تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نـادانى، مايـه مرگ زندگان و دوام بدبختى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816463700




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سيد محمدحسيني:همه مسئولان و مديران بايد به سينما توجه كنند


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: سيد محمدحسيني:همه مسئولان و مديران بايد به سينما توجه كنند
مراسم اختتاميه بخش تجلي اراده ملي سي‌امين جشنواره فيلم فجر عصر پنج‌شنبه 27 بهمن با حضور سيدمحمد حسيني وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي، جواد شمقدري معاون امورسينمايي وزير و رئيس سازمان سينمايي، محمد خزاعي دبير سي‌امين جشنواره بين‌المللي فيلم فجر و جمعي از مديران، سينماگران و اهالي رسانه در سينما آزادي تهران برگزار شد.


به گزارش خبرنگار سينمايي باشگاه خبرنگاران؛مراسم اختتاميه بخش تجلي اراده ملي سي‌امين جشنواره فيلم فجر عصر پنج‌شنبه 27 بهمن با حضور سيدمحمد حسيني وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي،جواد شمقدري معاون امورسينمايي وزير و رئيس سازمان سينمايي، محمد خزاعي دبير سي‌امين جشنواره بين‌المللي فيلم فجر و جمعي از مديران،سينماگران و اهالي رسانه در سينما آزادي تهران برگزار شد.

مهدي‎پور:با همدلي مي‌توانيم به سينماي شريف و در خور ملت ايران دست يابيم

در اين مراسم محمدحسين مهدي پور مدير بخش تجلي اراده ملي گفت:كشورهاي غربي سرزمين ما را به لحاظ سياسي،اقتصادي و هنري مورد حمله قرار مي‌دهند و به همين دليل لازم است تا مراقبت خاص از حوزه فرهنگ و سينما كه سينما اصلي‌ترين آن است، به طور جدي و كارآمد صورت گيرد. امروز دشمن با تهاجم فرهنگي و تبليغات دروغ، مقاصد شومي در سر مي‌پروراند كه ما بايد با كمك هم، از بروز ناهنجاري‌هاي اجتماعي توسط رسانه سينما جلوگيري كنيم.
وي ادامه داد: تنها با همدلي مي‌توانيم به سينماي شريف و در خور ملت ايران دست يابيم. طي چند روز گذشته جشنواره فيلم فجر سهم قابل توجهي از صحبت‌ها و بحث‌هاي رسانه‌اي را به خود اختصاص داده بود، زيرا بيشتر نيازهاي فرهنگي، اجتماعي و سياسي جامعه ما از طريق سينما جبران مي‌شود.
مهدي‌پور گفت: در ادامه بايد به اين موضوع اشاره كنم كه اختتاميه امروز به معناي شروع طرح تجلي اراده ملي براي اهداف بلند و تاثيرگذار است و لازم مي‌دانم از زحمات حسيني وزير ارشاد، شمقدري معاون سينمايي وزير و خزاعي دبير سي‌امين دوره از جشنواره تشكر ويژه داشته باشيم.

علي استون: اسلام من را به دين خودش دعوت كرد

در ادامه مراسم؛شان (علي) استون پسر اليور استون كارگردان هاليوود كه به تازگي به دين مبين اسلام مشرف شده است،گفت: خيلي تشكر مي‌كنم از مردم سرزمين ايران، به اميد اينكه برگرديم و فيلم‌هاي مشتركي بسازيم.زمان و شرايطي خاص در تاريخ ايجاد شده كه بتوانيم اين موضوعات را به غرب منتقل كنيم و اميدوارم ايران آينده‌اي روشن و پر از شكوفايي داشته باشد و جهان در صلح باشد.
وي همچنين درخصوص مسلمان شدن و تغيير نامش از «شان» به «علي» گفت:علت مسلمان شدنم، انتخاب شخصي خودم بود واين كه اسلام دين بي‌نظيري است.من سعي كرده‌ام شاگرد خوبي در دين اسلام باشم. من هميشه به يك خداي واحد اعتقاد داشتم و دين اسلام من را به دين خودش دعوت كرد.

وزير ارشاد:همه مسئولان و مديران، بايد به سينما توجه كنند
در ادامه مراسم،سيدمحمد حسيني وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي پشت تريبون قرار گرفت و گفت:تشكر و تقدير دارم از همه نهادها و سازمان‌هايي كه در امر تشويق و تكريم از فيلم‌هاي سينمايي شركت داشتند و قطعا بشارت و تقدير تاثير بيشتري دارد تا اين كه صرفا اشكالات و ايرادات بخواهد مطرح شود. البته ما پذيراي نقد هم هستيم. همه كساني كه اهل هنر، فضل و علم هستند، انتظار دارند كه بعضي‌ها، كار آنها را زير ذره‌بين قرار دهند و اشكالات و ايرادات كاري آنها را به آنها بگويند، اما تبع انسان به گونه‌اي است كه با تكريم و تشويق بهتر مي‌تواند به كار خودش ادامه دهد، بنابراين جاي دارد از تمامي نهادهايي كه در برپايي تجلي اراده ملي حمايت كرده‌اند، تشكر كنم. انتظارمان از نهادها و موسساتي است كه امسال مشاركت نكردند كه اينها نيز اعلام كرده‌اند برنامه هايي جداگانه خواهند داشت و اميدوارم حامي جدي سينماي ايران باشند.
وي افزود:شب گذشته ديداري با رهبر حكيم و فرزانه انقلاب داشتيم كه وقتي جلسه تمام شد من اشاره‌هاي به فيلم‌هاي جشنواره كردم تا ايشان ملاحظه فرمايند كه ايشان فرمودند به زودي شروع مي‌كنيم، وقتي كه رهبر انقلاب با آن همه مشغله و مسئوليت و كارهاي فراوان، اين اعتنا و عنايت را به اهالي سينما دارند و فيلم‌ها را مي‌بينند و تشويق مي‌كنند، قطعا همه مسئولان و مديران، بايد اين توجه را داشته باشند، به خاطر تاثيري كه سينما در زندگي مردم مي‌تواند داشته باشد.
وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي به حضور «علي استون» اشاره كرد واظهار داشت:واقعا اگر اسلام كه مظهر زيبايي و كمال است به خوبي به همگان معرفي شود،همه مردم دنيا جذب آن مي‌شوند و چه زيبا انتخاب كرده «استون» نام «علي» را براي خود انتخاب كرده كه بعد از پيامبر اسلام بزرگ‌ترين شخصيت اسلام است. بله، اگر اسلام به معناي واقعي خودش معرفي شود، قطعا ديگران به آن گرايش پيدا خواهند كرد. اميدوارم روز به روز ما شاهد اين زيبايي‌ها باشيم كه فيلم‌هاي ما وقتي كه در هر كجاي دنيا نمايش داده مي‌شوند، بتوانند ديگران را به سوي خودش جذب كنند. امسال ما همايش «هاليووديسم و سينما» را داشتيم و «بيداري اسلامي» را در جشنواره شاهد بوديم. فيلم‌هايي را كه نشانگر اين موضوعات هستند، بايد در اين زمينه توليد كنيم و نقاب را از چهره كساني كه دايه صلح و حقوق بشر دارند و مي‌بينيم آثار جنايت آنها در دنيا وجود دارد، برداريم.

قاضياني:ما امسال جشنواره بسيار محترمي داشتيم
در بخشي از اين مراسم هنگامه قاضياني بهترين بازيگر زن سي امين جشنواره بين‌المللي فيلم فجر گفت:آن شب كه سيمرغ گرفتم، نتوانستم حرف‌هايم را كامل بيان كنم.بايد از «سعيد سعدي»تهيه كننده فيلم تشكر كنم. آن شب وقتي او را براي تقدير به روي سن دعوت كردند مردم براي او خيلي كم دست زدند،چقدر حافظه ما انسان‌ها كوتاه است. ما انسان‌ها بسيار فراموش‌كار شده‌ايم و ما ايراني‌ها بيشتر... سعدي همان كسي است كه به خاطر تهيه‌كنندگي فيلم «اينجا بدون من» افتخار آفريد.فيلمي كه افتخاري براي سينماي ايران شد... وي همچنين تهيه كننده فيلم ارزشمند «گيلانه» بود.
قاضياني در ادامه با تشكر از محمدخزاعي بابت برپايي يك جشنواره منظم و تشكر از معاونت سينمايي، گفت:ما امسال جشنواره بسيار محترمي داشتيم،به خاطر احترامي كه به هنرمندان گذاشته شد و تقدير و تشكري كه بسياري از مهمانان خارجي از ما داشتند و از اين بابت خوشحال هستم.
در بخش ديگري از اين مراسم،«فرشته مهدي زاده» تهيه كننده فيلم سينمايي «يكي مي‌خواد باهات حرف بزنه» بيان كرد: خوشحالم كه عنوان يك زن توانستم فيلمي شريف و انساني بسازم، تشكر از تمامي كساني كه من را حمايت نكردند و عاملي شدند تا من عزم خود را جزم كنم تا اين فيلم را بسازم./ه

جمعه|ا|28|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 216]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن