تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):اسلام بر پنج چيز استوار است، برنماز و زكات حج و روزه و ولايت (رهبرى اسلامى).
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815549157




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار راديو ايران صدا


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: اخبار راديو ايران صدا
جام جم آنلاين: برنامه‌ مردمك روزهاي دوشنبه ساعت 9:30 دقيقه از شبكه راديويي ايران‌صدا، پخش مي‌شود كه به الگوي ايراني-اسلامي پيشرفت و تأثيرات آن بر سازمان‌ها و ارگان‌هاي دولتي مي‌پردازد.


به گزارش پايگاه اطلاع رساني راديو ايصدا، گروه دانش و فناوري شبكه راديويي ايران‌صدا، برنامه‌اي با عنوان "مردمك" را تهيه مي‌كند كه به الگوي ايراني، اسلامي پيشرفت و تأثيرات آن بر سازمان‌ها و ارگان‌هاي دولتي مي‌پردازد.

توجه نهادهاي دولتي به الگوي ايراني، اسلامي پيشرفت با توجه به برنامه‌ چهارم توسعه و چشم‌انداز بيست ساله‌ كشور، موضوع برنامه‌ي مردمك است كه در اين ساسان شاه‌ويسي، استاد دانشگاه، شيرزاد عبداللهي، روزنامه نگار و دكتر اسلامي بيدگلي، استاد دانشگاه، ميهمانان اين هفته‌ برنامه‌ "مردمك" هستند.

برنامه‌ "مردمك" روزهاي دوشنبه ساعت 9:30 دقيقه به تهيه‌كنندگي و سردبيري آرمان ستوده و اجراي جعفرپور به صورت توليدي از شبكه‌ راديويي ايران‌صدا پخش مي‌شود.

مناظره علمي به شفاف‌سازي موضوعات علمي مي‌پردازد

برنامه‌ توليدي مناظره علمي كه روزهاي يكشنبه ساعت 20 به همت گروه دانش و فناوري راديو ايران‌صدا تهيه و پخش مي‌شود، به شفاف‌سازي موضوعات علمي ‌مي‌پردازد.

برنامه‌ مناظره علمي در اين هفته، امكان آموزش الكترونيك در ايران را بررسي مي‌كند و با حضور دكتر علي‌اكبر جلالي، استاد دانشگاه، دكتر سعادت، كارشناس و مهندس علي شمراني، روزنامه‌نگار، اين موضوع را مورد تجزيه و تحليل قرار مي‌دهد.

شايان ذكر است، برنامه‌ مناظره علمي، روزهاي يكشنبه ساعت 20 به تهيه‌كنندگي هدي مرادي، سردبيري مهسا حسيني و گويندگي كيوان نقره‌كار به صورت توليدي از شبكه‌ راديويي ايران‌صدا پخش مي‌شود.

دستاوردهاي ايران در برنامه مدار دانش بررسي مي‌شوند

برنامه‌ " مدار دانش " كه روزهاي يكشنبه ساعت 13 به همت گروه دانش و فناوري شبكه راديويي ايران‌صدا، تهيه مي‌شود، آخرين اخبار و اطلاعات حوزه‌ علم و دانش و دستاوردهاي مهم ايران را در اين حوزه بررسي مي‌كند.

برنامه‌ مدار دانش در اين هفته، با حضور دكتر آقا‌ميري، معاون فناوري و نوآوري معاونت علمي و فناوري رياست‌جمهوري، پيشرفت‌هاي هسته‌اي ايران را مود تجزيه و تحليل قرار مي‌دهد و با حضور دكتر مهبودي، رييس شبكه‌ بيوتكنولوژي پزشكي كشور، در خصوص ساخت داروهاي نوتركيب در كشور بحث مي‌كند.

شايان ذكر است، برنامه‌ مدار دانش روزهاي يكشنبه ساعت 13 با اجراي سيد حسين حسيني و كيوان نقره‌كار، تهيه‌كنندگي محمدمهدي شادبهر و گزارشگري مازيار دشتبان به صورت زنده از شبكه‌ي راديويي ايران‌صدا پخش مي‌شود.

مشاوره روان‌شناسي در تعامل با مخاطب پخش مي‌شود

مشاوره روان‌شناسي عنوان برنامه‌اي است كه با تلاش گروه دانش و فناوري راديو ايران‌صدا، روزهاي دوشنبه ساعت 20، به صورت توليدي پخش مي‌شود و در تعامل با مخاطبان، به بررسي موضوعات روز روان‌شناسي مي‌پردازد.

كسب مهارت حل مساله در زمينه‌هاي مختلف در زندگي مردم، موضوع اين هفته‌ برنامه مشاوره روان‌شناسي است كه با حضور دكتر فرضي، روان‌شناس و استاد دانشگاه، در زمينه‌ تصميم‌گيري در جهت حل مشكلات، راهكارهايي را به مخاطب ارائه مي‌دهد.

شايان ذكر است، برنامه‌ مشاوره روان‌شناسي، روزهاي دوشنبه ساعت 20 با اجراي محمدمهدي شادبهر، تهيه‌كنندگي سارا عشقي‌نيا و سردبيري مهسا حسيني به صورت توليدي از شبكه‌ي راديويي ايران‌صدا پخش مي‌شود.

بيماري‌هاي خاص در پايگاه تندرستي معرفي مي‌شوند

برنامه "پايگاه تندرستي" كه به همت گروه دانش و فناوري راديو ايران‌صدا تهيه مي‌شود، يك مجله‌ پزشكي است كه به معرفي بيماري‌هاي خاص و دستاوردهاي پزشكي كشور مي‌پردازد.

بيماري MS در برنامه‌ي "پايگاه تندرستي" اين هفته با حضور دكتر مهدي وحيد دستجردي و يك فرد مبتلا به اين بيماري بررسي مي‌شود.

پايگاه تندرستي روزهاي سه‌شنبه ساعت 9:30 دقيقه به تهيه‌كنندگي و سردبيري اعظم‌السادات جعفرآبادي و گويندگي دكتر قرباني به صورت توليدي از شبكه‌ راديويي ايران‌صدا پخش مي‌شود.

علاقمندان مي‌توانند به آدرس اينترنتي راديو ايران‌صدا به نشاني www.iranseda.ir مراجعه و فايل صوتي اين برنامه‌ها را دريافت كنند.

شنبه|ا|29|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 248]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن