تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):همانا سعادتمند(به معنای) کامل و حقیقی کسی است که امام علی(ع) را در دور...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814717888




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نيروي هوايي ارتش از بعد تاكتيكي و آمادگي رزمي داراي جايگاه برتري است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: نيروي هوايي ارتش از بعد تاكتيكي و آمادگي رزمي داراي جايگاه برتري است
تهران- معاون هماهنگ كننده نيروي هوايي ارتش جمهوري اسلامي ايران با تاكيد بر توانمندي هاي اين نيرو گفت: نيروي هوايي ارتش با بيش از سه دهه تجربيات ارزشمند از بعد تاكتيكي و آمادگي رزمي، داراي جايگاه برتري در عرصه دفاعي است.


امير سرتيپ خلبان " عزيز نصيرزاده" روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار حوزه دفاعي ايرنا افزود: نيروي هوايي ارتش در طول هشت سال دفاع مقدس به رغم همه تحريم ها و همچنين حمايت همه جانبه دشمنان نظام اسلامي از رژيم صدام حسين اقتدار خود را به خوبي حفظ كرد.

امير سرتيپ نصيرزاده خاطرنشان كرد: نيروي هوايي ارتش در دوران دفاع مقدس توانست در برابر تمامي تاكتيك هايي كه نظاميان رژيم بعثي عراق از جمله قطع خطوط و شريان اقتصادي بر عليه جمهوري اسلامي ايران به كار گرفتند با جديت بايستاد و پيروز ميدان شود.

وي با تاكيد بر اين كه نيروي هوايي ارتش امروز از جايگاه والايي در نزد ملت برخوردار است، اظهارداشت: خودكفايي، خود اتكايي و بومي سازي تمامي تجهيزات مورد نياز از مهم ترين ويژگي هاي نيروي هوايي ارتش جمهوري اسلامي ايران است.

وي يادآور شد: تحريم هاي غرب قطعا تاثيري بر پيشرفت هاي ايران بويژه در عرصه دفاع هوايي ندارد.

معاون فرمانده نيروي هوايي ارتش ادامه داد: نيروي هوايي از دوران دفاع مقدس به اين سو هيچ گونه تجهيزاتي ازجمله تجهيزات دفاعي از خارج كشور خريداري نكرده است و اين خود نشان دهنده آن است كه اين تحريم ها هيچ تاثيري بر نيروي هوايي نداشته است.

امير سرتيپ نصيرزاده افزود: نيروي هوايي ارتش در دفاع از كيان نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران از آمادگي كامل برخوردار است.

وي همچنين گفت: اين نيرو علاوه بر انجام ماموريت هاي آفندي، در امور دفاعي كشور نيز مشاركت فعالي دارد.

وي خاطرنشان كرد: نيروي هوايي ارتش در پشتيباني از نيروهاي سطحي و دريايي و ساير نيروهاي مسلح حضور فعالي دارد و وظايف محوله را به مرحله اجرا مي گذارد.

سيام**1478

انتهاي خبر / خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا) / كد خبر 30818795

چهارشنبه|ا|26|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 83]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن