تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هيچ باطلى نيست كه در برابر حق بايستد مگر آن كه حق بر باطل چيره مى شود و اين سخن خ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820605250




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

جلسه روساي مراكز و واحدهاي دانشگاه پيام نور استان زنجان برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: جلسه روساي مراكز و واحدهاي دانشگاه پيام نور استان زنجان برگزار شد
جلسه روساي مراكز و واحدهاي دانشگاه پيام نور استان زنجان برگزار شد
زنجان - خبرگزاري مهر: با حضور روساي مراكز و واحدهاي پيام نور استان زنجان جلسه دانشگاه پيام نور استان در ستاد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاري مهر، رئيس دانشگاه پيام نور استان زنجان با رو به رشد خواندن روند دانشگاه تصريح كرد: اين روند شايد از نظر ديگران مطلوب تلقي مي شود ولي به نظر مسئولان دانشگاه، در مراحل اوليه رشد قرار دارد.

وي عامل رشد دانشگاه پيام نور استان زنجان را وجود انسجام دروني در بين مسئولان دانست و گفت: در دانشگاه پيام نور استان زنجان هر نيرويي به دنبال تقويت نيروي ديگر است.

دكتر سيد محمد موسوي با تاكيد بر نهادينه كردن توانمندسازي نيروها اظهار داشت: روند رو به رشد نبايد قائم به شخصي شود.

وي در پايان همچنين بر لزوم افزايش دوره هاي آموزشي به طور منظم براي كاركنان، استفاده از ادبيات مناسب محيط دانشگاهي و حل مسائل مربوط به دانشگاه در درون خود دانشگاه تاكيد كرد.

در بخش ديگري از جلسه همچنين روساي مراكز و واحدها مشكلات و مسائل دانشگاه خود را مطرح كردند.

همچنين در اين جلسه مواردي از قبيل پيگيري پرداخت حق الزحمه امتحانات، بررسي مشكلات واريز شهريه دانشجويان خانواده شاهد و ايثارگر در حوزه امور مالي مطرح شد.

اطلاع رساني ويژه شانزدهمين دوره مسابقات سراسري قرآن كريم، نحوه برگزاري مرحله استاني بخش شفاهي مسابقات قرآن كريم، و حضور پر رنگ در جشنواره مطالعات قرآني از جمله مواردي بود كه در حوزه فرهنگي مطرح شد.

خاطر نشان مي شود در جلسه روساي مراكز و واحدهاي دانشگاه پيام نور استان زنجان گزارش عملكرد بخش عمراني دانشگاه از طريق ويدئو كنفرانس با سازمان مركزي ارائه شد.

در پايان نيز از دكتر بهاري فر رئيس دانشگاه پيام نور مركز ابهر به منظور برگزاري موفق امتحانات در نيمسال جاري و كسب رتبه نخست در بين مراكز و واحدها و برگزاري موفق ستاد استقبال از دانشجويان جديدالورود، با ارزيابي هاي صورت گرفته در بين مراكز استان، آقاي عربخاني سرپرست واحد سلطانيه به منظور كسب رتبه نخست در فعاليت ستاد استقبال از دانشجويان جديدالورود اين دانشگاه در بين واحدهاي استان و نيز آقاي نبي اله محمدي سرپرست دانشگاه پيام نور واحد ايجرود به منظور پاسخگويي مطلوب در مكاتبات اداري با اهدا لوح، تقدير صورت گرفت.

كلنگ سردر دانشگاه پيام نور واحد ايجرود به زمين خورد

با حضور مسئولان كلنگ سردرب دانشگاه پيام نور واحد ايجرود به زمين خورد.

استان زنجان پروژه احداث سردرب دانشگاه پيام نور واحد ايجرود با اعتباري بالغ بر 1800 ميليون ريال، با زيربناي تقريبي 140 مترمربع است.

سايت رايانه واحد ايجرود ديگر پروژه عمراني اين دانشگاه بود كه با حضور مسئولان به بهره برداري رسيد. اين سايت مجهز به كتابخانه ديجيتالي و اينترنت، با اعتباري بالغ بر 100 ميليون ريال تجهيز شده است.

سرپرست دانشگاه پيام نور واحد ايجرود در آغاز اين مراسم با اشاره به پروژه هاي عمراني واحد ايجرود گزارشي از روند پروژه احداث فاز اول ساختمان آموزشي و حصاركشي مجموعه سه هكتاري اين دانشگاه ارائه كرد.

وي مجموع اعتبارات اين دو پروژه را 8 هزار و 200 ميليون ريال اعلام كرد كه فاز اول ساختمان آموزشي در مرحله فنداسيون قرار دارد.

نبي الله محمدي پيشرفت فيزيكي ديواركشي دانشگاه را 75 درصد عنوان كرد و ادامه داد: اعتبار بهره برداري از اين پروژه ها همگي از محل اعتبارات دانشگاه پيام نور تأمين شده است.

وي پيشرفت و توسعه اين را دانشگاه را به بركت خون شهداء و انقلاب اسلامي خواند و اظهار داشت: همه اين اقدامات با زحمات مسئولان محترم حاصل شده است.

سرپرست دانشگاه پيام نور واحد ايجرود توجه به رشد و توسعه دانشگاه را وظيفه همگاني دانست و تصريح كرد: براي توسعه جامعه در ابعاد مختلف اقتصادي، اجتماعي، سياسي و فرهنگي بايد به رشد و توسعه دانشگاه پرداخت.

وي برگزاري مرحله مقدماتي شانزدهمين دوره مسابقات سراسري قرآن كريم، نشستي پيرامون نماز، دايركردن غرفه دانشگاه در نمايشگاه دستاوردهاي انقلاب اسلامي، ديدار با خانواده معظم شهداء، تجليل از نخستين فارغ التحصيلان دانشگاه پيام نور ايجرود، ديدار با نماينده محترم ولي فقيه و حضور باشكوه در راهپيمايي 22 بهمن را از جمله برنامه هاي واحد ايجرود در ايام الله دهه فجر عنوان كرد.

© 2003 Mehr News Agency .

چهارشنبه|ا|26|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن