تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن به ميل و رغبت خانواده اش غذا مى خورد ولى منافق ميل و رغبت خود را به خانواده ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820993280




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

گشايش مجموعه ورزشي ‏‎اتوبوسراني كاشان


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: گشايش مجموعه ورزشي ‏‎اتوبوسراني كاشان
كاشان - خبرنگاراطلاعات: مجموعه ورزشي ثامن سازمان اتوبوسراني كاشان با حضور دبيركل فدراسيون‎ ‎بين‌المللي ورزش‌هاي زورخانه‌اي و مسئولان اين شهرستان به بهره‌برداري‎ ‎رسيد‎.‎

‎ ‎در آيين بهره‌برداري از اين مجموعه ورزشي، دبيركل فدراسيون‎ ‎بين‌المللي ورزش‌هاي زورخانه‌اي اظهار داشت: بعد از ابلاغ مقام معظم رهبري در سال‎ ‎‏1380‏‎ ‎مبني بر احيا و خروج ورزش باستاني از انزوا و جهاني شدن اين رشته ملي ايران،‏‎ ‎اين امر امروز محقق شده است‎.

‎سيد امير حسيني افزود: امروزه ورزش باستاني ايران‎ ‎نه تنها در ايران بلكه در قاره‌هاي آفريقا، اروپا و آمريكا نيز گسترش يافته و امسال اولين زورخانه ورزش باستاني در لس‌آنجلس آمريكا افتتاح شد و به بهره‌برداري‎ ‎رسيد‎.

‎او يادآور شد: استقبال از اين رشته ورزشي در جهان باعث شد تا ورزش‎ ‎باستاني ايران به عنوان يك ميراث فرهنگي توسط يونسكو به ثبت جهاني برسد‎.

‎وي ادامه داد: ورزش باستاني برخلاف ديگر رشته‌هاي ورزشي كه بعد از يك دوره كوتاه‏‎‌‎مدت به پايان مي‌رسد، ورزشي دائمي است كه سه نسل همزمان در كنار يكديگر ورزش‎ ‎مي‌كنند و ورزشكاراني كه سن بيشتري دارند از احترام بيشتري برخوردار‎ ‎هستند‎.

‎فرماندار ويژه كاشان نيز در اين مراسم، ورزش سنتي و اهل بيتي باستاني را‎ ‎يكي از رشته‌هايي دانست كه براي توسعه آن در مجموعه نظام جمهوري اسلامي بايد تلاش‎ ‎بيشتري انجام شود‎.

‎عليرضا جوادي گفت: از گذشته‌هاي دور تاكنون ارادت به اهل‎بيت(ع) در نزد مردم مؤمن و متدين كاشان وجود داشته و اين شهرستان مي‌تواند‎ ‎محلي براي رشد و نمو بيشتر ورزش باستاني كه آميخته با فرهنگ ديني است باشد‎.

‎شهردار كاشان نيز فعاليت شهرداري‌ها در گذشته را محدود به خدمات شهري دانست‎ ‎و افزود: شهرداري‌ها با 400 وظيفه در زمينه خدمات شهري، امروز با توسعه شهري‏‎ ‎علاوه بر ارائه خدمات شهري در زمينه سلامت جامعه نيز با تهيه زيرساخت‌هاي ورزشي،‎ ‎توجه ويژه‌اي به ورزش و انجام فعاليت‌هاي ورزشي در جامعه دارند‎.

‎سعيد مدرس‌زاده،‎ ‎تأسيس مجموعه ورزشي ثامن سازمان اتوبوسراني كاشان را نيز در راستاي ارتقاي سلامت‎ ‎جامعه قلمداد كرد و گفت: شهرستان كاشان ظرفيت‌ها و پتانسيل‌هاي بالقوه‌اي در ورزش‎ ‎دارد كه بايد با تهيه زير‌ساخت‌هاي آن، ظرفيت بالقوه را بالفعل درآورد‎.

‎در اين مراسم مديرعامل سازمان اتوبوسراني كاشان و‎ ‎حومه هم گفت: مجموعه ورزشي ثامن سازمان اتوبوسراني كاشان با اعتبار 3 ميليارد ريال از محل اعتبارات سازمان ساخته شده است‎.

‎محسن عرفان زيربناي‎ ‎اين مجموعه ورزشي را 1000 متر مربع اعلام كرد و يادآور شد: اين مجموعه داراي يك‏‎ ‎گود زورخانه، جايگاه تماشاگران، سالن كشتي، سالن بدنسازي مجهز به مدرن‌ترين‎ ‎دستگاه‌هاي بدنسازي، سالن ورزش‌هاي رزمي، رختكن، سالن اجتماعات و بخش اداري است‎.





چهارشنبه|ا|26|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 186]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن