تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بهترين علم آن است كه مفيد باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816718934




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رامين در واكنش به موج جديد ايران هراسي آمريكا در منطقه؛ تبديل تجهيزات ايران به تهديد؛ جديدترين توطئه آمريكا


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي: رامين در واكنش به موج جديد ايران هراسي آمريكا در منطقه؛ تبديل تجهيزات ايران به تهديد؛ جديدترين توطئه آمريكا
عضو فراكسيون بيداري اسلامي با بيان اينكه آمريكا سعي دارد بگويد قدرت تهديد آفريني ايران در منطقه افزايش يافته است، گفت: سناريوي نمايش قدرت علمي، صنعتي و دفاعي ايران به تهديد، توسط آمريكا و رژيم صهيونيستي به جايي نمي‌رسد.


شاهرخ رامين در گفت‌وگو با خبرنگار بين‌الملل خبرگزاري خانه ملت، در رابطه با اظهارات اخير فرمانده نيروي دريايي ارتش آمريكا كه ادعا كرده نيروي دريايي ايران مشغول آماده شدن براي يك رويارويي احتمالي با آمريكا است، گفت: آمريكا سعي دارد كه بگويد قدرت تهديد آفريني ايران در منطقه افزايش يافته است.

آمريكا نمي تواند در برابر گزينه ملت ايران مقاومت كند

نماينده مردم دماوند در مجلس شوراي اسلامي، با بيان اينكه طبيعي است كه ايران با وجود ملتي قوي داراي تجهيزات قوي‌تري براي كنترل مرزهاي دريايي، هوايي و زميني باشد، گفت: تمام قدرت ايران به يمن حضور و پشتيباني مردم و رهنمودهاي داهيانه مقام معظم رهبري است كه ظاهراً آمريكا نمي‌تواند در مقابله با اين سه گزينه توان مقابله داشته باشد.

وي با بيان اينكه ايران به قدرتي قوي نه در سطح منطقه بلكه در سطح دنيا تبديل شده و امروز با قدرت دفاعي بالايش شناخته مي‌شود، گفت: سناريوي نمايش قدرت علمي، صنعتي و دفاعي ايران به تهديد، توسط آمريكا و رژيم صهيونيستي به جايي نمي‌رسد. دوستان ايران از تكنولوژي دفاعي ايران خوشحال هستند و دشمنان ايران نگران اين قدرت.

اقتدار ايران در خدمت ملل مسلمان و مستضعفان دنيا است

عضو فراكسيون بيداري اسلامي با بيان اينكه توقع هم اين بود كه فرمانده آمريكايي از اين همه قدرت ايران ابراز نگراني كند، گفت: درحالي آمريكا سعي دارد ايران را به يك تهديد تبديل كند كه پيام ايران براي كشورهاي منطقه اين است كه اقتدار ايران در خدمت ملل مسلمان و مستضعفان دنيا است.

وي تاكيد كرد: اقتدار دفاعي ايران براي حفظ ملت‌هاي مسلمان منطقه و براي حفظ ائتلاف حق عليه باطل است، نه عليه كشورهاي مسلمان منطقه و همسايگان ايران.

رامين با بيان اينكه به زبان آوردن ايران به‌عنوان يك تهديد از سوي آمريكا فرافكني و ناواقعيتي است كه اين كشور به دليل از دست رفتن قدرت خود بعد از بيداري اسلامي در منطقه بيان مي‌كند، اظهار كرد: ايران تنها قدرت دفاعي خود را دراين چند ماه به نمايش گذاشته، رزمايش‌ها در واقع نمايش قدرت دفاع ايران از ساير كشورهاي مستضعف دنيا بوده است.

عضو فراكسيون بيداري اسلامي درباره اينكه اين فرمانده آمريكايي ادعا كرده برخي قايق‌هاي كوچك ايراني با كلاهك‌هاي جنگي مجهز شده‌اند كه اين قايق‌ها را تبديل به يك وسيله انفجاري كرده است، با اعلام اينكه ايران سال‌هاست از تكنولوژي بالا برخوردار بوده و حتي از سال‌ها قبل در رسانه‌ها و جرايد از حضور قايق‌هاي تندروي كنترل‌شده خبر داده‌اند، گفت: آمريكا مي‌خواهد تجهيزات ايران را به شكل تهديد به دنيا معرفي كند.

" مارك فاكس " فرمانده ناوگان پنجم نيروي دريايي آمريكا مستقر در بحرين با اشاره به اين موضوع گفت : " آنها ( ايراني ها ) تعداد زيردريايي ها و قايق هاي تندروي خود را افزايش داده اند ."

اين فرمانده آمريكايي در ادامه با اشاره به اينكه ايران در هفته هاي گذشته تحركات خود را در منطقه خليج فارس و تنگه هرمز افزايش داده است ، افزود : ايران در حال آماده كردن قايق هاي انتحاري براي حمله به ناوگان آمريكا در منطقه است.

اين فرمانده آمريكايي با اشاره به اينكه ايران براي مقابله با احتمال تحريم نفتي و يا احتمال حمله نظامي آمريكا يا اسراييل به تاسيسات هسته اي اش ، در حال افزايش قدرت تهديدآفريني خود در خليج فارس و تنگه هرمز است ، مدعي شد كه نيروي دريايي آمريكا مي تواند مانع بسته شدن تنگه هرمز از سوي ايران شود./

پايان پيام

دوشنبه|ا|24|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي]
[مشاهده در: www.icana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن