تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):بار الها... باطل را از درون ما محو نما و حق را در باطن ما جاى ده. زيرا كه ترديدها...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816443881




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رييس هيات بولينگ و بيليارد استان خوزستان: آبادان قطب بزرگ اسنوكر و بيليارد كشور است


واضح آرشیو وب فارسی:ايلنا: رييس هيات بولينگ و بيليارد استان خوزستان: آبادان قطب بزرگ اسنوكر و بيليارد كشور است
هيچ استاني در كشور قادر به رقابت با تيم خوزستان در رشته ي اسنوكر نيست.
آبادان: رييس هيات بولينگ و بيليارد استان خوزستان گفت: آبادان قطب بزرگ اسنوكر و بيليارد كشور است.

به گزارش ايلنا از آبادان، محمد رضا چابك در حاشيه ي برگزاري سومين دوره مسابقات اسنوكر قهرماني بانوان كشور در آبادان در جمع خبرنگاران در خصوص ميزباني آبادان در اين دوره از مسابقات افزود: وجود قهرمانان اين رشته ورزشي كه حرف اول را نه تنها در سطح كشور كه در سطح جهان مي زنند سبب شد تا ميزباني به طور قدر مسلم به آبادان برسد.

چابك با اشاره به حضور فعال و جدي بانوان خوزستاني در اين رشته ي ورزشي و كسب عنوانهاي مختلف قهرماني اظهار داشت: هيچ استاني در كشور قادر به رقابت با تيم خوزستان در رشته ي اسنوكر نيست.

وي در خصوص بانوان خوزستاني حاضر در تيم ملي اظهار داشت: خوشبختانه امسال بيش از 10 نفر از بانوان خوزستاني در رشته هاي مختلف همچون بيليارد، ايتبال و اسنوكر به تيم ملي دعوت شدند.

به گفته ي وي در زمان حاضر نيز طاهره اسلامي در رشته ي اسنوكر تنها زن قهرمان ايراني در مسابقات جهاني سوريه است كه توانست براي نخستين بار ايران را در بخش بانوان در رنكينگ هشتم جهاني بنشاند.

رييس هيات بولينگ و بيليارد استان خوزستان تصريح كرد: در زمان حاضر تيم اسنوكر بانوان خوزستان با احتساب بيليارد و ساير رشته هاي مرتبط در ايران حرف اول را مي زنيم.

وي يادآور شد: به طور قطع و يقين مي گويم كه با توجه برنامه ريزيهاي صورت گرفته ظرف شش الي هشت ماه آينده مقامهاي اول تا سوم در بخش قهرماني بانوان كشور از آن خوزستاني ها خواهد بود.

او با بيان اينكه هيچ استاني قادر به رقابت با ما تيم خوزستان نيست ادامه داد: با توجه به وجود ورزشكاران نام آور در اين رشته ي ورزشي اعلام مي كنيم كه ديگر مسابقات بين المللي آسيا براي ما كوچك است و ما در بخش آقايان اين موضوع را ثابت كرديم و آن را در بخش بانوان نيز ثابت خواهيم كرد.

رييس هيات بولينگ و بيليارد استان خوزستان همچنين با اشاره به راه اندازي باشگاه بيليارد آبادان گفت: اين سالن نخستين باشگاهي است كه زير نظر هيات بولينگ و بيليارد استان خوزستان كار مي كند.

چابك افزود: از اين پس شاهد بازيهاي اُپن بزرگ، ايتبال، ناين بال، تن بال، اسنوكر و بيليارد در اين باشگاه خواهيم بود و در آينده ي نزديك نيز صد در صد بازيهاي چهار جانبه بين المللي را در اين سالن برگزار خواهيم كرد .

وي اظهار داشت: فدراسيون بولينگ و بيليارد كشور قول داده است تا ضمن برقراري ارتباط با كشورهاي اسلامي همچون سوريه، بحرين و اردن بتواند جواز برگزاري مسابقات بين المللي را بگيرد.

به گفته ي وي در صورت توافق اين بازيها در سالن بيليارد آبادان برگزار مي گردد.

رييس هيات بولينگ و بيليارد استان خوزستان در ادامه در خصوص حمايت از هيات بيليارد خوزستان تصريح كرد: ما مرداني بزرگ با فكرهايي بزرگ و دستاني تهي هستيم.

چابك يادآور شد: خوشبختانه با حمايت مرداني همچون جمشيد كميلي زاده، خانلر جهان باني و حتي اسپانسرها توانسته ايم تا به اين سطح از بازيها دست پيدا كنيم.

رييس هيات بولينگ و بيليارد استان خوزستان با بيان اينكه شركت گلرنگ (فروشنده ي ميزهاي بيليارد) اسپانسر اين دوره از مسابقات قهرماني بانوان كشور است ادامه داد: به نفرات برتر اين دوره از مسابقه مبلغ 20 ميليون ريال از سوي اين شركت اهدا مي گردد.

چابك در ادامه به كمبودهاي موجود در اين رشته ي ورزشي در سطح استان خوزستان اشاره كرد و گفت: مي بايست در اهواز خانه اي به نام خانه ي بيليارد (آكادمي بيليارد) راه اندازي شود كه به هيات بولينگ و بيليارد استان خوزستان تعلق داشته باشد.

او افزود: چنانچه بتوانيم در استان صاحب اين آكادمي شويم قول صد در صد خواهيم داد كه در تمامي رشته هاي بانوان در سطح كشور صاحب مقام خواهيم شد.

وي اظهار داشت: ما بر اين اصل باور داريم و آن را به اثبات مي رسانيم.

رييس هيات بولينگ و بيليارد استان خوزستان تصريح كرد: خوشبختانه در بخش مربيگري با هيچ كمبودي در استان مواجه نيستيم.

چابك يادآور شد: بيشترين مربيان سطح كشور در رده ي آقايان و خانمها از استان خوزستان هستند.

به گفته ي وي در زمان حاضر چهار مربي خانم و سه مربي آقاي كشور خوزستاني اند كه مدركشان در سطح بين المللي است.

او با بيان اينكه هم اينك نيز مربياني با درجه ي سه و توجيهي مشغول به آموزش علاقمندان به اين رشته ي ورزشي هستند گفت: امتيازي كه تيم ما دارد آنست كه از وجود مربياني بهره مي گيرد كه خود آنان از قهرمانان آسيا و جهان هستند.

وي از حسين وفايي ، احسان حيدري نژاد و آرمان خدا پرست به عنوان مربياني ياد كرد كه خود صاحب مقام در سطح آسيا و جهان هستند.

به گفته ي وي طاهره اسلامي نيز از جمله مربيان در بخش بانوان است.

چابك افزود: از هشت سال پيش تاكنون تيم خوزستان بيشترين تعداد اعضا را در تيم ملي داشته است.

وي با بيان اينكه اسنوكر خوزستان سابقه اي 10 ساله دارد اظهار داشت: پيش از اين تهران به عنوان با سابقه ترين تيم در اين رشته ي ورزشي مطرح بود كه در زمان حاضر نيز اين تيم قادر به رقابت با تيم خوزستان نيست.

رييس هيات بولينگ و بيليارد استان خوزستان تصريح كرد: در مسابقات قهرماني كشور در بخش آقايان كه در اصفهان برگزار شد توانستيم هم صاحب طلاي اين بازيها شويم و هم ركورد اسنوكر كشور را بشكنيم.

وي پيش بيني كرد كه در اين دوره از مسابقات قهرماني بانوان كشور نيز دو سكو متعلق به خوزستاني ها خواهد بود.

به گفته ي وي حريف هاي خوبي در اين مسابقات حضور دارند اما خوزستانيها حرف اول را مي زنند.

وي در ادامه با ابراز گلايه از عدم حضور نماينده ي خوزستان در تيم ملي بولينگ و بيليارد كشور گفت: در توي ملي متاسفانه از استان خوزستان هيچ نماينده اي وجود ندارد.

چابك افزود: همگي شاهد يم كه تيم خوزستان به مسابقات جهاني اعزام مي شود، مقام كسب مي كند اما هيچ نماينده اي در كادر تيم ملي ندارد.

او با ابراز تاسف از اين مساله اظهار داشت: اين موضوع به عنوان يك ضعف محسوب مي شود و انتظار مي رود تا مسوولان ذيربط در اين خصوص بازنگري ويژه اي كنند.

به گفته ي وي تيم خوزستان توانست با حضور در مسابقات جهاني رتبه ي ايران را از بيست و سومي جهان به سومي جهان ارتقا دهد.

وي اظهار داشت: خوشبختانه به رغم تمامي اين بي مهري ها ما حاميان بسيار خوبي همچون شركت نفت آبادان داريم كه همواره از تيم حمايت كرده است و جاي بسي قدرداني دارد.

چابك تصريح كرد: پالايشگاه آبادان به گردن بيليارد و اسنوكر خوزستان حق فراواني دارد.

پايان پيام

دوشنبه|ا|24|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 2461]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن