تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر پنج خصلت نبود، همه مردم جزوِ صالحان مى شدند: قانع بودن به نادانى، حرص به دنيا، بخ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816268544




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

جشن باشكوه 33 سالگي انقلاب اسلامي/6 رييس جمهور: ملت ايران قطعا به همه اهداف و آرمان‌هاي خود دست خواهد يافت


واضح آرشیو وب فارسی:برنا نيوز: جشن باشكوه 33 سالگي انقلاب اسلامي/6 رييس جمهور: ملت ايران قطعا به همه اهداف و آرمان‌هاي خود دست خواهد يافت
دكتر احمدي نژاد تاكيد كرد: ملت ايران به تمامي اهداف و آرمان‌هاي خود كه اهداف و آرمان‌هاي فطري بشريت است، دست خواهد يافت.


به گزارش سرويس سياسي برنا به نقل از پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري، دكتر محمود احمدي‌نژاد ظهر امروز (شنبه) در اجتماع ميليوني و شكوهمند راهپيمايان تهراني، به مناسبت گراميداشت سي و سومين سالروز يوم‌الله 22 بهمن با بيان اينكه همه جهان براي انسان خلق شده و همه پيامبران براي تحقق دو هدف يكي تعالي معنوي و كمال انسان و رسيدن انسان به مقام خليفه اللهي و ديگر راهنمايي انسان‌هاي براي برپايي حيات طيبه و زندگي سعادتمند مبعوث شده‌اند، گفت: تحقق اين دو هدف سعادت در دنيا و آخرت را براي انسان رقم خواهد زد.

رييس‌جمهور تحقق اين دو هدف را در گرو چهار عامل دانست و افزود: يگانه‌پرستي و عبوديت كه همه ارزش‌هاي الهي و انساني در سايه آنها تحقق مي‌يابد و تا انسان به عبوديت كامل نرسد طعم آزادي كامل را نخواهد چشيد، عدالت به عنوان بستر و پايه حركت به سوي قله‌هاي كمال انساني علم به عنوان مسير و راهنماي حركت انسان و عشق و محبت و مهرورزي كه همه ارزش‌هاي انساني و فطرت انسان منطبق بر آنها هستند، عوامل تحقق تعالي انسان و ايجاد جامعه سعادتمند هستند.

دكتر احمدي‌نژاد با بيان اينكه همه اين ارزش‌ها از راه دين و استقرار ارزش‌هاي ديني مستقر خواهد شد و پيامبران براي ترويج حقيقت اين ارزش‌ها مبعوث شده و پيامبر خاتم(ص) كامل‌كننده دعوت انبياء به سوي اين ارزش‌ها بود، اظهار داشت: انقلاب عظيم اسلامي با همين روح اهداف و آرمان‌ها شكل گرفت و جنس آن از جنس انقلاب پيامبران بود و دعوت‌كننده به يگانه‌پرستي، عدالت، علم، محبت و سعادت براي همگان بود.

رييس‌جمهور با اشاره به اينكه انقلاب اسلامي هرگز براي برقراري امپراطوري و تسلط بر ديگران ايجاد نشده است، تصريح كرد: انقلاب اسلامي ايران براساس روح و آرمان انقلاب پيامبر خاتم شكل گرفته و تداوم آن نيازمند حفظ همين روحيه، آرمان‌ها و اهداف است و به تقواي الهي و مجاهدت مستمر و خستگي‌ناپذير احتياج دارد. انقلاب اسلامي مانند نهضت تمام پيامبران الهي، خود مقدمه و زمينه‌ساز حركت آخر و نهايي و انقلابي است كه همه منتظر هستند تا بيايد و جهان را سرشار از عدالت كند؛ انقلاب اسلامي بايد در راستاي تحقق اين ماموريت و هدف متعالي برنامه‌ريزي، حركت و عمل كند.

وي تاكيد كرد: ملت ايران همواره بر حفظ اين آرمان‌ها و ارزش‌ها تاكيد داشته و سر سوزني از آن جدا نشده است.

رييس جمهور در ادامه سخنان خود با بيان اينكه انقلاب اسلامي در طول 33 سال گذشته دستاوردهاي عظيمي براي ملت ايران داشته است، خاطرنشان كرد: استقلال بي‌نظير، حفظ وحدت و انسجام كم‌نظير، كرامت، خودباوري و شجاعت گوشه‌اي از دستاوردهاي بزرگ ملت بزرگ ايران است كه كم نظير و قابل عرضه به تاريخ و بشريت است.

دكتر احمدي‌نژاد ادامه داد: انقلاب اسلامي در طول 33 سال گذشته با وجود شرايط بسيار سخت و بداخلاقي ها و فشار دشمنان، به دستاوردهاي افتخارآميزي دست يافته است و به خصوص در سال‌هاي اخير كه فشار دشمنان و بدخواهان چندين برابر شده بود، اين دستاوردها نيز چند برابر شده است.

رييس جمهور در تشريح بخشهايي از دستاوردهاي جمهوري اسلامي ايران در سالهاي پس از پيروزي انقلاب اسلامي، پيشرفتهاي ايران در عرصه هاي گوناگون را معجزه گون توصيف كرد و گفت: امروز در بخش علمي شاهد نشاط، شكوفايي و جهش علمي در كشور هستيم به گونه اي كه مشاهده مي‌شود در حالي كه قبل از پيروزي انقلاب اسلامي سالانه حداكثر ‌300 مقاله علمي منتشر شده در مجامع علمي جهان داشتيم، در طول برنامه سوم اين رقم به ‌12 هزار مقاله در سال رسيد و در مدت اجراي برنامه پنج ساله چهارم تعداد مقالات علمي ايران ثبت شده در مراجع جهاني از مرز ‌34 هزار و ‌800 مقاله عبور كرد.

دكتر احمدي نژاد با بيان اينكه امروز در علوم پيشرفته در عرصه جهاني حرفهاي زيادي براي گفتن داريم، افزود: در نانوتكنولوژي، ايران امروز در حالي حائز رتبه دوازدهم در دنيا است، كه شش سال پيش رتبه سي و هفتم دنيا را داشت و با تلاش دانشمندان از رتبه ششم منطقه به رتبه اول صعود كرده است.

رييس جمهور اظهار داشت: در بيوتكنولوژي ايران از رتبه سي و سوم در جهان به رتبه ‌14 ارتقا يافته و در منطقه رتبه اول را به دست آورده است.

دكتر احمدي نژاد با اشاره به اينكه ايران در بخش پزشكي و دارويي به مرتبه‌اي رسيده‌ است كه بسياري از داروهاي پيچيده و نوتركيب را در داخل كشور ساخته و حتي بخشي از آن را صادر مي‌كند، تصريح كرد: در مدت سه الي چهار سال آينده رتبه علمي كشور در علوم پيشرفته به رتبه پنج يا ششم دنيا ارتقا پيدا خواهد كرد.

رييس جمهور با اشاره به ساخت ‌48 دانشكده پزشكي در كشور پس از پيروزي انقلاب اسلامي خاطرنشان كرد: امروز بجاي اعزام بيماران به خارج از كشور، عده زيادي بيمار براي درمان به ايران مراجعه مي‌كنند.

دكتر احمدي‌نژاد با بيان اينكه در همه عرصه هاي علوم فضايي، ايران كارهاي خود را توسط دانشمندان خود و بدون هيچ كمكي از ديگران انجام مي‌دهد، اضافه كرد: امروز ساخت ماهواره، ماهواره‌بر، سكوي پرتاب و دستگاه‌ها و ايستگاه‌هاي كنترل زميني، كاملا در كشور بومي شده است.

رييس جمهور با اشاره به پرتاب ماهوارههاي اميد و سنجش در سالهاي گذشته گفت: ماهواره نويد علم و صنعت كه حاصل كار و تلاش استادان و دانشجويان كشور است و اخيرا با موفقيت به فضا پرتاب شد، اولين تصاوير شفاف را از مراكز مهم جهان مخابره كرده و اين تصاوير امروز در اختيار ما قرار دارد؛ انشاالله و به زودي ملت ايران ماهواره اي در مدار ‌36 هزار كيلومتري كره زمين قرار خواهد داد.

دكتر احمدي‌نژاد با بيان اينكه مستكبران سعي كردند در بخش هسته اي عرصه را بر ملت ايران تنگ كنند، افزود: سلطه طلبان به هر طريقي كه توانستند بر ملت ايران فشار آوردند تا اين ملت نشود، اما امروز مي‌بينيم كه ملت ايران هسته اي شده و بخش مهمي از نيازهاي خود را با اتكا بر توان داخلي تامين مي‌كند.

رييس جمهور با تاكيد بر اينكه در آينده نزديك ملت ايران همه نيازهايش در بخش هسته اي را توسط دانشمندان ايراني تامين خواهد كرد، اظهار داشت: در روزهاي آينده دنيا شاهد افتتاح و بهره برداري از چند دستاورد بسيار بزرگ در عرصه هسته اي خواهد بود.

رييس‌جمهور در ادامه و در تشريح اقدامات دولت براي ساماندهي عرصه اقتصاد كشور، اجراي اصل ‌44 قانون اساسي را دستاورد ديگر دولت دانست و با بيان اينكه تحولي بزرگ در عرصه اقتصادي كشور در حال اجراست، تصريح كرد: تاكنون به بيش از ‌40 ميليون ايراني سهام عدالت واگذار شده و شناسايي و برنامه‌ريزي براي واگذاري سهام عدالت به پنج ميليون نفر ديگر در حال انجام است.

دكتر احمدي‌نژاد اجراي طرح عظيم هدفمندسازي يارانه‌ها را يكي ديگر از كارهاي بزرگ، در طول سال‌هاي گذشته برشمرد كه حركت ملت ايران را به سمت پيشرفت و عدالت مضاعف كرده است.

وي با اشاره به اينكه پس از اجراي قانون هدفمندي يارانه‌ها در طول يكسال، فقط در مصرف بنزين بيش از ‌15 ميليارد دلار صرفه‌جويي اتفاق افتاده است، خاطرنشان كرد: اين رقم در حساب ملت ايران واريز شده و براي ساخت ايران عزيز صرف خواهد شد.

دكتر احمدي نژاد با بيان اينكه ايران تا سال گذشته واردكننده بنزين بود، تاكيد كرد: امروز با افتخار اعلام مي‌كنيم كه جزو صادركنندگان اصلي بنزين، گازوئيل و فرآورده‌هاي آن در جهان هستيم. همچنين در حوزه صادرات غيرنفتي يك معجزه اتفاق افتاده و در حالي كه كشور تا قبل از پيروزي انقلاب سالانه حدود نيم ميليارد دلار صادرات غيرنفتي داشت، اين رقم در سال ‌83 به ‌7/5 ميليارد دلار رسيد و امسال در 10 ماهه نخست سال صادرات غيرنفتي ايران از مرز ‌35 ميليارد دلار گذشته و تا پايان سال از مرز ‌43 ميليارد دلار عبور خواهد كرد.

رييس‌جمهور با بيان اينكه با اجراي قانون هدفمندي يارانه ها، فاصله طبقاتي كاهش يافته است، گفت: در يكسال سپري شده از اجراي قانون هدفمندي يارانه‌ها ضريب جيني از 0.4 درصد به ‌0.37 درصد كاهش يافته است.

دكتر احمدي نژاد با بيان اينكه واردات كنترل شده و در مدت ‌10 ماهه اول امسال واردات كشور با پنج درصد كاهش مواجه بوده است، افزود: امروز بورس جمهوري اسلامي ايران فعال‌ترين و موفق‌ترين بورس دنياست و در حالي كه تا چند سال قبل دولت همواره در حال بزرگ شدن بود، در اين سال‌ها چهار وزارتخانه در هم ادغام شده و حجم دولت ‌10 درصد كوچك شده است.

رييس جمهور با تاكيد بر اينكه تلاش شده است ريخت و پاش‌ها كاهش يافته و حرمت بيت‌المال افزايش يابد، اظهار داشت: اگر چه هنوز ريخت و پاش‌ها، تخلفات و سوءاستفاده‌ها صفر نشده، ولي با افتخار اعلام مي‌كنم كه دولت جمهوري اسلامي ايران پاك‌ترين دولت‌ها در همه دنياست.

وي با اشاره به آمارهايي در حوزه ساخت و ساز مسكن تصريح كرد: بسياري از سياستمداران و مديران اقتصادي دنيا در نگاه اول، آمار ساخت و ساز مسكن در ايران را باور نمي‌كنند. چندي قبل وقتي نمايندگان يكي از كشورها كه قرار بود در ايران ‌20 هزار واحد مسكوني بسازد و فكر مي‌كردند پروژه آنها كاري بسيار بزرگ است، وقتي براي بازديد از پروژه‌هاي مسكن كشورمان به ايران سفر كرده بودند، ديدند كه پيمانكاران ايراني فقط در يك مجموعه ‌140 هزار واحد مسكوني را در حال احداث دارند كه اين مسئله باعث تعجب شديد آنان شده بود.

رييس‌جمهور افزود: در سالهاي اخير حدود يك ميليون و ‌400 هزار مسكن روستايي نوسازي شده كه اين 12 برابر مدت مشابه قبل است.

دكتر احمدي‌نژاد با اشاره به طرح‌هاي بزرگ نيروگاهي اجرا شده و در حال اجرا در كشور يادآور شد: در طول پنج سال بيش از پنج هزار مگاوات به ظرفيت برق كشور اضافه شده به طوري كه ايران امروز يكي از صادركنندگان اصلي برق در منطقه است.

رييس جمهور با ارائه آمارهايي درباره ميزان سرمايه‌گذاري صنعتي در كشور گفت: از سال ‌81 تاكنون ميزان سرمايه‌گذاري صنعتي به بيش از 100 هزار ميليارد تومان رسيده است در حالي كه مجموع اين رقم تا سال ‌57، ‌668 حدود ميليارد تومان بود.

دكتر احمدي‌نژاد در ادامه سخنان خود، به سفرهاي استاني دولت اشاره كرد و افزود: سفرهاي استاني دولت موجب تحكيم وحدت و انسجام ملي و نيل تصميمات دولت به سمت عدالت و ساختن همه ايران شده و توان و نگاه دولت را به صورت يكسان در سراسر كشور منتشر كرده است.

رييس‌جمهور با بيان اينكه يكي از كارهاي مهم ديگر انجام شده در كشور، تاسيس صندوق توسعه ملي است، اظهار داشت: براي اولين بار در تاريخ كشور، در سال گذشته و امسال بيش از 30 ميليارد دلار در صندوق توسعه ملي براي ساختن كشور، ايجاد اشتغال و پيشرفت ذخيره شده است و در حاليكه در 50 سال گذشته همه درآمد نفت در طول سال هزينه مي شد و بعضا دولت ها براي اداره كشور استغراض هم مي كردند، در دو سال گذشته كشور بدون استفاده از 20 درصد درآمد نفت كشور بدون هيچ مشكلي اداره شده است.

دكتر احمدي نژاد در بخش ديگري از سخنان خود با بيان اينكه ملت ايران در عرصه جهاني الهام‌بخش و اثرگذار نقش آفريني كرده است، تصريح كرد: ملت ايران با برخورداري از موضع عدالت و قدرت و در جهت صلح و امنيت جهاني موفق شد گفتمان حاكم بر جهان را كه بر پايه ماديات، سلطه‌طلبي و خودخواهي بود، به گفتمان عدالت،‌ آزادي و توحيد تغيير دهد و امروز همه جاي جهان خواسته‌ ملت‌ها توحيد،‌ عدالت و آزادي است.

وي با تاكيد بر اينكه اقدام بزرگ ديگر ملت ايران، شكستن بت جديد و مدرني بود كه مستكبران،‌ برده‌داران و استعمارگران براي سلطه بر جهان درست كرده بودند، خاطرنشان كرد: جان و روح اين بت از داستاني به نام هولوكاست نشات مي‌گرفت، ولي ملت ايران اين بت را شكست و زمينه آزادي ملت‌هاي غربي را فراهم كرد.

رييس‌جمهور با بيان اينكه انقلاب اسلامي هنوز در ابتداي راه است و براي رسيدن به قله‌ها و آرمان‌ها بايد با تقواي الهي، وحدت و مجاهدت، تلاش كنيم، به وضع امروز منطقه و جهان اشاره كرد و گفت: ملت ايران آزادي،‌ عدالت، پيشرفت، اعمال حاكميت ملي و كرامت را حق همه ملت‌هاي عالم مي‌داند و بر اين حق الهي پافشاري مي‌كند؛ همه ملت‌ها حق دارند آزاد، با كرامت، پيشرفته و مرفه باشند و عزت آنها محفوظ باشد، ولي به دست آوردن اين حق بايد با همدلي،‌كار و تلاش اتفاق بيفتد.

وي خطاب به ملت‌هاي جهان تاكيد كرد: آزادي و دموكراسي هرگز از لوله تفنگ ارتش ناتو و بمباران‌هاي ناتو بيرون نخواهد آمد و دخالت‌ كشورها و دولت‌هاي مستكبر، ملت‌ها را به آزادي نمي‌رساند؛ چرا كه آنها اگر يك دلار هزينه كنند، انتظار دارند كه از ناحيه آن ده‌ها دلار سود ببرند و هنگام دخالت در ديگر كشورها، پيش از هر اقدامي منابع،‌ معادن، ‌نفت و ثروت كشورها را بين خودشان تقسيم مي‌كنند.

دكتر احمدي‌نژاد با بيان اينكه كشتار و خونريزي حاصلي جز خرابي و كينه ورزي به ارمغان نخواهد آورد، افزود: هر نفري كه به زمين مي‌افتد، بذر كينه كاشته مي‌شود. كشورهاي منطقه بدانند كه دشمن به دنبال ايجاد تفرقه بين دولت‌ها، ملت‌ها و مذاهب است و مي‌خواهد بدين ترتيب به دست برخي دولتها، برخي ديگر را ساقط كنند و اگر به اين هدف خود برسد يقينا، بعد هم نوبت همان دولتهايي مي رسد كه در مرحله قبل براي براندزي ديگر دولتها با سردمداران نظام سلطه همكاري مي كردند.

رييس‌جمهور اظهار داشت: برخي دولت‌هايي كه در عمرشان كلمه انتخابات و آزادي را تلفظ نكرده‌اند و اين واژه‌ها، معنا و مفهومي براي آنها ندارد، دور هم جمع مي‌شوند و با كمك آمريكا براي ديگران نسخه آزادي مي‌پيچند و قطعنامه صادر مي‌كنند؛ اين كار، از سويي تلخ و از طرف ديگر مضحك‌ترين لطيفه‌اي است كه در تاريخ بشر شنيده شده است.

دكتر احمدي نژاد با بيان اينكه راه اصلاح وضعيت امروز منطقه و جهان، بازگشت به ملت‌ها و احترام به حقوق آنهاست، تصريح كرد: كساني كه امروز در كنار آمريكا و برخي از كشورهاي اروپايي براي نجات رژيم صهيونيستي قيام كرده‌اند و به خط مقاومت فشار مي‌آورند، بدانند كه فردا نوبت آنهاست و اگر خدايي ناكرده خط مقاومت آسيب ببيند، مستكبران و بانيان صهيونيسم آنها را هم مثل يك دستمال استفاده شده به دور مي‌اندازند.

رييس‌جمهور خطاب به دولت‌ها و كشورهاي منطقه تاكيد كرد كه آمريكا و غرب دوستان وفاداري نيستند و گفت: همه بايد به ارزش‌ها، دين پاك پيامبر عزيز اسلام حضرت محمد (ص) و به ملتهاي خود بازگردند.

دكتر احمدي نژاد با تاكيد بر اهميت هوشياري همه ملت‌ها و سياستمداران منطقه گفت: همه بايد هوشيار باشند، تحولات بزرگي در حال رخ دادن است و بايد صداقت و صلاحيت همه گروه‌ها و شخصيت‌هاي سياسي را پس از ايمان به خدا و پاكي با معيارهاي مخالفت و ضديت آشكار آنها با نظام سلطه و دخالت آمريكا و غرب در منطقه و همچنين حمايت از ملت مظلوم فلسطين و مخالفت با اشغال سرزمين فلسطين و نيز مخالفت با وجود رژيم صهيونيستي مورد سنجش قرار داد، چرا كه تمام مشكلات امروز منطقه از ناحيه سلطه‌ آمريكا و به خاطر وجود رژيم صهيونيستي است. اگر كسي آمد و گفت طرفدار ملت‌ها، آزادي و دموكراسي است، ولي در برابر سلطه آمريكا و رژيم صهيونيستي و نظام سلطه سينه سپر نكرد و يا با آنها ارتباط پنهاني برقرار كرد، همه بايد بدانند كه او يك دروغگوي بزرگ است.

رييس جمهور با بيان اينكه همه مشكلات ملتها ناشي از سلطه‌ آمريكا و وجود رژيم صهيونيستي است و تمام ديكتاتوري‌هاي منطقه و جهان با پشتوانه نظام سلطه و آمريكا بر سر كار آمده و به كار خود ادامه مي دهند، ‌افزود: امروز ديكتاتورها و حاميان آنان آمده‌ و عليه ملت ايران بسيج شده‌اند و با لحن توهين و تهديد با ملت ايران سخن مي گويند؛ به آنها توصيه مي كنيم، روش خود را اصلاح كرده، تاريخ و جغرافيا را مطالعه كنند و ملت ايران را بشناسند؛ سابقه، ظرفيت و قدرت ايران را مورد مطالعه قرار داده و بدانند با يك ملت بزرگ و تاريخ‌ساز طرف هستند.

رييس‌جمهور در بخش ديگري از سخنان خود با تاكيد بر اينكه نظام سلطه و غرب با پيشرفت ملت ايران مخالف است، خطاب به سردمداران نظام سلطه اظهار داشت: امروز تمام دنيا فهميده‌اند كه شما با پيشرفت ملت ايران مخالف هستيد و موضوع هسته اي ايران فقط يك بهانه است، موضوعات ديگر نيز بهانه هستند.

دكتر احمدي نژاد با اشاره به دم زدن دولتهاي غربي از مذاكره و با اعلام اينكه ايران همواره آماده مذاكره در چارچوب عدالت و احترام است، تصريح كرد: اين دولتهاي غربي هستند كه هر روز بهانه اي آورده و قطعنامه اي جديد عليه ايران صادر مي‌كنند؛ با صراحت اعلام مي كنم كه اگر با زبان زور و توهين با ملت ايران سخن بگوييد، بدانيد كه اين ملت هرگز در برابر شما تسليم نخواهد شد،‌ تنها راه پايبندي به عدالت و احترام به حقوق ملت ايران و بازگشت به ميز مذاكره است و هر راه ديگري جز تلاش براي همكاري با ايران به شكست‌هاي بيشتر براي شما منتهي مي‌شود.

دكتر احمدي‌نژاد خطاب به دولتهاي غربي با بيان اينكه دست از دخالت در منطقه و حمايت از رژيم صهيونيستي برداريد، گفت: اين رژيم همچون خودروي اوراقي شده است كه ديگر هزينه هايش بيشتر از فايده‌ آن است، چرا دولتهاي غربي بايد شخصيت خود را به يك رژيم جعلي و اشغالگر كه مردم خودش نيز آن را قبول ندارند، گره بز‌نند؟

رييس جمهور با اشاره به حق مردم مظلوم فلسطين در برخورداري از آزادي و حق اعمال حاكميت ملي اظهار داشت: ممكن است با ادامه روش‌هاي قبلي چند سال ديگر نيز جولان را به صاحبان اصلي اش پس بدهند و در ظاهر به پيشرفت‌هايي برسند، اما بدانيد كه بيداري عظيم و طوفان بيداري در راه است و هر كس به ملت‌ها نپيوندد، اين طوفان ريشه ظلم و ستم را از جهان برمي‌كند و به اين نفع سلطه طلبان است كه به ملت‌هاي خود بپيوندند.

رييس‌جمهور در ادامه خطاب به راهپيمايان يوم الله 22 بهمن، تاريخ بشر را سرشار از ظلم، ستم و تحقير توصيف و تصريح كرد: در اوج ستمگران تاريخ، ماركيسيم و كاپيتاليسم قرار دارند كه جنايات و ظلم‌هاي خود را در مقياسي انجام دادند كه با هيچ دوره اي از ادوار تاريخ قابل مقايسه نيست، آنها ظلم، چپاول و غارت ملت‌ها را تئوريزه كرده‌ و در قالب مكاتب گوناگون به ملت‌ها تحميل كردند، ولي دوره‌ آنان به پايان رسيده است، ماركسيسم رفت و صداي شكستن استخوان‌هاي سرمايه‌داري ضدبشري نيز در جهان طنين‌انداز شده است.

دكتر احمدي‌نژاد با تاكيد بر اينكه جهان نيازمند نظم جديدي است كه عدالت، پاكي و كرامت را براي تمام انسان‌ها و ملت‌ها تامين كند و همگان تحت لواي آن در مديريت جهان نقشي سازنده‌ ايفا كنند، افزود: تحقق اين موضوع نيازمند حاكميت جديدي است؛ انسان موجودي جهاني است و نيازمند حاكميت جهاني. براي حاكميت راي تمام انسان‌ها و ملت‌ها فارغ از جغرافيا، قبيله و نژاد، جهان نيازمند حاكميتي بر اساس يگانه‌پرستي، عدالت، عشق و محبت است تا كرامت تمام انسان‌ها را به رسميت بشناسد.

رييس جمهور با طرح اين سوال كه چه كسي بايد اين نظم را برقرار كند؟ اظهار داشت: آيا كساني كه خود بويي از عدالت و كرامت نبرده‌اند، مي‌توانند اين نظم را برقرار و ارزش‌ها را حاكم كنند؟ آيا رييس دولت آمريكا و روساي برخي از دولت‌هاي اروپايي و يا صهيونيست‌ها كه پشت پرده آنها هستند، مي‌توانند عدالت را برپا كنند؟

وي با بيان اينكه پاسخ روشن است، ادامه داد: عدالت نيازمند حاكمان صالح و عادل است و بايد با صداي بلند و از زبان تمام‌ ملت‌هاي آزاده جهان اعلام كرد كه جايگزين نظم ناعادلانه و ضد بشري حاكم بر جهان امروز چيزي جز جامعه كامل مهدوي نخواهد بود.

رييس جمهور تصريح كرد: زماني كه حاكميت مهدوي در جهان مستقر شود، جهان پر از عدالت و عشق خواهد شد، چرا كه حضرت مهدي (عج) تجسم عدالت و انسان كامل و معصوم و سرشار از عشق به انسان‌هاست و تحقق چنين حكومتي آرمان تاريخي بشر است،‌ اين فصل مشترك تمام انسان‌ها و تنها راه‌حل مشكلات و سختي‌هاي جامعه بشري است.

دكتر احمدي نژاد با بيان اينكه اين انديشه و حقيقت، محور وحدت تمام عدالت‌طلبان جهان است، گفت: بايد دست در دست هم با عشق، محبت، توحيد و عدالت براي تسريع در تحقق اين روز تلاش كرد.

رييس‌جمهور در پايان ياد امام راحل، شهدا و پيشگامان نهضت انقلاب اسلامي را گرامي داشت و از حضور باشكوه ملت ايران در اين راهپيمايي تشكر و قدرداني كرد.

دوشنبه|ا|24|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برنا نيوز]
[مشاهده در: www.bornanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 383]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن