تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه (مردم) امر به معروف و نهى از منكر نكنند، و از نيكان خاندان من پيروى ننمايند،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816354937




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

با حضور رئيس دفتر مقام معظم رهبري امام جمعه و نماينده جديد ولي فقيه در استان زنجان معرفي شد


واضح آرشیو وب فارسی:جمهوري اسلامي: با حضور رئيس دفتر مقام معظم رهبري امام جمعه و نماينده جديد ولي فقيه در استان زنجان معرفي شد
زنجان - خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي: روز جمعه گذشته با حضور رئيس دفتر مقام معظم رهبري و رئيس شوراي سياستگذاري ائمه جمعه كشور، حجت الاسلام والمسلمين علي خاتمي به عنوان امام جمعه و نماينده جديد ولي فقيه در استان زنجان معرفي شد.
به گزارش خبرنگار ما، امام جمعه جديد زنجان در بدو ورود مورد استقبال گرم و صميمي مردم مركز استان قرار گرفت وسپس با حضور در گلزار شهداي اين شهر به مقام شامخ شهيدان اداي احترام نمود و سپس در جلسه شوراي اداري كه با حضور مقامات عاليرتبه كشوري واستاني تشكيل يافته بود حكم انتصاب خود را از رئيس دفتر مقام معظم رهبري دريافت نمود. مشروح گزارش مربوط به اين مراسم ذيلاً از نظرتان مي‌گذرد:
رئيس دفتر مقام معظم رهبري:
ارتقا ء سطح فرهنگ ديني مردم از وظايف مهم مسئولان نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران است
رئيس دفتر مقام معظم رهبري گفت: ارتقا ء سطح فرهنگ ديني مردم يكي از وظايف مهم مسئولان نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران است.
حجت الاسلام و المسلمين محمدي گلپايگاني در جلسه شوراي اداري استان زنجان كه به منظور معارفه نماينده ولي فقيه و امام جمعه زنجان تشكيل شده بود، تصريح نمود: ايجاد و تقويت خدمات مادي مقدمه ارتقاء فرهنگ دينداري مردم است.
وي هدف تاسيس نظام جمهوري اسلامي ايران را ارتقاء و تامين دين مردم خواند و افزود: اين نظام همان ريشه در انقلاب ابا عبدالله الحسين (ع) است و براي تامين دين مردم ايجاد شده است.
وي به خدمات ارزنده و ارزشمند انقلاب اسلامي در اقصي نقاط ميهن اسلاميمان اشاره كرد و اظهار داشت: خدمات نظام جمهوري اسلامي در استانهاي سراسر كشور قابل مقايسه با دوران قبل از انقلاب نيست و خدمات ايجاد شده در شهرها و روستاها بر هيچ كسي پوشيده نيست.
حجت الاسلام و المسلمين گلپايگاني با بيان اينكه امروزه ايران اسلامي در آموزه‌هاي ديني و تعاليم ديني تافته جدا بافته در جهان است گفت: رسانه ملي در كشورمان ترويج كنندكان بزرگ دين بشمار مي‌رود و بسياري از مباحث تفسير قرآن كريم توسط برجسته گان و بزرگان حوزه‌هاي علميه مطرح ميشود ولي كافي نيست.
رئيس دفتر مقام معظم رهبري به نقش روحانيت در آگاهسازي مردم در جامعه اشاره كرد و افزود: بايد مراقب بود،برخي‌ها با اشاعه فرهنگ‌هاي قلابي، چيزهايي را به نام دين به خورد مردم ندهند.
وي آموزه‌هاي ديني عالم تشيع را بسيار قوي و غني توصيف كردو اضافه نمود: روحانيت بايستي پاسخ قانع‌كننده‌اي براي سوالاتي كه در ذهن جوانان بوجود مي‌آيد، داشته باشند.
وي برگزاري و اقامه نماز جمعه در هفتصد شهر كشور را از ثمرات و بركات نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران خواند و تصريح نمود: ائمه جمعه بعنوان سرچشمه معارف اسلامي براي تبيين و ترويج دين اسلام زحمات بي‌بديلي را متحمل ميشوند و مطمئنا دين اسلام تا قيام قيامت ميتواند مردم را بخوبي هدايت نمايد.
بگفته حجت الاسلام و المسلمين گلپايگاني امروزه به بركت نظام مقدس جمهوري اسلامي مصلي‌هاي كشور مملو از جمعيت بوده و ديگر جايي براي نمازگزاران ندارد.
وي عزاداري مردم متدين و شهيد پرور زنجان در ماه محرم و صفر را در كشور بي‌بديل توصيف كرد و گفت: اين عزاداري باشكوه ابا عبدالله الحسين (ع) مردم زنجان براي كل كشور سر مشق و الگو شده است و مردم زنجان در اين عزاداريها رتبه اول كشور را كسب كرده‌اند.
رئيس دفتر مقام معظم رهبري استان زنجان را مهد پرورش دانشمندان فرهيخته و عالم پرور عنوان كرد و خاطر نشان ساخت:دانشمندان،علما وبرجستگان اين استان خدمات ارزنده و ارزشمند بسيار خوبي را به جهان تشييع ارزاني داشته و اين خدمات فراموش شدني نيست.
وي در ادامه سخنان خود حكم مقام معظم رهبري در خصوص انتصاب حجت الاسلام و المسلمين علي خاتمي را قرائت كرد و از مديران دستگاههاي اجرايي استان زنجان خواست با بهره گيري از رهنمودهاي نماينده ولي فقيه و امام جمعه زنجان در توسعه و پيشرفت اين استان گام بردارند.
اين گزارش حاكي است: در اين جلسه رئيس شوراي سياست‌گذاري ائمه جمعه كشور نيز گفت: امروزه رهبر معظم انقلاب اسلامي ايران پرچمدار موج بيداري اسلامي در منطقه است.
حجت الاسلام و المسلمين تقوي تصريح نمود: موج بيداري اسلامي در منطقه استكبار جهاني را به وحشت انداخته و از اين رو فشار و حلقه تحريمها بر عليه ايران اسلامي روز به روز افزايش پيدا مي‌كند.
وي از نماز جمعه بعنوان يك حركت عبادي سياسي ياد كرد و گفت: در نمازهاي جمعه مردم پشتيباني و بيعت خودرا با ولي امر مسلمين تجديد مي‌كنند.
وي به برگزاري و اقامه هفتصد نماز جمعه در سطح كشور اشاره كرد و افزود: روحانيت با ايجاد بستر‌هاي لازم در حوزه فرهنگ عمومي، زمينه توسعه و پيشرفت كشور را فراهم مي‌كنند.

بگفته رئيس شوراي سياست‌گذاري ائمه جمعه كشور ائمه جمعه با سخنرانيها و آگاه ساختن افكار عمومي، فضا را براي كاركردن مديران آماده مي‌كنند.
حجت الاسلام و المسلمين تقوي به حداقل رساندن اختلافات، رشد فرهنگي و سياسي جامعه را از وظايف مهم ائمه جمعه برشمرد و اظهار داشت: ائمه جمعه خدمت به مردم در حوزه‌هاي مختلف بويژه در حوزه فرهنگ عمومي را در سر لوحه كار خود قرار داده‌اند.
وي به خدمات ارزنده و ارزشمند امام جمعه فقيد زنجان آيت‌الله موسوي اشاره كرد و اضافه نمود: آن عالم فقيد توانست در دوران امامت جمعه زنجان اثرات بسيار خوبي را از خود بر جاي بگذارد كه هنوز هم شاهد اين اثرات هستيم و همچنين امام جمعه سابق زنجان منشاء خدماتي در استان بود.
استاندار:
حضور پر شكوه مردم در انتخابات مجلس شوراي اسلامي، مشت محكمي بر دهان دشمنان انقلاب خواهد بود
استاندار زنجان وجود نماينده ولي فقيه در استانها را محور اتحاد وانسجام در پيشبرد اهداف انقلاب اسلامي ايران خواند.
محمد رئوفي نژاد در جلسه شوراي اداري استان زنجان كه براي معارفه نماينده ولي فقيه وامام جمعه زنجان تشكيل شده بود، تصريح نمود: مديران دستگاههاي اجرايي استان زنجان همواره با رهنمودهاي نماينده ولي فقيه و امام جمعه زنجان با تمام ظرفيتها براي ارتقائ معنوي و توسعه استان زنجان تلاش كرده‌اند.
بگفته اين مقام مسئول مديريت پدرانه، مدبرانه و حمايت و هدايت نماينده ولي فقيه و امام جمعه سابق زنجان از خدمات و اقدامات وي در روند توسعه استان زنجان بر هيچ كسي پوشيده نيست.
وي با خير مقدم گويي به نماينده ولي فقيه و امام جمعه جديد زنجان،از وي بعنوان يكي از يادگاران دوران هشت سال دفاع مقدس ياد كرد و افزود: اميدوارم اين تغيير و تحول باعث يك شتاب بيشتر در روند پيشرفت و توسعه استان زنجان شود.
استاندار زنجان با بيان اينكه به بركت پيروزي انقلاب اسلامي به رهبري بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران در بيش از سه دهه بركات و ثمرات بسيار زيادي نصيب استان زنجان همانند ساير استانهاي كشور شده است گفت: ارتقاء علمي و معنوي و استفاده از ظرفيتها و پتانسيلها براي توسعه استان زنجان با قبل از پيروزي انقلاب قابل مقايسه نيست.
رئوفي نژاد ياد آورد شد: در شش سال گذشته استان زنجان از پيشرفتها‌ي بسيار خوبي در همه ابعاد داشته بطوريكه در بحث مسكن، استان زنجان اولين استاني است كه آماده جشن گرفتن مسكن‌دار شدن همه مردم در شهرها و روستاها است و شصت هزار واحد مسكوني آماده تحويل به متقاضيان است.
استاندار زنجان با اشاره به اينكه در بحث اشتغال از سه دوميليون و پانصد هزار نفري كشوردر سالجاري سهم استان زنجان چهل هزارو چهار صد فرصت شغلي جديد بوده كه تا به امروز يكصد درصد آن عملياتي شده و همه مي‌توانند در سامانه رصد كه بطور كشوري است آنرا مشاهده كنند اظهار داشت: نرخ بيكاري استان زنجان در بهار سال نود، هفت و يك دهم بوده كه پيش‌بيني مي‌كنيم در بهار سال نود و يك اين رقم با يك درصد كاهش به شش و يك دهم درصد كاهش يابد.
وي تاكيد كرد: در سال جهاد اقتصادي در ستاد عمران شهري و روستايي استان زنجان براي تحقق منويات مقام معظم رهبري كارهاي بسيار خوبي آغاز شده كه دويست و هشتاد پروژه مهم با اعتباري بالغ بر دو هزار و چهارده ميليارد ريال در دست اجراست.
وي به افتتاح و گلنگ زني هشتصد و سي پروژه كه عموما به بهره‌برداري رسيدند اشاره كرد و اضافه نمود: براي اجراي اين پروژه‌ها سه هزار و هشت صد ميليارد ريال هزينه شده و يا خواهد شد.
وي توسعه صادرات كالاهاي غير نفتي را يكي از موفقيت‌هاي مهم و بارز استان زنجان در سال جهاد اقتصادي نام برد و تصريح كرد: سال گذشته از استان زنجان دويست و هشتاد ميليون دلار كالا به ساير كشورهاي دنيا صادر شده بود كه در ابتداي سالجاري هدف‌گذاري در استان زنجان سيصد و هشتاد ميليون‌دار پيش‌بيني شده كه اين رقم به نهصد ميليون دلار افزايش يافت كه يكصد درصد آن تحقق پيدا كرده است.
وي حضور و مشاركت مردم متدين و شهيدپرور استان زنجان در همه صحنه‌هاي انقلاب اسلامي را بي‌بديل خواند و گفت: اين استان بعنوان پايتخت شور و شعور حسيني همواره در صحنه‌هاي مختلف انقلاب امتحان خود را پس داده‌اند و مطمئنا مردم اين استان با حضور پر شكوه خود در انتخابات نهم دوره مجلس شوراي اسلامي برگ زريني ديگري بر افتخارات خود افزوده و مشت محكمي بر دهان دشمنان انقلاب خواهند زد.
اقامه اولين نماز جمعه زنجان توسط حجت الاسلام والمسلمين خاتمي نماينده ولي فقيه و امام جمعه جديد زنجان
اولين نماز عبادي سياسي جمعه زنجان به امامت حجت‌الاسلام والمسلمين علي خاتمي نماينده ولي فقيه و امام جمعه جديد زنجان در محل امامزاده سيد ابراهيم (ع) اقامه شد.
در اين مراسم باشكوه كه با حضور آيت‌الله شبيري زنجاني، حجت الاسلام و المسلمين محمدي گلپايگاني رئيس دفتر مقام معظم رهبري، رئيس شوراي سياست‌گذاري ائمه جمعه كشور، حجت الاسلام و المسلمين مروي، روحانيون،استاندار زنجان، مديران و مسئولين دستگاههاي اجرايي استان زنجان، خانواده‌هاي معظم شهدا، جانبازان، آزادگان و اقشار مختلف مردم شهيد پرور زنجان برگزار شد، نماينده ولي فقيه و امام جمعه جديد زنجان نمازگزاران را به تقوا و پرهيزگاري سفارش نمود و گفت: تقوي كليد نجات انسانها در دنيا و آخرت است
حجت الاسلام و المسلمين خاتمي نماز جمعه را محور وحدت و يكپارچگي حول محور ولايت ذكر كرد و تصريح نمود: نماز جمعه پايگاه خود سازي و آگاهي بخشي مردم و خنثي ساختن توطئه‌هاي دشمنان است.

خطيب جمعه زنجان تقويت وحدت، ولايت پذيري، بصيرت و عمل به هنگام را از اهداف مهم نماز جمعه اعلام كرد و گفت: نقش روحانيت در انقلاب اسلامي و دوران هشت سال دفاع مقدس بر هيچ كسي پوشيده نيست و روحانيت همواره در صف اول مبارزه و مقابله با دشمنان قرار دارند.
نماينده ولي فقيه و امام جمعه زنجان بر ضرورت حضور پرشور و كسترده مردم در انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي تاكيد كرد و اظهار اميدواري نمود با حضور و مشاركت مردم انقلابي و متدين استان زنجان در پاي صندوقهاي راي، همانند گذشته دشمنان در رسيدن به اهداف شومشان مايوس و نا اميد شوند.
وي به سالروز بيست و نه بهمن ماه سال يكهزار و سيصد و پنجاه و شش قيام مردم تبريز اشاره كرد و گفت: اين قيام شتاب انقلاب اسلامي را تندتر كرد.
ناطق شهادت دبير كل شجاع حزب‌الله لبنان در بهمن ماه سال هفتاد بدست رژيم صهيونيستي اسرائيل را تسليت گفت و اظهار داشت: دشمنان فكر مي‌كردند با شهادت سيد عباس موسوي، قيام حزب‌الله لبنان خاموش خواهد شد در حاليكه با حمايت و پشتيباني خداوند متعال، رهبر شجاع و قدرتمند رهبري قيام حزب‌الله لبنان را بدست گرفت.
وي انتخاب خود به عنوان نماينده ولي فقيه و امام جمعه زنجان را يكي از افتخارات مهمش عنوان كرد و افزود: من سرباز ولايت هستم و هر دستوري را دريافت كنم بدون چون چرا اطاعت ميكنم و خدمت كردن به مردم نجيب و متدين و در پايتخت شور و شعور حسيني را در زادگاهم به عنوان يك سرباز وظيفه خود مي‌دانم.
وي خاطر نشان ساخت: بسيار خوشحالم كه سر بازي هستم كه زمين گير نشده‌ام و به دستور مولايم لبيك مي‌گويم و از شما مردم شهيد پرور استان زنجان مي‌خواهم مرا در انجام وظايف خطيرم ياري كنيد.
اين گزارش حاكي است در اين مراسم با شكوه رئيس شوراي سياست‌گذاري ائمه جمعه كشورنيز گفت: ما همواره در نماز جمعه هيبت و هيمنه، وحدت و اقتدار خودمان را در صفوف فشرده به نمايش مي‌گذاريم.
حجت الاسلام و المسلمين تقوي در خطبه‌هاي پيش از نماز جمعه زنجان تصريح نمود: ما در دوران عمر پر بركت انقلاب اسلامي سعي كرده‌ايم با وحدت، شكوه، عظمت و اقتدار ايران اسلامي را به رخ جهانيان بكشيم.
وي حضور هوشمندانه و موقع شناسِ ملت ايران اسلامي در راهپيمايي بيست و دو بهمن ماه را پاسخي به ياوه سرائيهاي و بر ملا كردن نقشه‌ها و توطئه‌هاي دشمنان دانست و افزود: حضور و مشاركت مردم در صحنه‌هاي انقلاب مثل واجب عيني است و هر كس بايد خودش با مشاركت در اين مراسمها به وظيفه خويش عمل نمايد.
رئيس شوراي سياست‌گذاري ائمه جمعه كشور اقامه نماز جمعه در روز جمعه، اقامه بصورت جماعت، اقامه نكردن نماز جمعه ديگر تا شعاع حدود شش كيلومتري، ايراد خطبه توسط امام جمعه و توصيه به تقوي الهي را از ويژگيهاي نماز جمعه برشمرد و گفت: نماز جمعه مركز نشر فرهنگ تقوا است و مردم و مسولين بايد در همه حوزه‌هاي اقتصادي، اجتماعي، سياسي تقوي را پيشه خود كنند.
بگفته حجت الاسلام و المسلمين تقوي امروزه ايران اسلامي در اوج قدرت قرار دارد و ترور دانشمندان ايراني توسط دشمنان نشانگر در ماندگي آنان در برابر انقلاب اسلامي ايران است.
وي اظهار داشت: امروزه بيداري اسلامي به بركت انقلاب اسلامي در منطقه فراگير شده است و دشمنان دين و قرآن به سركردگي استكبار جهاني از بيداري اسلامي در منطقه به وحشت افتاده‌اند.
وي بابيان اينكه امروزه زنگ شكست نظام سرمايه‌داري غرب به به صدا در آمده است افزود: هم اكنون شعارهايي كه مردم بر عليه نظام حاكم بر امريكا مي‌دهند، هر كدام يك بمب اتم محسوب ميشود اضافه كرد: نظام سرمايه‌داري غربي و مصداقش آمريكاي جهانخوار نفسهاي آخرش را مي‌كشد.
وي خاطر نشان ساخت: در جامعه اسلامي مشكل ديگران را بايد مشكل خود بدانيم و اگر كسي فرياد و دادخواهي شخصي را بشنود و از كنار آن بي‌تفاوت بگذرد، مسلمان نيست.
وي از وضعيت اقتصادي و گرايش مردم به خريد كالا‌هاي خارجي بشدت انتقاد كرد و افزود: امروزه ورود كالاهاي چيني جامعه اسلامي را به فساد كشانده است و فرهنگ گرايش بسوي خريد كالا‌هاي خارجي روز بروز بيشتر ميشود.بگفته وي متاسفانه امروزه در حوزه فرهنگ مشكلات مهمي ايجاد شده ودر اين حوزه خطر عظيمي وجود دارد كه بايد براي آن گريست.
رئيس شوراي سياست‌گذاري ائمه جمعه كشور از توليد كنندكان داخلي خواست با ارتقاء كيفيت كالا‌هاي توليدي، زمينه را براي رغبت خريد كالا‌هاي داخلي فراهم كنند.
وي از ايران بعنوان يك كشور مقتدر با داشتن منابع و ذخاير ارزي بسيار زياد ياد كرد و گفت: در طول تاريخ هيچ گاه ايران به لحاظ ذخاير ارزي و منابع همانند اين دوره توانمند و قوي نبوده است و همه بايد بدانند ايران اسلامي از پشتوانه ارزي غني برخوردار است و ايران از بدو پيروزي انقلاب همواره در تحريم دشمنان بوده است و همين تحريمها ايران را مقتدر و توانمند كرده است.
حجت الاسلام و المسلمين تقوي ياد آور شد: امروزه ايران اسلامي در دنيا حرف اول را مي‌زند و اين موج بيداري منطقه تابوها را يكي پس از ديگري مي‌شكند.وي تصريح نمود: جنگ سي و سه روزه را ايران اسلامي هدايت كرد و سيلي محكمي بر صورت رژيم صهيونيستي نواخت كه همچنان اين رژيم گيج و مهبوت است.
وي تاثير انقلاب اسلامي را در ايجاد موج بيداري منطقه مهم ارزيابي كرد و افزود: اين تاثير انقلاب اسلامي نشات گرفته از نفس بنيانگذار جمهوري اسلامي و خون شهداي گرانقدر انقلاب اسلامي و رهنمود‌ها و روشنگريهاي رهبر انقلاب اسلامي است.
وي با بيان اينكه امروزه ايران اسلامي در اوج اقتدار است و هيچ كشوري جرات حمله به ايران اسلامي را ندارد افزود: مطمئن باشيد اگر دشمنان جرات حمله به ايران را داشتند تاكنون به اين كشور حمله مي‌كردند و انقلاب را مهار مي‌كردند.
وي اظهار داشت: به لطف خداوند متعال راكتور اتمي و دارويي تهران افتتاح شد و اين پروژه مرهون و نتيجه كار شهيد دكتر شهرياري بودو انشاالله با توليد اين راديو داروها، ضمن مرتفع شدن نياز داخلي ما نياز ساير كشورها را هم برطرف خواهيم كرد.
اين گزارش مي‌افزايد: در اين مراسم باشكوه رئيس دفتر مقام معظم رهبري نيز گفت: اگر مي‌خواهيد آينده فرزندانتان در مقابل تهديدات دشمنان بيمه شود، با حضور در مساجد، نماز جمعه، هيئت‌هاي مذهبي آشنا كنيد.
حجت الاسلام و المسلمين محمدي گلپايكاني تصريح نمود: اكثر مردم ايران اسلامي متدين و با دين هستند ولي ما همچنان شاهد اقبال روز افزون مردم بويژه جوانان به دين هستيم.
وي اقامه نماز جمعه در شهرهاي ايران اسلامي را يك از بركات نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران توصيف كرد و افزود: امروزه ايران اسلامي بهترين نقاط كره زمين براي عبادت خداوند متعال است و هيچ نقطه‌اي بهتر از ايران براي عبادت در دنيا پيدا نمي‌شود.
وي به سرنوشت ديكتاتورها در كشورهاي منطقه اشاره كرد و اضافه نمود: هم اكنون بيداري اسلامي فراگير شده و سرنوشت همه جنايت كاران مشخص شده و اين سرنوشت كساني است كه با مردمانشان ارتباط ندارند.
گفتني است در اين مراسم حجت‌الاسلام والمسلمين محمدي گلپايگاني حكم مقام معظم رهبري در خصوص انتصاب حجت الاسلام والمسلمين علي خاتمي بعنوان نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه زنجان را قرائت نمود.
* امام جمعه جديد زنجان: نماز جمعه پايگاه خودسازي و آگاهي‌بخشي مردم و خنثي ساختن توطئه‌هاي دشمنان است
* نماز جمعه محور وحدت و يكپارچگي حول محور ولايت است

شنبه|ا|29|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جمهوري اسلامي]
[مشاهده در: www.jomhourieslami.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 221]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن