تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):خدايا ... نيّتم را به بهترين نيّت ها و عملم را به بهترين اعمال برسان، خدايا به لطف خ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817037959




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مسکن, املاک, بانک, املاك, قیمت مسکن, بانک اطلاعات مسکن, قیمت مسکن در تهران, اجاره مسکن, بازار مسکن, خرید مسکن, سایت بانک مسکن, سایت مسکن, بنگاه مسکن, خرید مسکن در تهران, فروش مسکن, همراه بانک مسکن, املاک مسکن, جوایز بانک مسکن, قیمت مسکن 89, مسکن دلتا, افزایش قیمت مسکن, بانک اطلاعات مسکن تهران, اطلاعات مسکن, جستجوی مسکن, برندگان بانک مسکن, اوراق مسکن, مسکن کرج, کارگزاری بانک مسکن, قیمت مسکن تهران, آژانس مسکن, تلفن بانک مسکن, فایل مسکن, طرح مسکن ثامن, سایت خرید مسکن, مشاور مسکن, وضعیت مسکن, مسکن نارون, اجاره مسکن در تهران, مسکن ثامن, ایران فایل مسکن, موبایل بانک مسکن, مسکن قیمت, اینترنت بانک مسکن, بانک مسکن مرکزی, آگهی مسکن, خریدوفروش مسکن, آرم بانک مسکن, مشاورین مسکن, قیمت اوراق مسکن, استخر بانک مسکن,


واضح آرشیو وب فارسی:فارس پاتوق:
مسکن سال ۹۰هم گران نمی‌شود  

وزیر مسکن و شهرسازی با اعلام تازه ترین گزارش ها از رونق ساخت و ساز مسکن که از رشد ۵۷ درصدی پروانه ساختمانی در کل کشور حکایت دارد، تاکید کرد که….
مسکن سال 90هم گران نمی‌شود

وزیر مسکن و شهرسازی با اعلام تازه ترین گزارش ها از رونق ساخت و ساز مسکن که از رشد ۵۷ درصدی پروانه ساختمانی در کل کشور حکایت دارد، تاکید کرد که با برنامه ریزیهای انجام شده برای تامین مسکن، قیمتها هم‌اکنون از ثبات لازم برخوردار است.
علی نیکزاد در گفتگو با مهر گفت: در ۸ ماهه ابتدای امسال تعداد صدور پروانه های ساختمانی در تهران از ۴۳ هزار و ۹۸۸ مورد به ۷۸ هزار و ۴۵۱ مورد افزایش یافته که بیانگر رشد ۸۷ درصدی نسبت به مدت مشابه در سال قبل است.
وی یادآور شد: آمار ۷ ماهه ابتدای امسال نشان می دهد که برای ۳۹۷ هزار واحد مسکونی پروانه ساختمانی صادر شده است که نسبت به ۲۴۶ هزار واحد سال ۸۸ ، رشد ۵۷ درصدی را نشان می دهد. نیکزاد افزود: رشد ساخت و سازها در حالی افزایش یافته است که شاهد افزایش قیمت مسکن و زمین نیستیم.
وی با انتقاد از کارشناسانی که مسکن در کشور را “راکد” می دانند، گفت: آمار صدور پروانه ساختمانی در کشور بیانگر رشد ساخت وساز است.
وزیر مسکن وشهرسازی افزود: برخی از رسانه ها اعلام کردند که ساخت وساز مسکن در کشور در متراژ ۱۳ میلیون و ۵۰۰ هزار متر مربع انجام می شود، این درحالی است که تنها در پرند ۷۰ هزار واحد مسکونی پی ریزی شده است که اگر هر واحد، ۱۰۰ متر مربع هم در نظر گرفته شود در نهایت ۷۰ میلیون متر مربع جمع مساحت آن می شود.و
وی ادامه داد: در شهرهای مجلسی، بهارستان و فولاد شهر و دیگر شهرهای استان اصفهان پی سازی ۷۵ هزار واحد مسکونی انجام شده که متراژ این واحدها بدون احتساب بافت های فرسوده ۷۵ میلیون متر مربع است.
تعاونی های مسکن مهر در تامین آورده مشکل دارند وی درباره برخی اظهارنظرها مبنی بر مشکل مشاعات، مراکز تفریحی و امکانات مسکن مهر در شهرستانها گفت: تعاونی‌های مسکن مهر در تامین آورده کافی برای ساخت امکاناتی مانند پارکینگ با مشکل روبرو هستند، در غیر این صورت وزارت مسکن محدودیتی برای ساخت پارکینگ ندارد، ضمن آنکه برنامه آنها ساخت پارکینگ در فضای آزاد است.
نیکزاد با بیان اینکه علت موفقیت مسکن مهر توجه به علایق، فرهنگ و سنتها است، افزود: وزارت مسکن در ساخت واحدهای مسکونی تمامی شرایط بومی هر شهر را درنظر می گیرد و از پیشنهادات تعاونی‌ها در این خصوص استقبال می کند همچنین اختیارات لازم به استانداران داده شده است که در شورای مسکن استان دراین باره تصمیم بگیرند.
نیکزاد در خصوص قیمت مسکن در سال آینده افزود: در سالجاری یک میلیون و ۷۰۰ هزار واحد مسکونی در کشور ساخته شده که یک میلیون واحد در شهرها، ۶۰۰ هزار واحد در روستاها و ۱۰۰ هزار واحد در بافت های فرسوده احداث شده است.
وزیر مسکن و شهرسازی افزود: همچنین برنامه وزارت مسکن برای سال آینده این است که با اختصاص تسهیلات مسکن مهر، خودمالکین واجد شرایط به نوسازی واحدهای خود تشویق شوند. وی تصریح کرد: با برنامه ریزیهای انجام شده برای تامین مسکن، سال آینده هم مسکن گران نمی شود.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس پاتوق]
[مشاهده در: www.farspatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 95]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن