تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):دانايى سرآمد همه خوبى‏ها و نادانى سرآمد همه بدى‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821050856




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رئيس دانشگاه اميركبير خبر داد: راه‌اندازي ستاد بزرگداشت شهداي علم و فناوري در دانشگاه اميركبير


واضح آرشیو وب فارسی:شبكه خبر دانشجو: رئيس دانشگاه اميركبير خبر داد: راه‌اندازي ستاد بزرگداشت شهداي علم و فناوري در دانشگاه اميركبير
رئيس دانشگاه اميركبير از راه‌اندازي ستاد بزرگداشت شهداي علم و فناوري در دانشگاه اميركبير خبر داد و گفت: دبيرخانه اين ستاد نيز در دانشگاه اميركبير تشكيل شده است.


به گزارش خبرنگار علمي «خبرگزاري دانشجو»، دكتر عليرضا رهايي شب گذشته در نشست فرهنگي بسيج اساتيد دانشگاه هاي تهران در دانشگاه صنعتي اميركبير گفت: ستاد بزرگداشت شهداي علم و فناوري با همت نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه صنعتي اميركبير راه اندازي شده كه در حال حاضر دبيرخانه اين ستاد نيز تشكيل شده است.

وي افزود: شهداي علم و فناوري با همت بالاي خود در مسير توسعه و تحقق اهداف نظام جمهوري اسلامي ايران جان خود را فدا كردند كه ما دانشگاهيان بايد دنباله رو فعاليت هاي آنها باشيم.

پارك علم و فناوري در دانشگاه اميركبير راه‌اندازي مي‌شود

رئيس دانشگاه صنعتي اميركبير با اشاره به فعاليت مركز رشد اين دانشگاه در عرصه هاي مختلف علم و فناوري گفت: با حمايت وزارت علوم قرار است يك پارك علم و فناوري در اين دانشگاه راه اندازي شود.

رهايي در خصوص محل استقرار پارك علم و فناوري دانشگاه صنعتي اميركبير افزود: بخشي از پارك علم و فناوري اين دانشگاه در شهر تهران و بخشي نيز در شهريار احداث مي شود.

وي با اشاره به اينكه تعداد پژوهشكده ها و واحدهاي تحقيقاتي اين دانشگاه به 29 مركز رسيده است، تصريح كرد: دانشگاه صنعتي اميركبير در سال جهاد اقتصادي توسعه علم و تجاري سازي فناوري را به عنوان يك هدف دنبال كرده و همواره به اين امر توجه ويژه داشته است.

رئيس دانشگاه صنعتي اميركبير با بيان اينكه يكي از تاكيدات سند چشم انداز، توسعه تحقيقات و فناوري است، اضافه كرد: ماموريت دانشگاه براساس اين سند بهره مندي از سيستم آموزشي و پژوشي و تربيت نيروهاي متعهد در عرصه علم و فناوري است.

تحصيل بيش از 12 هزار دانشجو در دانشگاه اميركبير

رهايي با اشاره به تحصيل بيش از 12 هزار دانشجو در دانشگاه صنعتي اميركبير گفت: اين دانشگاه در زمان پيروزي انقلاب اسلامي داراي شش دانشكده بود كه در حال حاضر اين دانشگاه داراي 16 دانشكده است.

وي بيان داشت: دانشگاه صنعتي اميركبير در كنار سايت فعال اين دانشگاه در شهر تهران، داراي واحدهاي دانشگاهي در ماهشهر، بندرعباس و گرمسار است كه در سايت بندرعباس موضوعات تخصصي مربوط به مهندسي دريا، كشتي سازي، نفت و گاز و خوردگي بررسي مي شود.

راه‌اندازي 23 رشته الكترونيكي در دانشگاه اميركبير

رئيس دانشگاه صنعتي اميركبير با اشاره راه اندازي دوره هاي الكترونيكي در اين دانشگاه گفت: در ابتداي راه اندازي اين نوع دوره ها تنها چهار رشته به صورت الكترونيكي به دانشجويان ارائه مي شد كه اين تعداد در حال حاضر به 23 رشته افزايش يافته است.

رهايي بيان داشت: رشته هاي الكترونيكي اين دانشگاه در سايت تهران، ماهشهر، بندرعباس و گرمسار به دانشجويان ارائه مي شود.

وي خاطرنشان كرد: مزيت دوره هاي الكترونيكي دسترسي تمام افراد به آموزش است و اين امر باعث شده افرادي كه نمي توانند در تهران حاضر شوند به صورت الكترونيكي و در سايت هاي مختلف اين دانشگاه مشغول به تحصيل شوند.

انعقاد 32 تفاهم‌نامه همكاري ميان دانشگاه اميركبير و كشورهاي مختلف دنيا

رئيس دانشگاه صنعتي اميركبير با اشاره به حركت جدي دانشگاه در حوزه فعاليت هاي بين المللي گفت: در حال حاضر اين دانشگاه 32 تفاهم نامه همكاري با كشورهاي مختلف دنيا دارد.

رهايي در پايان بيان داشت: دانشگاه صنعتي اميركبي داراي 19 قطب علمي و پنج مجله علمي و پژوهشي است.

شنبه|ا|29|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبكه خبر دانشجو]
[مشاهده در: www.snn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 88]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن