تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):خدا را بسيار ياد كنيد و هميشه به ياد مرگ باشيد و قرآن زياد بخوانيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813261322




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بوستان هاي شهر تهران هر هفته ميزبان نقاشان شمسه مي شوند


واضح آرشیو وب فارسی:آریا نیوز: بوستان هاي شهر تهران هر هفته ميزبان نقاشان شمسه مي شوند


خبرگزاري آريا- معاون امور اجتماعي و فرهنگي شهرداري تهران در مراسم اختتاميه جشنواره نقاشي و تنديس شمسه گفت: برنامه حضور نقاشان جشنواره شمسه هر هفته در يكي از بوستان هاي شهر تهران برنامه عوامل اجرايي شمسه در سال آينده به شمار مي آيد.
به گزارش آريا به نقل از روابط عمومي معاونت امور اجتماعي و فرهنگي شهرداري تهران، سيد محمدهادي ايازي در مراسم اختتاميه جشنواره نقاشي و تنديس شمسه كه عصر 23 بهمن ماه برگزار شد، ضمن بيان اين مطلب افزود: به منظور فرهنگ سازي و نهادينه كردن حضور و مشاركت هاي مردمي در تمامي اركان اجتماعي و فرهنگي در سال آينده نقاشان شمسه هفته اي يك بار با حضور در بوستان هاي بزرگ به ترسيم تصاوير شهري و خلق آثار هنري خواهند پرداخت. اين برنامه هاي هنري با ميزباني شهرداري هاي مناطق 22 گانه برگزار خواهند شد و گام موثري جهت غني سازي اوقات فراغت شهروندان در فصل هاي بهار و تابستان خواهد بود.
وي تصريح كرد: برگزاري نمايشگاه از آثار برگزيده و حمايت مالي و معنوي از هنرمندان شمسه از طريق خريد آثار از ديگر عواملي است كه مي تواند نقش به سزايي در ترغيب و تشويق كشف استعدادهاي نهفته در محلات شهر تهران داشته باشد. برگزاري كلاس ها و كارگاه هاي آموزشي در محلات شهر تهران از ديگر برنامه هاي عوامل اجرايي جشنواره شمسه در محلات 374 گانه به شمار مي آيد.
ايازي گفت: ايجاد شبكه هاي اجتماعي بين هنرمندان و شركت كنندگان جشنواره شمسه و بهره گيري از ظرفيت هاي فضاي مجازي يكي از راهبردهاي اساسي شمسه محسوب مي شود.
معاون امور اجتماعي و فرهنگي شهرداري تهران ادامه داد: حضور چشمگير نقاشان جشنواره شمسه در راهپيمايي با شكوه 22 بهمن ايده حضور آنها در روز 12 و 13 فروردين در ميدان آزادي و خلق آثار هنري را به ذهن متبادر مي سازد و اميدواريم با انجام پيش بيني هاي لازم اين مهم محقق شود.
ايازي از حضور بيش از 11 هزار نفر در جشنواره نقاشي شمسه خبر داد و گفت: بيش از 11 هزار نفر در اين جشنواره شركت و 2 هزار و 800 اثر به جشنواره ارايه شد كه از اين ميان 172 اثر رتبه هاي برتر را به خود اختصاص دادند.
وي افزود: بيش از 200 هزار نفر در رشته هاي هشتگانه شمسه شركت كردند و با توجه به ظرفيت ها و پتانسيل هايي كه در فرآيند 6 ماه از محلات شهر تهران شناسايي كرده ايم، باجرات مي گوييم اين تنها بخش كوچكي از ظرفيت هاي موجود است كه با گسترش دامنه فعاليت هاي شمسه به طور قطع در سال هاي آينده توسعه خواهد يافت.
اين مراسم با تقدير از نفرات برگزيده و قرائت بيانيه هيات داوران به كار خود خاتمه داد.

دوشنبه|ا|24|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آریا نیوز]
[مشاهده در: www.aryanews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 164]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن