تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد ميهمانش را گرامى دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816496366




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

گام‌هاي بلند همدان پيام براي ايجاد زيرساخت‌هاي فرهنگي كشور بهره‌برداري از چاپخانه پيام رسانه آذر در تبريز


واضح آرشیو وب فارسی:جمهوري اسلامي: گام‌هاي بلند همدان پيام براي ايجاد زيرساخت‌هاي فرهنگي كشور بهره‌برداري از چاپخانه "پيام رسانه آذر" در تبريز
چاپخانه "پيام ‌رسانه" كه 2 سال پيش با راه‌اندازي چاپ رول، نياز استان را در چاپ و توزيع نشريات برطرف كرد؛ در هفته دولت سال‌جاري نيز موفق شد با بهره‌برداري از فاز دوم چاپ 4 رنگ شيت براي ساير مصارف صنعت را راه‌اندازي كند. تا همه دست‌اندركاران چاپ و نشر در حوزه توليد كتاب، مجله و روزنامه و ساير محصولات نشر را خرسند و اميدوار نموده و همچون روال سال گذشته بار ديگر امكانات و تسهيلات آن شامل حال همگان شود.
اين بار نيز به بهانه دهم بهمن ماه هشتمين سالگرد انتشار روزنامه همدان‌پيام براي دومين بار در سال جاري سفير عرصه چاپ استان، براي گسترش فعاليت خود اقدام به راه‌اندازي "چاپخانه پيام‌رسانه آذر" اولين چاپخانه رول بخش خصوصي شمال غرب كشور با مركزيت شهر تبريز و افتتاح فاز سوم چاپخانه "پيام رسانه" در همدان كرده است. تا با برخورداري از تجهيزات و امكانات مدرن و به روز شاهد رشد و تعالي صنعت چاپ با محوريت غرب در كشور باشيم و برگ ديگري از افتخارات استان رقم بخورد كه بي‌شك در اين موفقيت نبايد از اتحاد و مشاركت موجود در بين رسانه‌هاي همدان غافل بود.
چاپخانه "پيام رسانه آذر" شهر تبريز با تجهيزات و امكانات به روز و با دو هدف ايجاد زيرساخت چاپ براي انتشار روزنامه سراسري همدان‌پيام در شمال غرب كشور و ايجاد بستر مناسب چاپ براي انتشار نشريات محلي 4 استان شمال غرب كشور براي اولين بار با دستگاه‌هاي رول راه‌اندازي شده است.

اين چاپخانه با 12 ميليارد ريال سرمايه‌گذاري بخش خصوصي از 45 روز پيش به صورت آزمايشي فعاليت خود را آغاز كرد و هم اكنون بيش از 25 نشريه محلي چهار استان آذربايجان شرقي و غربي، اردبيل و زنجان را با ظرفيت اشتغالزايي 7 نفر تيم چاپي حرفه‌اي اعزامي از همدان منتشر مي‌كند.
از جمله مشخصات چاپخانه "پيام رسانه آذر" تبريز مي‌توان به نصب دو دستگاه ماشين چاپ رول ساخت كشور آلمان مجهز به خشك كن با اندازه كات آف 70×50 در 8 رنگ با كيفيت چاپ مناسب با مجموع توان چاپ 2 دستگاه 30 هزار نسخه 8 صفحه‌اي در ساعت، نصب يك دستگاه پليت ستر كرو 5/4 ورقي ساخت كشور آلمان با توان توليد 20عدد زينك در ساعت، نصب يك دستگاه ديزل ژنراتور با توان توليد 100كيلو وات ساعت برق براي تامين برق اضطراري، تامين مكان مناسب به مساحت تقريبي 1400 متر مربع شامل يك سوله مجزا به مساحت 400 مترمربع سالن چاپ، يك سوله به مساحت 120مترمربع با درِ مستقل و مجزا به منظور تامين مكان جداگانه براي توزيع، يك سوله مجزا به مساحت 200 مترمربع به منظور انبار كاغذ تا ظرفيت 300 تن و ايجاد سايت اداري رفاهي در 2 طبقه به مساحت 360 مترمربع با امكانات كامل سلف سرويس، خوابگاه و... اشاره كرد.
فاز سوم چاپخانه "پيام رسانه"

فاز سوم چاپخانه "پيام رسانه همدان" نيز با راه‌اندازي خط كامل صحافي با نصب 14 دستگاه ماشين آلات صنعتي براي انجام امور صحافي براي اولين بار در غرب كشور به مناسبت سالگرد انتشار روزنامه همدان‌پيام صورت گرفته است.
اين تجهيزات شامل دستگاه برش دهانه 115، تاكن اشتال ساخت كشور آلمان، چسب گرم ساخت شركت مولتي تكس فرانسه، سلفون، گردكن جلد، گردكن كتاب، پرس دستي، دوخت آلمان، مفتول زن روس، خط‌زن برقي- دستگاه بسته‌بندي اتومات، دستگاه پرس پوشال، طلاكوب و پرس فرم مي‌باشد.
لازم به ذكر است، فاز سوم با ميزان سرمايه‌گذاري 560 ميليون ريال توانايي صحافي و توليد انواع كتاب، مجله و ساير محصولات چاپي را دارد و هم اكنون سررسيد اختصاصي براي استان همدان و سررسيد كلي براي هموطنان كُرد زبان استان‌هاي غرب كشور در حال توليد است.

چاپخانه "پيام‌رسانه" با سرمايه‌گذاري مستقيم و بدون واسطه توسط بخش خصوصي راه‌اندازي شد و حاصل تجربيات يك مجموعه با انگيزه را در زمينه فيلم و زينك و چاپ روزنامه و توزيع به كار بست تا نه‌تنها مشكل روزنامه‌داري و سرعت در انتشار را حل كند بلكه براي غرب كشور يك فرصت طلايي باشد تا از محاق رسانه‌اي بيرون آمده و خودي نشان دهد.
با بهره‌برداري از فازهاي اول، دوم و اينك فاز سوم اين چاپخانه، مركزيت همدان در صنعت چاپ بخصوص حوزه صحافي صنعتي را براي اولين بار ايجاد و تثبيت كرد.
گفتني است، فاز اول چاپخانه "پيام‌رسانه" كه در بهمن ماه 2 سال پيش براي اولين بار در غرب كشور توسط بخش خصوصي و به همت مديران و كاركنان روزنامه همدان‌پيام افتتاح شد زمينه‌اي را فراهم كرد تا نه تنها استان همدان بلكه ساير استان‌هاي غرب كشور توانستند امور چاپي خود را در نزديك‌ترين و قابل دسترس‌ترين استان منطقه غرب انجام دهند.
با راه‌اندازي نخستين چاپخانه رول تخصصي غرب كشور چاپ بيش از 50 نشريه محلي شهرهاي غرب كشور در اين چاپخانه انجام مي‌شود و اين در حاليست كه چاپ روزنامه ايران براي غرب كشور با مركزيت همدان در چاپخانه "پيام‌رسانه" چاپ گرديد.
از آنجا كه فعاليت اين چاپخانه در همدان بهبود زمان توزيع جرايد در سطح استان، كاهش هزينه توزيع و چاپ و افزايش تعداد فروشندگان جرايد محلي و جلوگيري از خروج هزينه انتشار جرايد استان را به دنبال داشت، با راه‌اندازي اين چاپخانه خصوصي، همدان بعد از استان‌هاي تهران، خراسان رضوي، فارس و اصفهان، پنجمين استان كشور در كسب تكنولوژي چاپ نشريات و كتاب با دستگاه‌هاي رول و تبريز به همت همدان‌پيام بعنوان ششمين استان صاحب صنعت چاپ رول گرديد.
همدان پيام با افتتاح فاز دوم چاپخانه نيز با همت سهامداران و سرمايه‌گذاري دو ميليارد و 500 ميليون ريالي موسسان، موفق شد تا يك دستگاه چاپ دو ورقي 4 رنگ ساخت كشور ژاپن را در اين مجموعه مستقر نمايد كه تجهيزات جديد توانايي چاپ همزمان 4 رنگ را ميسر كرده و تا 10 هزار برگ در ساعت گنجايش فني دارد.
با نصب و راه‌اندازي اين دستگاه علاوه بر اينكه همدان با عنوان مركز چاپ غرب كشور توان ارائه خدمات بيشتر به استان‌هاي غرب كشور را پيدا كرده بلكه با كاهش مدت زمان كار از 36 ساعت به يك و نيم ساعت در زمان صرف شده براي چاپ كارهاي مشابه در خارج از استان از جمله تهران هستيم.
بهره‌برداري از پايگاه اطلاع‌رساني روزنامه
همچنين به بهانه سالگرد روزنامه همدان‌پيام پايگاه اطلاع‌رساني روزنامه با امكاناتي همچون به‌روزرساني آنلاين، جستجوي پيشرفته، دانلود فايل‌هاي پي‌دي‌اف، پذيرش آگهي و خبر، گزارش تصويري و همچنين معرفي قسمتي مخصوص انتخابات نهم مجلس شوراي اسلامي راه اندازي شده است از ديگر قسمت‌هاي اين پايگاه مي‌توان به قسمت دكه اشاره كرد كه در اين قسمت مي‌توان فايل‌ نشريات چاپ شده در چاپخانه "پيام‌رسانه" را دانلود كرد.
اين سايت از اول مرداد ماه به صورت آزمايشي شروع به كار كرده و در هفته اخير به صورت رسمي و با حضور شوراي مركزي خانه مطبوعات استانهاي همدان و البرز كار خود را آغاز كرد و به صورت آنلاين به روزرساني مي‌شود.
همدان- خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي
*چاپخانه "پيام رسانه آذر" در شهر تبريز با تجهيزات و امكانات روز و با 12 ميليارد ريال سرمايه‌گذاري بخش خصوصي با هدف چاپ و انتشار روزنامه همدان پيام و نشريات شمال غرب كشور راه اندازي شده است
*فاز سوم چاپخانه "پيام رسانه همدان" با 560 ميليون ريال سرمايه‌گذاري و توانايي صحافي و توليد انواع كتاب، مجله و ساير محصولات چاپي، مركزيت همدان در صنعت چاپ بويژه حوزه صحافي صنعتي را براي اولين بار در كشور به نمايش گذاشته است
*با راه اندازي نخستين چاپخانه رول تخصصي غرب كشور در همدان، هم اكنون علاوه بر چاپ روزنامه ايران براي استانهاي غرب كشور، 50 نشريه محلي ويژه شهرهاي غرب كشور در چاپخانه پيام رسانه چاپ و منتشر مي‌گردد
*به مناسبت دهه فجر و به بهانه سالگرد انتشار روزنامه همدان پيام سامانه الكترونيك اطلاع رساني همدان پيام با دارا بودن بخشهاي متنوع بصورت آنلاين پس از چند ماه فعاليت آزمايشي سرانجام فعاليت رسمي خود را آغاز كرده است
نصرت‌الله طاقتي احسن، مدير چاپخانه‌هاي پيام رسانه همدان و آذر تبريز

يکشنبه|ا|23|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جمهوري اسلامي]
[مشاهده در: www.jomhourieslami.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 565]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن