تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):منافق به آنچه مؤمنان بواسطه آن خوشبخت مى‏شوند، ميلى ندارد، ولى خوشبخت سفارش به تق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805479772




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

افتضاح فتنه گران


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: افتضاح فتنه گران
جام جم آنلاين: بي آبرويي و فضاحت به بار آمده در 25 بهمن باعث شد برنامه ديروز صداي آمريكا كه براي بررسي علل اين اتفاق تشكيل شده بود ، به افشاگري نمايندگان فتنه گران عليه هم تبديل شود.


تلاش چند ماهه فتنه گران شكست خورده از مردم، براي راه اندازي يك تجمع غير قانوني با حمايت بيگانگان در داخل كشور به شكست انجاميد و فضاحتي دوباره برايشان به ارمغان آورد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران،" واحدي "، " كاظميان "و " داعي " سه ميهمان حاضر در اين ميزگرد بودند كه در اين ميان " داعي " به عنوان كسي كه رابط جريان سلطنت طلبان شناخته شده با ناراحتي از شوراي هماهنگي راه سبز اميد با بيان اينكه اين شورا تنها شعار اتحاد مي دهد و توجهي به تفكرات ديگري غير خودش ندارد اظهار داشت : اين شورا بدون آنكه كاري در گذشته كرده باشد سعي كرده است با ارتباط گيري گسترده با سناتورهاي امريكايي و دولتهاي مخالف جمهوري اسلامي ، گروههاي ديگر اپوزيسيون را از ميدان به در كند .

" كاظميان " از فعالان ملي مذهبي در جواب" داعي " با ذكر اين مطلب كه كساني كه مخالف اين شورا هستند خود را به اين سيستم نچسبانند و راه خودشان را بروند ،علت عدم حضور طرفدارانشان در تجمع غيرقانوني ديروز را عدم تامين امنيت ايشان توسط حاكميت عنوان كرده و روشهايي چون سوت زدن و جذب حداكثري از" گوگوش تا سروش " را براي فشار به حاكميت پيشنهاد كرد!

اسامي شش نفر از ليست صداي ملت

عضو موسس فهرست صداي ملت گفت: اسامي اين فهرست هنوز نهايي نشده ولي تا كنون شش كانديداي اين فهرست قطعي شده اند.

مصطفي رضاحسيني در گفت‌وگو با خبرنگار جام جم آنلاين افزود: علي مطهري، حميدرضا كاتوزيان، علي عباسپور تهراني، حسن زماني، حسن غفوري فرد و اينجانب شش نفري هستيم كه براي اين ليست قطعي شده است.

وي با بيان اينكه فهرست صداي ملت در نهايت ممكن است 14 نامزد را براي انتخابات شهر تهران معرفي كند، افزود: اين فهرست احتمالا تا فردا نهايي خواهد شد و مطهري سرليست اين فهرست است.

نماينده شهربابك در مجلس با اشاره به معيارها و ويژگي هاي اين فهرست براي تعيين نامزدها گفت: شجاع بودن، ولايت پذير بودن، قانونگرايي و مبارزه با قانون گريزي و ايستادگي در مقابل قانون گريزي از جمله اين ويژگي هاست.

رضاحسيني تصريح كرد: ليست صداي ملت همه سليقه ها را در برمي گيرد و مشتركاتي با ديگر ليست ها ارائه شده، نخواهد داشت و مشتركات در حد صفر است.

وي گفت: در ليست صداي ملت كانديداي زن، روحاني و تقريبا همه گرايش ها و نگرشها حضور دارند و نيازهاي جامعه را پوشش مي دهند ضمن اينكه در تهيه اين ليست از افراط و تفريط هم پرهيز شده است.

مهاجراني درضيافت شاه سعودي

عليرضا نوري زاده و عطاء الله مهاجراني وزيرارشاد دولت اصلاحات به نمايندگي از فتنه گران سبز در ضيافت شاه عربستان سعودي حضور يافتند.

اين دو نفر در اين مراسم با شور و اشتياق به سخنان شاه سعودي گوش داده و پس از پايان سخنان عبدالله به شدت براي او دست زدند.

خاطر نشان مي شود پادشاه عربستان در اظهاراتي بي سابقه و تمجيد از آمريكا، انگليس و فرانسه، وتوي قطعنامه ضد سوري در شوراي امنيت سازمان ملل متحد را سبب متزلزل شدن اعتماد تمام جهانيان! به سازمان ملل متحد توصيف كرد.و جالب اينكه همين مراسم به مراسم گدايي فتنه گران از سعودي ها مبدل شد.

همچنين رسانه ها در روزهاي گذشته فاش كردند كه دستگاه امنيتي رژيم سعودي علاوه بر كمك 18 ميليون دلاري به يك عضو شوراي هماهنگي راه سبز، به وي وعده داده تا با گسترده كردن بخش فارسي شبكه العربيه ، تعدادي از عناصر رسانه اي وابسته به اين گروه را بكارگيري كند.

10 نفر10 هزار

به دنبال شكست فضاحت بارفتنه گران براي برپايي تظاهرات در25 بهمن رسانه هاي بيگانه وسايتهاي ضد انقلاب يا سكوت كرده اند ويا اقدام به انتشار مطالب خنده دار مي كنند.

سايت ضد انقلابي پيك نت دراين خصوص نوشت:اگر هر 10 نفر را 10هزار نفر حساب كنيم ، آنوقت مي توان تظاهرات ديروز تهران را، تظاهراتي ميليوني ارزيابي كرد!

حمله به ايران احمقانه است

روزنامه پرنفوذ شيكاگو تريبون با انتشار تحليلي به هيات حاكمه آمريكا درباره حمله نظامي به ايران به شدت هشدار داد واين كار را احمقانه ترين تصميم ممكن درباره ايران ناميد.

تحليلگر شيكاگو تريبيون نوشت: "ميير داگان" رئيس سابق آژانس اطلاعاتي رژيم صهيونيستي اخيرا در اظهارنظري گفت: حمله به ايران احمقانه‌ترين موضوعي است كه تاكنون شنيده‌ام. در اين راستا علاوه بر مقامات آمريكايي و رژيم صهيونيستي، كانديداهاي انتخابات رياست جمهوري امريكا به جز ران پال در راستاي پرتنش كردن اوضاع در مورد برنامه هسته‌اي ايران گام برداشته‌اند. ميت رامني، نيوت گينگريچ و ريك سنتروم كانديداهاي جمهوري‌خواهان در انتخابات رياست جمهوري آمريكا همگي تلاش كرده‌اند تا ترس و وحشت در مورد يك ايران هسته‌اي ايجاد كنند تا به اهدافشان برسند.

چهارشنبه|ا|26|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 227]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن