تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):کسی که نماز را از وقتش تأخیر بیندازد، (فردای قیامت) به شفاعت من نخواهدرسید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815581045




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دور پاياني ليگ وزنه‌برداري همه ملي‌پوشان به خط شدند


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: دور پاياني ليگ وزنه‌برداري همه ملي‌پوشان به خط شدند
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: قهرماني - همگاني

مرحله دوم و پاياني ليگ وزنه‌برداري جوانان از فردا (سه شنبه) با رقابت وزنه‌برداران هفت تيم آغاز و چهره قهرمان اين فصل، چهارشنبه بعدازظهر (26 بهمن) مشخص خواهد شد.

به گزارش ايسنا و به نقل از روابط عمومي فدراسيون وزنه‌برداري، مرحله نخست ليگ وزنه برداري جوانان طي روزهاي 6 و 7 دي ماه به ميزباني تيم مناطق نفت خيز جنوب در اهواز برگزار شد كه تيم شركت ملي حفاري اهواز بالاتر از ذوب آهن و مناطق نفت خيز در صدر جدول قرار گرفت.

اين 3 تيم سال گذشته نيز رقابت نزديكي براي قهرماني در ليگ وزنه برداري جوانان داشتند كه در پايان ملي حفاري روي سكوي قهرماني ايستاد، مناطق نفت خيز نايب قهرمان شد و ذوب آهن هم روي سكوي سوم قرار گرفت.

حال بايد ديد تيم شركت ملي حفاري كه ميزبان مرحله نهايي ليگ وزنه برداري جوانان نيز است، مي‌تواند از عنوان قهرماني‌اش دفاع كند يا وزنه برداران مناطق نفت خيز و ذوب آهن، فراتر از انتظار ظاهر مي شوند؟

رده بندي كلي تيم هاي شركت كننده در رقابتهاي اين فصل ليگ وزنه‌برداري جوانان در پايان مرحله اول رقابتها به شرح زير است:

1- ملي حفاري اهواز با 637 امتياز

2- ذوب آهن اصفهان با 605 امتياز

3- مناطق نفت خيز جنوب با 554 امتياز

5- سيمان سپهر فارس با 498 امتياز

6- هيات وزنه برداري اصفهان با 488 امتياز

7- نفت و گاز مسجد سليمان با 482 امتياز

** همه ملي پوشان در رقابتهاي ليگ جوانان و بزرگسالان وزنه مي زنند

با تصميم كادر فني تيم ملي وزنه برداري همه ملي پوشان وزنه برداري، در رقابتهاي ليگ وزنه برداري جوانان و بزرگسالان كه طي روزهاي سه شنبه تا جمعه هفته جاري در اهواز برگزار مي شود، روي تخته خواهند رفت.

به گزارش ايسنا و به نقل از روابط عمومي فدراسيون وزنه برداري، كادر فني تيم ملي در نظر داشت پس از دو هفته تمرين در آبادان از ملي پوشان حاضر در اردو ركوردگيري كند، اما با توجه به همزماني اين ركوردگيري با رقابتهاي هفته پاياني ليگ وزنه برداري جوانان و بزرگسالان، تصميم بر اين شد كه همه ملي پوشان، در اين رقابتها وزنه بزنند. بر اين اساس با هماهنگي هاي صورت گرفته با سازمان ليگ، ملي پوشاني كه در ليگ جوانان و و بزرگسالان عضو هيچ تيمي نيستند به صورت آزاد در رقابتها شركت مي كنند و ركوردهايشان در رده بندي نهايي منظور نخواهد شد، اما ساير نفرات براي تيم هاي خود وزنه مي زنند.

انتهاي پيام

دوشنبه|ا|24|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 146]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن