تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر جوان مؤمنى كه در جوانى قرآن تلاوت كند، قرآن با گوشت و خونش مى آميزد و خداوند ع...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815649353




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه استان تهران/آغاز دور جديد طرح ملي رحمت در تهران/ مصرف بنزين تهراني ها افزايش يافت


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: اخبار كوتاه استان تهران/آغاز دور جديد طرح ملي رحمت در تهران/ مصرف بنزين تهراني ها افزايش يافت
آغاز دور جديد طرح ملي رحمت در تهران/ مصرف بنزين تهراني ها افزايش يافت
استان تهران – خبرگزاري مهر: مديركل امور بانوان و خانواده استانداري تهران از آغاز دور جديد "طرح ملي رحمت" با هدف آموزش خانواده ها با رويكرد ديني در اين استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاري مهر، آذر نظري گفت: در اين دوره از آموزشها 20 هزار زن خانه دار آموزش داده شده و اين دوره تا پايان تيرماه سال آينده ادامه دارد.

وي افزود: در اجراي اين طرح در شهر تهران، مديران مدارس همكاري خوبي با مربيان داشته اند كه از 22 مدير مدرسه نيز تقدير شد.

اين مسئول بيان كرد: همزمان با آغاز دوره جديد طرح ملي رحمت در استان تهران، از 75 مربي نمونه اين طرح تقدير شد.

مصرف بنزين تهراني ها افزايش يافت

شركت ملي پخش فرآورده هاي نفتي ايران از افزايش پنج ميليون و 500 هزار ليتري مصرف بنزيني تهراني ها در هفته گذشته خبر داد.

بر اساس آمار شركت ملي پخش فرآورده هاي نفتي ايران، مجموع مصرف بنزين تهراني ها در فاصله زماني 15 تا 21 بهمن، 92 ميليون ليتر اعلام شده كه در مقايسه با هفته پيش از آن كه 86 ميليون و 500 هزار ليتر بود، پنج ميليون و 500 هزار ليتر (6.3 درصد) افزايش يافته است.

ميانگين مصرف روزانه بنزين تهران هفته گذشته 13 ميليون و 100 هزار ليتر بوده است.

10 هزار نفر در استان تهران سوادآموز شدند

معاونت سوادآموزي آموزش و پرورش شهرستانهاي استان تهران تا پايان ديماه سال جاري بيش از ده هزار سوادآموز در دوره هاي تكميلي و سوادآموزي را تحت پوشش قرارداده است كه طي بررسيهاي انجام شده شهرستانهاي رباط كريم، ‌ناحيه يك ري و شهرقدس در رده هاي اول تا سوم قرار گرفته اند.

اين آمار در چهارمين گردهمايي رؤساي ادارات تابعه و كاربران سامانه سوادآموزي مناطق و شهرستانهاي استان تهران با حضور معاون آموزش نهضت سوادآموزي سازمان مركزي اعلام شد.

اين گردهمايي به منظور ارائه راهكارهاي اجرايي و عملي به منظورتسريع فعاليتهاي سوادآموزي و انجام پالايش اسمي بي سوادان درشهر و روستا توسط معاون آموزش، تشريع اقدامات و فعاليتهاي سوادآموزي تا پايان ديماه 1390، توضيح و اجراي راهكارهاي عملي براي تسريع امور سامانه سوادآموزي و پرسش و پاسخ به سؤالات رؤسا و كاربران برگزار شد.

تقدير سازمان راهداري از اداره كل راه و شهرسازي استان تهران

شهريار افندي زاده رئيس سازمان راهداري كشور از زحمات مديركل و كاركنان اداره كل راه و شهرسازي استان تهران در جريان بارشهاي اخير تقدير كرد.

در متن اين تقدير نامه خطاب به فريبرز واحدي مديركل راه و شهرسازي استان تهران چنين آمده است: بدينوسيله از زحمات و تلاش خستگي ناپذير جنابعالي و همكاران محترم مخصوصا اكيپهاي راهداري زمستاني آن اداره كل كه در جريان بارشهاي شديد چند روزه اخير خدمات ارزشمندي را ارائه كرده و با عملكرد سريع، تلاش شبانه روزي و به موقع در برف و كولاك و سرماي شديد موجبات بازگشايي محورهاي ارتباطي در كمترين زمان ممكن را فراهم كرده اند، تقدير و تشكر مي شود.

بهره برداري از چمن فوتسال باقرشهر

عضو شوراي اسلامي باقرشهر با بيان اينكه روند افزايش سرانه ورزشي اين شهر سرعت گرفته است، از بهره‌برداري چمن فوتسال باقرشهر خبر داد.

كاظم عبادي گفت: نگاهي به جامعه ورزشكاران باقرشهر حكايت از رشد روز افزون امكانات و تجهيزات ورزشي اين شهر دارد.

وي با اشاره به وضعيت ورزش باقرشهر در سالهاي اخير افزود: در گذشته اهالي باقرشهر از داشتن حتي يك زمين خاكي فوتبال هم محروم بودند و بسياري از جوانان و نوجوانان براي تمرين در رشته‌هاي ورزشي مختلف بايد به شهرري و مناطق استان تهران مراجعه مي ‌كردند البته هر چند كمبود امكانات هرگز باعث ركود و ناكام ماندن ورزشكاران اين شهر نشد، اما ناخودآگاه درخشش و رشد آنها را تحت شعاع قرار مي داد.

بوستان مطالعه در باقرشهر افتتاح مي شود

عضو شوراي اسلامي باقرشهر گفت: بوستان مطالعه يكي از پروژه‌هاي عمراني قابل افتتاح است و اكنون بوستانهاي اين منطقه از حد انتظارات شهروندان هم بيشتر شده است و اين امر يكي از اتفاقات خوبي است كه آن را مديون مشاركت شهروندان، شورا و شهرداري هستيم.

ميرجلال موسوي افزود: دهه فجر يكي از پر افتخارترين ايام ملي كشورمان است كه به پاس گراميداشت اين ايام برنامه‌هاي متعددي را در شهرداري باقرشهر تدارك ديده‌ شد كه شاخص‌ترين اين برنامه‌ها در روز 22 بهمن و در راهپيمايي باشكوه اين روز به منصه ظهور گذاشته ‌شد.

وي بيان كرد: امسال برنامه‌هاي دهه فجر با استقبال چشمگيري از سوي شهروندان باقرشهر مواجه بود و با توجه به نظرسنجيهاي انجام شده حضور شهروندان به‌ويژه نسل جوان در همايشهاي انقلابي و مراسم شبهاي خاطره و يادواره‌هاي شهدا قابل توجه بوده است.

خانه‌هاي كارآفريني ويژه معلولان جنوب تهران راه اندازي مي شود

معاون امور اجتماعي و فرهنگي شهرداري منطقه 20 از راه‌اندازي دو خانه كارآفريني ويژه معلولان جنوب تهران خبر داد.

حبيب‌اله غفوري گفت: به منظور تقويت و پرورش خلاقيت و استعدادهاي محلي اقشار خاص جامعه، خانه كارآفريني احمر ويژه معلولان دختر و خانه كارآفريني طاهر ويژه معلولان پسر در اين منطقه راه‌اندازي شد.

وي با اشاره با اشاره به اهميت افزايش توانمنديهاي معلولان و اقشار خاص جامعه افزود: خانه‌هاي كارآفريني مورد اشاره با 300 نفر عضو در زمينه تهيه پوشاك و كفش فعاليت دارند.

غفوري بر توسعه اقتصادي خانوارها و ايجاد فرصتهاي شغلي مناسب تأكيد كرد و اظهار داشت: در حال حاضر 15 خانه كارآفريني با هدف اشتغال‌زايي و ارائه آموزشهاي مهارتي در منطقه 20 فعاليت دارند.

وي به توسعه خانه‌هاي كارآفريني در بخش حريم و روستاهاي اين منطقه اشاره كرد و ادامه داد: يك مورد از خانه‌هاي كارآفريني در روستاي قلعه نو واقع شده است و سه مورد ديگر نيز در روستاهاي گل تپه، چالطرخان و قاسم آباد به زودي راه‌اندازي مي شود.

گفتني است خانه‌هاي كارآفريني در زمينه‌هاي ساخت ربات و توليد پليمرهاي صنعتي، قاليبافي، صنايع دستي، كيف و كمربند چرم، طراحي دكوراسيون منزل، توليد ساك پتو، تابلو فرش و توليد پوشاك فعاليت دارند.

انتخابات برگرفته از حضور مردم بوده و خواهد بود

فرماندار شهرستان پيشوا در سومين جلسه هيئت اجرايي شهرستان پيشوا تأكيد كرد: انتخابات برگرفته از حضور مردم بوده و خواهد بود

بهرام ستاري افزود: رويكرد فرماندار و اعضاي هيئت اجرايي در شهرستان، تا پايان انتخابات برگزاري انتخابات سالم و بدون هيچ گونه طرفداري از گروه خاص است و در صورت مشاهده چنين وضعيتي به جد برخورد خواهد شد.

وي از ملت ايران و علي الخصوص شهرستان پيشوا كه برگ زريني ديگر را در راهپيمايي 22 بهمن به نمايش گذاشتند تشكر كرد.

نماينده عالي دولت در شهرستان پيشوا عنوان كرد: اين ملت با بصيرت و هوشيار انصافا شايسته خدمتگزاري مي باشند و هرگاه انقلاب ما نياز به همياري و حضور اين ملت داشته، هميشه با تمام توان در صحنه حاضر بوده اند و پيش بينيهاي دشمنان ايران سالامي را با ناكامي مواجه ساخته اند.

وي ادامه داد: نمايشي كه اين ملت در 22 بهمن امسال داشتند براي ما روشن خواهد بود كه در صحنه انتخابات نيز همين حضور با شكوه خاصي به سرانجام مي رسد.

اين مسئول يادآور شد: انتخابات ما در نگاه و انديشه امام عزيز و مقام معظم رهبري يك انتخابات آزاد است و در طول 33 سال اثبات شده كه انتخابات آزاد و بر اساس رأي مردم است.

عمليات روكش آسفالت بزرگراه امام رضا(ع) پاكدشت آغاز شد

سرپرست اداره راه و ترابري شهرستان پاكدشت گفت: روكش آسفالت بزرگراه امام رضا(ع) در محدوده شهرهاي شريف آباد و پاكدشت آغاز شد.

محمد عبدالملكي افزود: 13 كيلومتر از باند شمالي بزرگراه امام رضا(ع) در محدوده شهرهاي شريف آباد و پاكدشت لكه گيري و روكش آسفالت مي شود.

وي بيان كرد: برابر توافق صورت گرفته ما بين وزارت راه و شهرسازي و استانداري تهران طرح مذكور از طريق اداره كل راه و ترابري استان تهران در دست انجام است.

اين مسئول افزود: مطلوب نبودن وضعيت روكش آسفالت در باند شمالي سبب شد تا اين پروژه در اولويت قرار بگيرد.

وي با بيان اينكه اعتبار پيش بيني شده براي اين پروژه 25 ميليارد ريال است، اهميت پروژه مذكور را واقع بودن قطعه موصوف در مسير ترانزيتي شرق كشور و عدم تكاپوي بودجه شهرداريهاي پاكدشت و شريف آباد براي روكش آسفالت عنوان كرد.

© 2003 Mehr News Agency .

دوشنبه|ا|24|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 138]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن