيني مي كردند كه با زدن مسئولان كشور، انقلاب از پاي در خواهد آمد ولي حضور گسترده مردم اجازه نداد كه اين پيش بيني آنان رخ بدهد.

نقش منافقين در ترور 2 دانشمند هسته‌ اي

پايگاه اطلاع رساني خانواده شهداي ترور موسوم به هابيليان؛ اسناد خيانت و دخالت منافقين در ترور دانشمندان هسته‌ اي كشورمان را منتشر كرد.

پايگاه اطلاع رساني هابيليان كه به افشاگري عليه اقدامات تروريستي گروهك منافقين مي پردازد، در گزارشي نوشت : چند روز پس از ترور دو دانشمند هسته‌ اي كشورمان ، منافقين به مشاركت در شناسايي اين دو دانشمند هسته‌ اي اعتراف كرده و نوشتند ، " نقش شهرياري و عباسي ، در پروژه اتمي جمهوري اسلامي ايران ، پيش تر ، بارها از سوي ما افشا شده است . "

اسناد زير نشان مي‌ دهد ، دانشمندان شهيد دكتر شهرياري و دكتر عباسي ، به دست منافقين در معرض شناسايي و ترور قرار گرفته‌ اند .

1- سند اول ؛ در تاريخ 30 آبان سال 1386 ، پايگاه اينترنتي شبكه تلويزيوني " فاكس نيوز " ، مقاله‌ اي به قلم يكي از سركردگان منافقين منتشر كرد كه در اين مقاله ، آمده است : " متخصص اتمي عالي‌ رتبه محسن فخري زاده و فريدون عباسي ، برنامه تحقيقاتي اتمي نظام را در دانشگاه موسوم به امام حسين اداره مي‌ كنند ."

2- سند دوم ؛ در تاريخ 12 آذر همان سال ، پايگاه اينترنتي منافقين در گفتگو با يكي از عوامل خود ، اعلام كرد : " دانشگاه امام حسين ، يك مركز تحقيقاتي و پشتيباني هسته‌ اي است كه برخي فعاليت‌ ها در آن ، به قرار زير است : 1- با استفاده از يك دستگاه ژنراتور نوترون ، آزمايش‌ هايي درباره پرتاب نوترون با قدرت بالا ، زير نظر " فريدون عباسي " صورت گرفته است ...» .

در اين نوشته ، همچنان به سوابق تحصيلي و نشاني محل كار دكتر عباسي ، اشاره كاملي شده است .

گروهك منافقين ، مزدورانه براي سرويس‌ هاي اطلاعاتي موساد ، سي آي اي و MI6 كار مي‌ كنند .

ترور شهيد دكتر شهرياري و ترور ناموفق دكتر عباسي ، يك ماه پس از اظهارات رئيس ام‌ آي ‌6 (سازمان جاسوسي انگليس) مبني بر ضرورت عمليات اطلاعاتي براي توقف برنامه هسته‌ اي ايران صورت گرفت .

ساورز گفته بود: فعاليت‌ هاي ديپلماتيك براي توقف برنامه هسته‌ اي ايران ، كفايت نمي‌ كند .

خدمات گروهك منافقين به صدام و ادامه آن پس از جنگ تحميلي

در ادامه اين مطلب آمده است : در سال ۱۹۹۱ كه با حركت هاي انقلابي كردهاي شمال عراق در كنار شيعيان جنوب ، رژيم بعثي عراق در آستانه سقوط و انهدام قرار داشت ، منافقين وارد معركه شده و حركت اكراد را با خشونتي هرچه تمام تر سركوب كردند.

از اين قبيل اقدامات منافقين، براي تحكيم حكومت صدام بسيار صورت گرفت كه مشهودترين آن ، درباره شيعيان جنوب بود .

به همين علت مردم عراق ، گروهك تروريستي منافقين را كه در مدت حكومت رژيم بعث به عنوان ارتش خصوصي صدام عمل كرده و از جانب او در جنايات بي شماري از جمله در سركوب قيام شيعيان و كردها بعد از جنگ اول خليج فارس مشاركت داشته ، به عنوان دشمن مي دانند.

اين موضوع در نزد آمريكا ، آن چنان آشكار و محرز است كه استقرار نظاميان ائتلاف نزديك اردوگاه اشرف، براي حفاظت از اين گروهك تروريستي كه از جانب مردم عراق به علت امكان اقدام به انتقام گيري، در معرض خطر هستند، صورت گرفته است .

حمايت آمريكا از منافقين

آمريكا به دو رويي در جنگ با ترور متهم است كه از جمله آن مي توان به اعطاي آزادي تردد قابل ملاحظه به فرقه تروريستي منافقين ، اجازه تاسيس يك دفتر روابط و يا برگزاري كنفرانس هاي عمومي بزرگ اشاره كرد كه در آن اين فرقه تروريستي اهدافش را تبليغ كرد .

ايالات متحده اين گروهك تروريستي را در سال 1997 يك سازمان تروريست خارجي ناميد ، اما در سال 2003 با يك تغيير لحن محسوس ، به عنوان " يك نيروي دشمن متخاصم در عمليات آزادي عراق " ارزيابي كرد.

اين در حالي بود كه وزارت دفاع آمريكا گزارش داد، سياست آمريكا منحل كردن سازمان منافقين است كه در فعاليت هاي تروريستي درگير بوده و ممانعت از بازسازي آن به عنوان يك سازمان تروريستي است.

در واقع نيروهاي ائتلاف مي توانستند رهبران را از بدنه جدا كنند و ساختار دروني فرقه را سست كنند ، اما در عمل ، نيروهاي ائتلاف به طور فعال اعضاي اين گروهك تروريستي را تشويق به ترك گروه نكردند و حتي با متمركز كردن اين فرقه تروريستي در اردوگاه اشرف ، بسياري از مواد كنوانسيون هاي ژنو كه بسياري روش ها را در منحل كردن اين گروهك تروريستي و كاهش دادن قدرت آن مجاز مي شمارد، ناديده گرفت .

اين موضوع آنچنان بارز بود كه حتي به گزارش موسسه " رند " ، آمريكا به دو رويي در جنگ با ترور متهم است كه از جمله اين اقدامات مي توان به اعطاي آزادي تردد قابل ملاحظه به فرقه تروريستي منافقين، اجازه تاسيس يك دفتر روابط و يا برگزاري كنفرانس هاي عمومي بزرگ اشاره كرد كه در آن اين فرقه تروريستي اهدافش را تبليغ كرد.

به علاوه اين گروهك تروريستي براي چندين سال به پخش برنامه هاي راديويي خود با وجود اعتراض دولت عراق و دستور نيروهاي ائتلاف مبني بر توقف آن ادامه داد.

حافظه تاريخي مردم عراق درباره گروهك منافقين يادآور انواع جنايات‌ در عراق و كشتار وسيع شيعيان و كردها از جمله در سركوب وحشيانه مردم استان‌ هاي مياني و جنوبي در انتفاضه شعبانيه در سال 1991 است كه با لشكرهاي نظامي گروهك منافقين در همكاري با رژيم بعث صورت گرفت.

در قطعنامه دسامبر 2003 ، شوراي حكومتي عراق به طور خاص خواهان اخراج فرقه تروريستي منافقين شد و مقامات عراقي مستمرا بر اين موضع تاكيد كرده اند، اما مقامات آمريكايي در اقداماتي كاملا منافي با اين خواسته هاي عمومي مبادرت كرده و از اين مي ترسند كه اين فرقه تروريستي با پيگرد قانوني از جانب عراقي ها مواجه شوند.

بدين علت ، با وجود خواسته هاي مردمي براي اخراج گروهك تروريستي منافقين و بستن اردوگاه، واشنگتن با الزام دولت عراق و حمايت غير رسمي از اردوگاه اشرف به مخالفت با خواسته مردم عراق برخاسته و با تامين امنيت در مناطق پيرامون اردوگاه هاي اين فرقه تروريستي به حمايت از آنها مبادرت كرده است.

در اين ميان مردم عراق بر اجراي قانون اساسي در برخورد با گروههاي تروريستي و توجه به آراي دادگاه هاي داخلي عليه گروهك منافقين به اتهام جنايت عليه مردم عراق تاكيد دارند و اخراج اين گروهك از كشورشان را خواستار هستند كه آمريكايي ها با حمايت از اين گروهك خواسته هاي قانوني مردم عراق را در عمل بر نمي تابند و مردم حمايت آمريكايي ها را ناديده گرفتن حقوق هزاران قرباني عراقي به دست اين گروهك و تاييد جنايات اين گروهك به دست صدام مي دانند، در صورتي كه آمريكايي ها با وعده از بين بردن ديكتاتور عراق و برپايي خواسته هاي مردم عراق به اين كشور حمله كرده بودند .

حمايت رسانه آمريكايي از گروهك منافقين !

روزنامه آمريكايي " نيويورك تايمز "، در حمايت كامل از اقدامات تروريستي گروهك منافقين ،‌ آنها را سزاوار دريافت جايزه صلح نوبل دانست .

نيويورك تايمز مدعي شد ، از آنجا كه گروهك منافقين ، نقش مهمي در منحرف كردن برنامه ايران از مسير ساخت بمب ايفا مي‌ كند؛ بسيار بيشتر از يك رئيس‌ جمهوري آمريكا ، شايسته دريافت جايزه صلح نوبل است.

اين مطالب در حالي مطرح شده است كه مدت كوتاهي از انتشار گزارشي توسط شبكه تلويزيوني آمريكايي ان‌ بي‌ سي نيوز در روز پنجشنبه مي‌ گذرد . در اين گزارش ، " دو مقام ارشد آمريكايي " تائيد كردند ، تروريست‌ هاي عضو گروهك منافقين براي ترور دانشمندان ايراني ، از پشتيباني مالي ، آموزشي و تسليحاتي دستگاه جاسوسي اسرائيل برخوردار شده اند .

سران آمريكا و رژيم صهيونيستي و وابستگان آنها ،‌ جمهوري اسلامي را به پيگيري يك برنامه نظامي اتمي متهم مي‌ كنند و اين اتهام را دستاويزي براي متقاعد كردن شوراي امنيت سازمان ملل متحد براي اعمال چهار دور تحريم عليه اين كشور قرار داده‌ اند .

آنها همچنين بر اساس اين اتهامات ، ايران را همواره با " گزينه " حمله نظامي تهديد كرده‌ اند و برخي نامزدهاي رياست جمهوري آمريكا در ماه نوامبر ۲۰۱۱ ، آشكارا عمليات مخفي از ترور دانشمندان هسته‌ اي ايران تا حمله نظامي به اين كشور و همچنين عمليات خرابكارانه عليه برنامه هسته‌اي ايران را خواستار شدند .

با توجه به اينكه شماري از دانشمندان ايران در سال هاي اخير به طور بي رحمانه‌ اي ترور شده اند ، اين گونه درخواست‌ هاي تروريستي ، فقط نوعي تهديد به شمار نمي رود .

مصطفي احمدي روشن ، مجيد شهرياري و مسعود علي محمدي ، استادان دانشگاه ، از قربانيان اين اقدامات تروريستي هستند .

احمدي روشن كه دانش‌ آموخته دانشگاه صنعتي شريف در رشته‌ مهندسي شيمي و معاون بازرگاني تاسيسات هسته‌ اي نطنز بود ، ۱۱ ژانويه ۲۰۱۲ ، پس از آنكه دو موتورسيكلت سوار ، بمبي مغناطيسي را به خودروي وي چسباندند و آن را منفجر كردند ، به شهادت رسيد .

شهرياري و فريدون عباسي نيز ۲۹ نوامبر ۲۰۱۰ هدف حملات تروريستي قرار گرفتند .

در پي اين حملات ، شهرياري فوري به شهادت رسيد ، اما فريدون عباسي كه اكنون ، رئيس سازمان انرژي اتمي ايران است ، فقط دچار جراحاتي شد .

در مقاله روزنامه " نيويورك تايمز " آمده است : " مايليم بگوييم كه مهندسان ( ايراني ) بايد كشته مي‌ شدند ."

اعتراف منافقين به مشاركت در ترور دانشمندان ايران

در پي ترور دو تن از استادان و دانشمندان هسته‌ اي كشورمان ، گروهك تروريستي منافقين با صدور اطلاعيه‌ اي ، اذعان كرد ، در ترور دكتر فريدون عباسي و دكتر مجيد شهرياري دست داشته است .

اين گروهك در اطلاعيه‌ خود اذعان كرد، براي ترور دانشمندان هسته‌ اي ايران، وظيفه ‌شناسايي و ارجاع اطلاعات مربوط به اين دانشمندان را بر عهده داشته است .

منافقين بارها به نقش خود درباره تخليه تلفني دانشمندان هسته‌ اي و برخي ديگر از دانشمندان ايراني و انتقال اين اطلاعات به آمريكا اعتراف كرده‌ اند .

اين گروهك به سركردگي مسعود رجوي ، كه مسئوليت كشتار بيش از 12 هزار تن از هموطنان‌مان را در پرونده جنايت‌ بار خود دارد ، در اين اطلاعيه تلاش كرد، با وارونه‌ گويي و فرافكني ، خود را از اجراي اين ترور مبرا كند ، اما همزمان اعتراف كرد ، در اين اعمال تروريستي ، وظيفه شناسايي اين استادان را بر عهده داشته است.

اين اعتراف ، يادآور جاسوسي گروهك وطن فروش رجوي در دوران جنگ 8 ساله عليه ملت ايران است كه وظيفه شناسايي مراكز حساس شهري براي موشك باران و جا به جايي نيروهاي ايران را بر عهده داشت .

همچنين بر اساس همين خط مشي بود كه مسئوليت به شهادت رساندن امير صياد شيرازي ، از طرف استخبارات صدام به آنها واگذار شد .

ماموريت ويژه گروهك نفاق براي بيگانگان

يكي از اعضاي جدا شده منافقين كه در سوئد بسر مي برد، فاش كرد، گروهك تروريستي نفاق، براي حفظ حيات انگل‌ گونه خود به ماموريتي جديد از سوي بيگانگان گماشته شده‌ و ماموريت ويژه آن در آستانه فروپاشي، مربوط به قانون هدفمندي يارانه‌ ها در ايران است .

اين خانم گفت در اين راستا برخي افراد در داخل ايران كه با اين گروهك ارتباط پنهاني دارند، از هفته‌ هاي گذشته مشغول اجراي دستورات بيگانگان هستند و قرار است فيلم، عكس و مصاحبه‌ هايي كه نشان‌ دهنده ناكارآمدي طرح دولت براي هدفمندي يارانه‌ ها باشد ، در شبكه هاي تلويزيون‌ ها به نمايش درآيد .

وي كه بيم داشت نام خود را فاش كند، گفت: " به چند نفر از اعضاي اين گروهك ، ماموريت داده شده است با پوشش گردشگر ، وارد ايران شده و به مناطق محروم بروند تا به بهانه گشت و گذار، از آثار فقر و محروميت در مناطق مختلف كشور ، عكس و فيلم تهيه كنند و اگر امكان داشت ، با برخي افراد بي‌ بضاعت نيز مصاحبه كنند ."

اين فرد همچنين فاش كرد: " برخي كساني كه در داخل كشور با اين گروهك ارتباط پنهاني دارند، از هفته‌ هاي گذشته ، مشغول اجراي دستورات بيگانگان هستند و قرار است فيلم ، عكس و مصاحبه‌ ها به شكلي كه دل مخاطب را به درد آورد و نشان‌ دهنده ناكارآمدي طرح دولت براي هدفمندي يارانه‌ ها باشد ، در تلويزيون‌ هاي بيگانه از جمله بي.بي.سي فارسي و شبكه وي.او.اي ( صداي آمريكا ) به نمايش درآيد ."

وي تصريح كرد، گروهك تروريستي نفاق كه به علت تنگناهاي مختلف مالي و سياسي ، در آستانه فروپاشي و انحلال از درون قرار گرفته است ، براي ادامه حيات ناپاك خود با تحت فشار قرار دادن اعضاي اين گروهك ، آنان را به اجراي اوامر بيگانگان و خيانت چندباره به سرزمين مادري مجبور مي‌ كنند .

افشاي نقش منافقين در اعدام اسراي كويتي و ايراني در دوران صدام

منابع عراقي اعلام كردند ، گروهك تروريستي منافقين در اعدام اسراي كويتي و ايراني در بند رژيم صدام در سال 91 ميلادي ، نقش بسياري داشته‌ است.

بنا بر اعلام اين منابع، شماري از اسراي كويتي در سال 1991 ميلادي ، در زندان سماوه به دست نيروهاي استخبارات (سازمان جاسوسي) رژيم صدام و گروهك منافقين ، بي علت و پس از شكنجه‌ هاي شديد، به طرز فجيعي اعدام و در گورهاي دسته جمعي شيعيان قتل‌ عام شده عراقي، به عنوان شهروندان عراقي دفن شدند .

همين منابع ، اعلام كردند، اعدام بيش از 90 تن از اسيران ايراني كه بسياري از آنان از فرماندهان سپاه و ارتش بودند، در اواخر سال 91 ميلادي در منطقه‌ هاي " زبير " و " صفوان " به دست جنايتكاران منافق بود و پس از اعدام ، در حاشيه مرزهاي عراق و كويت دفن شدند.

بر اساس اين گزارش ، مردم جنوب عراق ؛ همدستي منافقين با صدام را در كشتار انتفاضه سال 91 ميلادي شيعيان ، كه با چراغ سبز آمريكا نيز همراه بود، عامل اصلي تداوم جنايات صدام در حق ملت عراق و ملل منطقه مي‌ دانند.

پايگاه اينترنتي انجمن دفاع از قربانيان ترور خاورميانه، در تحليلي به ارزيابي عملكرد آمريكا درباره گروهك تروريستي منافقين و نگاه مردم عراق به اين فرقه پرداخت و نوشت: " گروهك منافقين به عنوان بخش مهمي از تشكيلات اطلاعات و استخبارات ديكتاتور سابق عراق برشمرده مي شد كه بودجه ويژه اي به آن اختصاص داده شده بود و در عمليات تخريبي عليه مردم و حكومت ايران و سركوب مردم عراق فعاليت مي كرد.

گزارش لوموند از برده داري منافقين در پادگان اشرف

روزنامه فرانسوي لوموند، گروهك تروريستي منافقين را مزدوران صدام و افراد تيره بختي توصيف كرد كه مثل بردگان زندگي مي كنند.
لوموند همزمان با اخراج منافقين از عراق، به حذف نام اين سازمان از گروه هاي تروريستي اروپا اشاره كرد و نوشت: نمي توان باور كرد كه چطور راه اين فرقه تروريستي مسلح در اروپا هموار شد و چگونه اين سازمان تروريستي از فرانسه سر درآورد.

اين روزنامه نوشت، رئيس اين گروه تحت حمايت مالي صدام قرار داشت و در سركوب كردها و شيعيان، ايفاي نقش كرد.

لوموند نوشت، سران اين گروه از آسيب پذيري چند هزار تيره بختي كه بيشتر شبيه بردگان هستند، سوء استفاده مي كنند و آنها تحت فشار شديد رواني بوده و در صورت هرگونه مخالفت متهم مي شوند كه مامور رژيم ايران هستند؛ مخالفان تهديد مي شوند در شرايط بسيار سخت مانند انسان هاي مبتلا به ايدز و سرطان در زندان هاي اشرف خواهند مرد؛ آن ها به موجوداتي بي اختيار تبديل شده اند.

اين روزنامه مي افزايد: سازمان مجاهدين (منافقين) همان كساني بودند كه در سال 2002 تأسيسات هسته اي ايران را افشا كردند تا جامعه بين الملل به اهداف كاملاً صلح جويانه ايران شك كند. مردم ايران هيچ مشروعيتي براي اين گروه قائل نيستند و هرگز همكاري آن ها با رژيم صدام را نخواهند بخشيد

وضعيت اسفبار زنان در گروهك منافقين

در همين حال انجمن دفاع از قربانيان تروريسم خاورميانه، با ارسال نامه اي به " ميشل باشلت " ، رئيس شيليايي نهاد زنان سازمان ملل متحد ، وضعيت زنان عضو گروهك تروريستي منافقين را " اسفبار " توصيف كرد.

در نامه اين انجمن غير دولتي به " ميشل باشلت " آمده است : گروهك منافقين به تائيد بسياري از اسناد و گزارش هاي بين‌المللي ( از جمله " بولتن اداره امنيت فدرال آلمان 2003 " ، " اف بي آي 2004 " ، " ديده بان حقوق بشر 2005 " ، " موسسه تحقيقاتي رند 2009 " ، " گزارش وزارت امور خارجه آمريكا 2009 " ، " گزارش سال 2010 حقوق بشر در عراق " و . . . ) و همچنين سخنان اعضاي جدا شده اين گروهك ، به عنوان يكي از بدترين ناقضان حقوق زنان شناخته شده است.

اين انجمن ، بر ضرورت توجه مسئولان نهادهاي بين المللي به فجايعي كه عليه زنان در اين گروهك انجام مي شود،‌ تاكيد كرد ؛ به اين اميد كه در آستانه انتقال اعضاي اين گروهك ، تمهيداتي انديشيده شود تا مقدمات رهايي اعضاي آن به ويژه زنان از اين فرقه و بازگرداندن اين افراد به آغوش خانواده هايشان فراهم شود .

پخش اعترافات توابين گروهك منافقين

مستند «گريه خاموش» كه به اعترافات چند تن از اعضاي منافقين مي‌پردازد پس از دوبله آماده نمايش شد.

به گزارش فارس، مستند «گريه خاموش» درقالب دو برنامه 30 دقيقه‌اي به پنج زبان فرانسوي، اردو، بوسنيايي، كردي و آذري دوبله شده و به زودي از سيماهاي مختلف شبكه جهاني سحر پخش خواهد شد.

اين مستند به اعتراف‌هاي منافقيني كه از اين گروهك جدا شده و در واقع جزو توابين به شمار مي‌روند، مي‌پردازد.

در اين برنامه، نحوه انجام عمليات‌هاي تروريستي و اعتقادات منافقين از زبان جداشدگان بازگو مي‌شود.

همچنين در بخش ديگري از مستند «گريه خاموش»، خانواده قربانيان عمليات‌هاي تروريستي منافقين، از شيوه ترور و معضلاتي كه پس از شهادت عضو خانواده براي آنها پيش آمده سخن مي‌گويند

اسناد وزارت خارجه آمريكا: منافقين هيچ پايگاه مردمي در ايران ندارند

حزب جمهوري‌خواه و نومحافظه كاران آمريكايي در تلاش هستند از منافقين نقشي همانند احمد چلبي در عراق بسازند و سعي مي‌كنند با حمايت از آن‌ها تجاوزاتي عليه ايران صورت بدهند.

يك پايگاه خبري آمريكايي در گزارشي ضمن اشاره به تلاش اخير نو محافظه كاران آمريكايي براي حمايت از منافقين به نقل از اسناد وزارت خارجه آمريكا، اين گروه را بدون هرگونه پشتوانه مردمي دانست.

پايگاه خبري - تحليلي تينك پراگرسيو به عنوان يك مركز خبري معتبر بين المللي در گزارشي به قلم دانيل لوبان مي‌نويسد: با وجود تقلاي نومحافظه كاران آمريكايي و اعمال حمايت از مجاهدين خلق (منافقين)، اين ارگان به دليل همدستي با صدام حسين در طي جنگ عليه ايران از هيچ جايگاه مردمي در كشورش برخوردار نيست و اين مهم در اسناد ويژه وزارت خارجه آمريكا تاييد شده است.

بنا بر اين گزارش، مريم رجوي، همسر سركرده منافقين در جريان جنگ خليج فارس و همراهي با نيروهاي صدام عليه كردهاي عراقي به نيروهاي خود سفارش مي‌كرد،آنان را زير تانك‌هاي خود له كنند و بايد اعلام كرد، همكاري اين گروه با صدام بيشترين علت نارضايتي گسترده مردم ايران از آن ها است كه تا امروز هم ادامه دارد.

نويسنده اين پايگاه خبري ادامه مي‌دهد: بنا بر اسناد سازمان حقوق بشر، منافقين حد نصابي طولاني از شكنجه اعضاي خود برجاي گذاشته اند و حمايت جولياني، تاونسند، ريد و موكاسي كه همگي جمهوري خواه نومحافظه كار هستند از اين گروه تروريستي نامعين است.

اعدام عضو گروهك منافقين و يك جاسوس موساد

" علي صارمي " در اسفند 1384 ، به اتهام از سرگيري فعاليت تبليغي ضد نظام در راستاي اهداف تبليغاتي گروهك منافقان و عضويت در اين گروهك ، همراه چند تن ديگر در مراسم مربوط به گروهك‌ ها دستگير مي‌ شود .

" علي صارمي " ، عضو گروهك تروريستي منافقين و " علي اكبر سيادت " ، جاسوس رژيم صهيونيستي ، در زندان اوين به اتهام محاربه به دار مجازات آويخته شدند .

اتهامات " علي صارمي " ، عضو گروهك منافقين ، محاربه و فعاليت تبليغي ضد نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران بود.

بر اساس محتويات پرونده "صارمي"، وي در دي 1361 بازداشت و به جرم ارتباط و فعاليت به نفع منافقان، به سه سال حبس محكوم كه مجازات وي به مدت پنج سال تعليق مي‌شود.

وي دوباره در مرداد 1368 به اتهام هواداري و ارتباط با تشكيلات منافقين بازداشت و به اتهام محاربه به اعدام محكوم مي‌شود كه پس از اعتراض در دادگاه عالي قم، مجازات وي به 10 سال حبس تقليل مي‌يابد.

" صارمي " در سال 1381 با سفر به اردوگاه منافقين در عراق ( اردوگاه اشرف )، با فراگيري آموزش‌هاي لازم به كشور بر مي‌گردد .

وي پس از بازگشت به ايران ، همراه تعدادي از زندانيان آزادشده گروهكي شروع به فعاليت تبليغي به نفع منافقان مي‌كند كه منافقين با واريز مبالغي به حساب بانكي وي، هزينه برگزاري جلسات درون گروهي و چاپ و توزيع نشريه‌اي با نام "سرزمين آريايي" را پرداخت مي‌كردند.

"صارمي" در اين مدت در محل كار خود به طور علني براي منافقين تبليغ و تصاوير سران گروهك را توزيع و در جذب و اعزام تعدادي از افراد به قرارگاه منافقان در عراق، و برگزاري و سازمان‌دهي جلسات تشكيلاتي به مناسبت‌هاي مختلف و ارسال فيلم اين جلسات براي پخش در سيماي نفاق و تهيه و پخش بروشورهاي تبليغي منافقان و پوستر سران گروهك، نقش فعال و موثري داشت.

"علي صارمي" در اسفند 1384 به اتهام از سرگيري فعاليت تبليغي ضد نظام در راستاي اهداف تبليغاتي گروهك منافقان و عضويت در اين گروهك، همراه چند تن ديگر در مراسم مربوط به گروهك‌ها دستگير مي‌شود و به اتهام عضويت در گروهك نفاق و فعاليت تبليغي ضد نظام، به شش سال حبس محكوم مي‌شود كه پس از اعتراض،‌ حبس وي به يك سال تقليل مي‌يابد.

سرانجام "علي صارمي" در شهريور 1386 به علت فعاليت‌هاي پياپي و حضور در مراسم و تشكل‌هاي ضد انقلابي در طرفداري از منافقان و ارسال اخبار براي اين گروهك، بازداشت و در بازرسي از منزل وي، مقدار زيادي سي‌دي‌هاي ضد نظام جمهوري اسلامي، فيلم و عكس‌هاي منافقان و اوراق دست نويس تشكيلاتي اين گروهك كشف و ضبط مي‌شود.

جلسه رسيدگي به اتهامات "صارمي" با حضور نماينده دادستان و وكيل مدافع وي برگزار و پس از اخذ آخرين دفاع، وي به اعدام محكوم شد، كه پس از اعتراض، حكم صادره در مرجع استيناف، ‌قطعي مي‌شود.

"علي اكبر سيادت" هم از سال 1383 با سرويس اطلاعاتي رژيم صهيونيستي ارتباط برقرار كرده بود.

"سيادت" حاضر شده بود در مقابل دريافت 60 هزار دلار، اطلاعات طبقه بندي شده كشور را به رژيم صهيونيستي منتقل كند.

وي در مهر 1387، زماني كه قصد داشت همراه همسرش از كشور فرار كند، دستگير و مشخص شد كه وي از طريق تلفن اعتباري با سرويس اطلاعاتي رژيم اسرائيل تماس مستمر دارد.

"سيادت" كه با صدور قرار بازداشت موقت به زندان اعزام مي شود در تحقيقات بعدي اقرار مي¬كند براي فعاليت تجاري با بيگانگان مربوط شده است كه پس از آن ارتباطش دوباره با سفارت اسرائيل برقرار مي شود.

وي اطلاعاتي درباره يكي از واحدهاي نظامي را به دشمنان ارائه مي‌دهد و در ملاقات‌هاي بعدي مداركي را در دوربين ديجيتال به روشي كه آنها (رژيم صهيونيستي) به او ياد داده بودند، جاسازي مي كند و همراه خودش مي برد.

شيوه هاي ارتباط "سيادت" با سرويس اطلاعاتي بيگانه شامل گيرند¬ه¬ها و فرستنده‌ها كه مهر 1386 دريافت كرده بود، به طوري كه در اعتراف‌هاي خود مي‌گويد كه بيگانگان يك دستگاه لب تاپ حاوي اطلاعات فراوان به وي داده بودند.

"سيادت" در بازجويي¬‌هاي بعدي، به ارائه¬ي اطلاعات به افسر اطلاعاتي رژيم صهيونيستي اقرار مي¬‌كند كه موضوع اين اطلاعات، رژه هاي نظامي روز ارتش، مانورها، تعداد پايگاه ها بوده است.

وي ارتباط خود را با رابط اسرائيلي پذيرفته و اظهار داشته است كه ملاقاتهاي خود با عناصر سرويس اطلاعاتي را در تركيه، تايلند و هلند و در اماكن عمومي مانند هتل داده است.

"سيادت" همچنين در يكي از سفرهايش (1387/9/22)، يك ساك مسافرتي پايه دار كه قابليت جاسازي اسناد و مدارك را داشته، تحويل مي گيرد كه زمان دستگيري، 29 صفحه اطلاعات جاسازي شده كشف مي‌شود.

وي اقرار كرده بود كه در هر ملاقات، سه تا هفت هزار دلار حق الزحمه مي¬‌گرفته و اطلاعاتي در خصوص تعداد هواپيماهاي عملياتي ايران، پروازهاي عملياتي و آموزشي روزانه در هر پايگاه، سوانح هوايي و علت آن، سيستم¬هاي هواپيماهاي مختلف و موشك‌¬هاي سپاه را در اختيار سرويس اطلاعاتي اسرائيل گذاشته است.

شعبه رسيدگي كننده، اقدامات مجرمانه متهم را مصداق اقدام براي تقويت رژيم صهيونيستي، مقابله با جمهوري اسلامي و وي را مفسد في‌¬الارض تشخيص داده است و او را به اعدام محكوم كرد كه پس از اعتراض، پرونده به دادگاه استيناف ارسال و حكم صادره تاييد مي‌شود.

يکشنبه|ا|30|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 225]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن