تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر بنده‏اى بخواهد چيزى بخواند يا كارى انجام دهد و بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم بگويد، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814676883




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تاج: دايي با يك تلفن جايگزين قطبي شد/ شيوه انتخاب دايي سرآغاز اختلاف‌ها بود


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: تاج: دايي با يك تلفن جايگزين قطبي شد/ شيوه انتخاب دايي سرآغاز اختلاف‌ها بود
نائب رئيس اول فدراسيون فوتبال گفت: نحوه انتخاب دايي براي سرمربيگري تيم ملي سرآغاز اختلاف در فدراسيون بود.


به گزارش باشگاه خبرنگاران ، مهدي تاج امروز جمعه 28 بهمن در برنامه ورزش و مردم در مورد انتخابات فدراسيون فوتبال گفت: انتخابات روز 15 اسفند برگزار مي‌شود البته قرار بود دي ماه اين انتخابات برگزار شود كه يكي دو ماه عقب افتاد. ضمن اينكه نظرسنجي برنامه 90 براي خود من خيلي جالب و عجيب بود. اينكه 75 درصد مردم خواهان استقلال فدراسيون هستند و دوست دارند فدراسيوني باشد كه مستقل عمل كند. ما فكر مي‌كرديم اولويت اول مردم براي فدراسيون رفتن به جام جهاني و سپس داشتن ليگي منظم و پرداختن به تيم‌هاي پايه است. اما در آن نظرسنجي مشخص شد كه مردم دوست دارند تصميمات فدراسيون فوتبالي باشد و در خود فوتبال خلاصه شود.

وي ادامه داد: يكي از گرفتاري‌هاي ما در 4 سال گذشته همين مسئله بوده است و من به اين موضوع اقرار مي‌كنم. مثلا در آغاز شروع به كار براي انتخاب سرمربي تيم ملي ايران 4 مربي گزينه بودند كه در نهايت يكي را انتخاب كرديم. افكار عمومي به خوبي مي‌دانند آن انتخاب چه كسي بود همان فردي كه در شيراز از مردم خداحافظي كرد تا به تيم ملي بيايد.(منظور تاج افشين قطبي سرمربي وقت پرسپوليس است)، اما با يك تلفن ناگهان علي دايي سرمربي تيم ملي ايران شد.

تاج تاكيد كرد: حرف‌هايي كه دايي زد كه به او پيامك زدند تا او سرمربي شود، درست است. پيش از اين من فكر مي‌كردم ما در يك كار كارشناسي سرمربي را انتخاب مي‌كنيم اما اين گونه نبود و اين آفت فوتبال بوده است. بزرگ‌ترين عيبي است كه نزد صاحبش پوشيده باشد و مردم اين عيب را تشخص دادند. اينكه فدراسيون بايد مستقل عمل كند و تصميمات فوتبالي گرفته شود.

نائب رئيس اول فدراسيون فوتبال افزود: من با شخص دايي مشكلي ندارم اما برخي تصميم‌گيري‌ها به هنگام نبود. هم در مورد انتخاب دايي و هم در مورد بركناري او اين اشكال وجود داشت. آغاز اختلاف ما و برخي دوستان در فدراسيون همين شيوه انتخاب علي دايي بود. بايد از علي دايي هم مثل 4 گزينه ديگر برنامه مي‌گرفتيم. اين عيبي بود كه فدراسيون داشته و 4 سال ديگر هم نبايد اين عيب وجود داشته باشد.

تاج در مورد حضورش در انتخابات فدراسيون فوتبال گفت: من در انتخابات ثبت نام كردم كه اين هم به تكليف هيئت رئيسه بود. هيئت رئيسه فدراسيون به من و كفاشيان تكليف كرد كه همزمان در انتخابات شركت كنيم اما تصور مي كردم علي كفاشيان تا آخر در انتخابات نماند و به همين دليل گفتم اگر او بماند كنار مي‌كشم. من از عزيز محمدي هم خواستم به عنوان نامزد رياست در فدراسيون فوتبال ثبت نام كنند و خودم او را سوار ماشين كردم تا برود و ثبت نام كند و خودم از او چنين خواستي داشتم و اعضاي مجمع هم كه به من راي دادند خواستم كه از عزيز محمدي حمايت كنند.

وي افزود: من 20 سال فوتبال بازي كردم و به اندازه سن و سابقه برخي از دوستان كه آمده‌اند، در فوتبال بودم. رئيس هيئت مديره دو باشگاه سپاهان و ذوب‌ آهن هم بوده‌ام.

تاج در مورد اينكه دادكان مدعي است كه پول زيادي در حساب فدراسيون گذاشته و رفته گفت: حتما اين پول در حساب فدراسيون بوده اما بعد از دادكان كميته انتقالي فدراسيون فوتبال را تحويل گرفت و در آن زمان هم هزينه شده است. فدراسيون فوتبال چند امتياز دارد كه يكي فوتسال است، ديگري تيم نوجوانان است و يكي ديگر از امتياز‌ها ما كمپ تيم‌هاي ملي است كه از زمان صفايي فراهاني شروع شد و دادكان آن را ادامه داد و ما هم آن را تكميل كرديم.

رئيس كميته داوران در مورد اعتراض عبدالله ويسي به داوري ديدار پرسپوليس و صبا گفت: ويسي را مي‌شناسم او بازيكن تيم ما بوده است و بچه آرامي است و نمي‌دانم چه اتفاقي افتاده كه اينگونه برآشفته است و از لغت درآوردن بازي به سود يك تيم حرف زده است. قطعا ويسي از اين حرفش عذرخواهي مي‌كند و كميته انضباطي هم به حرف‌هاي او رسيدگي مي‌كند.

تاج در مورد وضعيت كميته داوران گفت: ما دو بخش داريم يكي بخش دپارتمان كه طبق قوانين AFC و فيفا است حسين عسگري، رضا غياثي و سليماني در آن فعاليت دارند كه نظارت بر داوري و چيدمان‌هاي داوري دارند و حسين عسگري هم به اعتراض‌ها جواب مي‌دهد. كميته داوران هم كه من رئيسش هستم برنامه‌ريزي، سياست‌هاي كلان داوري و نظارت بر دپارتمان داوري دارد. ما دستمزد ۵۰۰ هزار توماني براي داوران در ليگ برتر در نظر گرفتيم در حاليكه پيش از اين داوران فقط ۲۵۰ هزار تومان براي هر بازي دريافت مي‌كردند ما همچنين حقوق كمك‌داوران و ناظران را هم صد در صد افزايش داديم. نظارت و چيدمان در داوري هم بايد از سوي دپارتمان با دقت بيشتري انجام شود.

تاج در مورد نقاط ضعف و قوت فدراسيون فوتبال در ۴ سال گذشته گفت: تيم ملي نوجوانان از نقاط قوت فدراسيون بود ما بر روي تيم‌هاي پايه كار كرده‌ايم، كمپ تيم‌هاي ملي هم از نقاط قوت ما بوده است اما از نقاط ضعف فدراسيون بايد به استقلال آن اشاره كرد و براي آينده اين وضعيت درست شود. بر روي صعود به جام جهاني كار كنيم زيرا ما مي‌توانيم بگوييم آدم خوبي هستيم اما مردم مطالب خودشان را پيگيري مي‌كنند./ق

جمعه|ا|28|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن