تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند مى‏فرمايد: بنده من با هيچ كارى پسنديده‏تر از انجام آن چه كه بر او فرض كردم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816524145




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دلايل كندي سرعت اينترنت/ بازنشدن برخي سايت ها به سرعت ربطي ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:بازتاب آنلاین: "دلايل كندي سرعت اينترنت/ بازنشدن برخي سايت ها به سرعت ربطي ندارد"
اصغريان با اشاره به اينكه فعاليت تك تك اپراتورهاي سرويس دهنده اينترنت و شركتهاي مخابرات استاني مانيتور مي شود، ادامه داد: تاكنون با حجم قابل توجهي از شكايت در رابطه با كم فروشي پهناي باند اينترنت مواجه نبوده ايم.
يك مقام مسئول در سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي در تشريح دلايل نارضايتي كاربران از كيفيت سرعت دسترسي به اينترنت، تاكيد كرد: اينكه كاربران در بازكردن برخي سايتها مشكل دارند را نمي توان دليلي بر كندي سرعت اينترنت دانست.

عليرضا اصغريان در گفتگو با مهر، در مورد مشكلات اخير كاربران اينترنتي براي عدم دسترسي مناسب به سايتهاي اينترنتي و نيز مواردي كه از آن به كم فروشي پهناي باند تعبير مي شود، اظهار داشت: كاربران اينترنت بايد بدانند كه چه توقعي از سرويسي كه خريداري مي كنند، دارند و اينكه انتظارشان از سرويسي كه دريافت مي كنند چيست.

مديركل نظارت بر سرويس هاي فناوري اطلاعات سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي، گفت: شكايت عمده و عمومي راجع به مساله كم فروشي پهناي باند اينترنت به سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي گزارش نشده اما اين سازمان در نظارتهاي دوره اي خود اين موضوع را تحت بررسي قرار داده است.

وي با بيان اينكه ميزان پهناي باند فروخته شده به شركتهاي مخابرات استاني، شركتهاي PAP و ISP ها تحت نظارت و كنترل سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي قرار دارد، اضافه كرد: چنانچه مشاهده شود پهناي باند تامين شده با پهناي باندي كه بايد به خريداران فروخته مي شده تطابقي ندارد، فعاليت اپراتور سرويس دهنده متوقف مي شود تا اپراتور پهناي باند را به شرايط مطلوب برساند.

اصغريان با اشاره به اينكه فعاليت تك تك اپراتورهاي سرويس دهنده اينترنت و شركتهاي مخابرات استاني مانيتور مي شود، ادامه داد: تاكنون با حجم قابل توجهي از شكايت در رابطه با كم فروشي پهناي باند اينترنت مواجه نبوده ايم.

وي در پاسخ به اين سوال كه چرا كاربران اينترنت از سرعت دسترسي خود نارضايتي دارند گفت: بحث اين است كه كاربر بايد بداند كه چه سرويسي خريداري مي كند و چه انتظاري از اين سرويس دارد و چنانچه در نحوه استفاده و كاربري خود مشكلاتي دارد بايد موضوع را به رگولاتوري گزارش دهد.

مديركل نظارت بر سرويس هاي فناوري اطلاعات سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي تاكيد كرد:همه اپراتورها به هرحال بدون تخلف نيستند اما در برخي مواقع انتظار كاربران از سرويسي كه دريافت مي كنند بيشتر از ميزان پهناي باندي است كه در اختيار دارند.

وي ناآگاهي و دانش ناكافي كاربران اينترنت را از مباحث تخصصي اينترنت در برخي موارد موجب بروز برخي نارضايتي ها از ميزان سرعت اينترنت عنوان كرد و گفت: اينترنت پرسرعت كه هم اكنون در كشور توزيع مي شود در مقادير مختلف سرعت دسترسي 64 ، 128 و 256 و 512 كيلوبيت بر ثانيه است كه براي مثال اگر كاربر يك سرويس 128 كيلوبيتي را با نرخ اشتراك 10 دريافت كند حداقل سرعتي كه دارد 1.6 كيلوبايت يا 12.8 كيلوبيت و حداكثر 16 كيلوبايت يا همان 128 كيلوبيت خواهد بود و چنانچه در مواقع مختلف هر 10 نفر داراي اين اشتراك، به صورت همزمان از اين سرويس استفاده كنند به طور قطع سرعت سرويس كاربر از سرعت اينترنت دايل آپ هم پايين تر مي آيد.

اصغريان با بيان اينكه در سرعت مختلف اين موضوع صادق است و كاربران در ساعات پيك ترافيك هرچه نرخ اشتراك پايين تري داشته باشند سرعت بهتري خواهند داشت به مهر گفت: بحث اينترنت بحثي احساسي نيست كه كاربر احساس كند سرعتش پايين آمده است و يا خير؛ بلكه تمامي ابزارهاي سنجش سرعت اينترنت وجود دارد كه به راحتي مي توان مشخص كرد كه كاربر با چه سرعتي به اينترنت دسترسي دارد.

مديركل نظارت بر سرويس هاي فناوري اطلاعات سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي ادامه داد: اينكه برخي سايتها باز نمي شود ربطي به سرعت اينترنت ندارد و مي تواند از موضوعات مختلفي همچون پروكسي سيستم، اپراتور تا مشكل سرور و يا بحث هاي ديگر كه در اين حوزه مطرح است، ناشي شود؛ اما اينكه كاربران از سرعت دسترسي احساس نارضايتي مي كنند بحث ديگري است كه مي توان با ابزارهاي سنجش سرعت آن را مشخص كرد.

وي با تاكيد براينكه چنانچه كاربران در باز كردن سايتهاي اينترنتي مشكل دارند بايد بررسي شود تا مشكل رفع شود، اظهار داشت: باز شدن و نشدن يك سايت به سرعت بستگي كامل ندارد و به راحتي نمي شود گفت كه اگر به عنوان مثال ياهو و يا گوگل باز نمي شود پس سرعت اينترنت مشكل دارد.

نظر شما:
------------

چهارشنبه|ا|26|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: بازتاب آنلاین]
[مشاهده در: www.baztabonline.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 191]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن